Archief - [TK/TR] 2GB DDR2 Geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FurtiveDuck

Legacy Member
Beste,

Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.

Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.

Het geheugen:

OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12

Een foto kan je hier vinden. Nog wat informatie kan je hier vinden.

Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.

Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar [email protected]

crazy777

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Beste,

Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.

Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.

Het geheugen:

OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12

Een foto kan je hier vinden. Nog wat informatie kan je hier vinden.

Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.

Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar [email protected]

wil je ruilen met 2 X G.E.I.L. 1024 Ddr2 533 dual channel kit

- 240pin, Non-ECC, Un-buffered DDR2 SDRAM DIMM

- Aluminum Heat-spreader

- 6 Layers Ultra Low Noises Shielded PCB

- Retail package

- 1.8V - 1.9V

- Lifetime Warranty

hier een link ernaar het zijn 2 dezelfde

http://www.geilusa.com/products/show/id/45

facktuur is er ook bij . ouderdom van 31/1/2007 moest je wilen ruilen is er een facktuur van de rams van jij ? en ouderdom ?

ik ben van westvlaanderen dentergem

FurtiveDuck

Legacy Member
Hallo,

Dit zie ik eventueel wel zitten. Bij het geheugen zit er geen facuur. Ik kocht het geheugen 2 maanden geleden nieuw hier op het forum. De man waaraan ik het kocht had het geheugen al een tijdje liggen, ongebruikt. Het geheugen kwam hier aan, nog nieuw verpakt. Ik haalde het eruit om te testen in m'n mobo, kwam te weten dat mijn mobo het niet ondersteunt en zo belandde het onmiddellijk terug in het pakje.

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten.

crazy777

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Hallo,

Dit zie ik eventueel wel zitten. Bij het geheugen zit er geen facuur. Ik kocht het geheugen 2 maanden geleden nieuw hier op het forum. De man waaraan ik het kocht had het geheugen al een tijdje liggen, ongebruikt. Het geheugen kwam hier aan, nog nieuw verpakt. Ik haalde het eruit om te testen in m'n mobo, kwam te weten dat mijn mobo het niet ondersteunt en zo belandde het onmiddellijk terug in het pakje.

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten.
mag ik even weten welk moederbord je hebt aub ?

MeuLeMeiSteRrr

Legacy Member
hey heb hier anders geheugen kitje van 2x1 gig dual channel liggen.2 x1 gig ddr2 pc4200 533 mhz.merk csx. Indien interesse ruil plus opleg. Kan vlug afgehandeld worden

DuffBman

Legacy Member
heb hier 2 gig van kingston zitten pc 5300 valueram 667mhz slechts 2 maand oud en doosjes zitten er bij
+ 2* 512 geil ram pc 5300 cl 3.4.4.8 die ik erbovenop wil geven
er is geen twijfel dat uw mobo deze ondersteund en ik wil ze gerust brengen naar je?
indien interesse pm me maar
grtz Bman

FurtiveDuck

Legacy Member
crazy777 zei:
mag ik even weten welk moederbord je hebt aub ?

GA-P35-DS3

ShPonGle zei:
wat is een deftige prijs?

Dat maak jij uit hé.

MeuLeMeiSteRrr zei:
hey heb hier anders geheugen kitje van 2x1 gig dual channel liggen.2 x1 gig ddr2 pc4200 533 mhz.merk csx. Indien interesse ruil plus opleg. Kan vlug afgehandeld worden
Met citaat antwoorden

Ik heb ook al wat aangeboden geheugen van Longpatje en daar moet ik geen opleg voor doen, dus dat lijkt interessanter. Toch bedankt.

DuffBman zei:
heb hier 2 gig van kingston zitten pc 5300 valueram 667mhz slechts 2 maand oud en doosjes zitten er bij
+ 2* 512 geil ram pc 5300 cl 3.4.4.8 die ik erbovenop wil geven
er is geen twijfel dat uw mobo deze ondersteund en ik wil ze gerust brengen naar je?
indien interesse pm me maar
grtz Bman

Mag ik vragen of het DDR2 is?

RealFlub

Legacy Member
Dat van DuffBman is zeker DDR2 ;)
want PC5300 komt enkel voor bij DDR2. hoogste snelheid bij DDR is PC4000

brechtvm

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
Mm..? Het antwoord op die vraag stond al reeds enkele posts hierboven.

kan je me aantonen waar ?
ik zie nergens de ouderdom van uw rams staan..
(alsook geen vermelding of u -al dan niet- een factuur heeft)

RealFlub

Legacy Member
kan je me aantonen waar ?
ik zie nergens de ouderdom van uw rams staan..
(alsook geen vermelding of u -al dan niet- een factuur heeft)

FurtiveDuck zei:
Hallo,

Dit zie ik eventueel wel zitten. Bij het geheugen zit er geen facuur. Ik kocht het geheugen 2 maanden geleden nieuw hier op het forum. De man waaraan ik het kocht had het geheugen al een tijdje liggen, ongebruikt. Het geheugen kwam hier aan, nog nieuw verpakt. Ik haalde het eruit om te testen in m'n mobo, kwam te weten dat mijn mobo het niet ondersteunt en zo belandde het onmiddellijk terug in het pakje.

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten.

:oink: .... duidelijker kan niet?


:lol: leer lezen zou ik zeggen :lol:

brechtvm

Legacy Member
excuses..had er idd blijkbaar overgeleze..
gezien er geen factuur is vervalt mn interesse dan ook

@Realroot : ik kijk er al naar uit als jij eens een misser maakt ;)

FurtiveDuck

Legacy Member
brechtvm zei:
excuses..had er idd blijkbaar overgeleze..
gezien er geen factuur is vervalt mn interesse dan ook

@Realroot : ik kijk er al naar uit als jij eens een misser maakt ;)

De interesse was er al uit van mijn kant. € 40 opleg, spijtig hoor.. Maar vind ik teveel en aangezien er geen factuur bij zit wou jij ze ook niet. Ah, toch bedankt.
Realroot maakt geen missers btw.. Hij is le pro zelve :P. Neeh, iedereen maakt vergissingen.

MeuLeMeiSteRrr zei:
lol ik bedoelde opleg van mijn kant :=-)
Met citaat antwoorden

Aaah, mijn excuses dan. Maar nee bedankt, ik zou graag PC5300+ hebben. :)

RealFlub

Legacy Member
brechtvm zei:
excuses..had er idd blijkbaar overgeleze..
gezien er geen factuur is vervalt mn interesse dan ook
:offtopic:
@Realroot : ik kijk er al naar uit als jij eens een misser maakt ;)
:offtopic:
sure, no problem :) gierigaard
kzal er dankbaar voor zijn :bow:

brechtvm

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
De interesse was er al uit van mijn kant. € 40 opleg, spijtig hoor.. Maar vind ik teveel en aangezien er geen factuur bij zit wou jij ze ook niet. Ah, toch bedankt.
Realroot maakt geen missers btw.. Hij is le pro zelve :P. Neeh, iedereen maakt vergissingen.
ter info (om te weerleggen wat iedereen via pm zei) :
- mijn ram is mss 'maar' mushkin, maar :
a. met factuur
b. met overclock chips
EDIT : c. speciaal voor onze goede vriend realroot : Mushkin 2 x 1Gb DDRII PC6400 High Performance (draait dus ook PERFECT op pc5300 speeds (dat doet het hier trouwens))
enfin, bij deze houd het voor mij op...
Op realroot ga ik zelfs niet ingaan.. (dont like eigenwijze mensen)

RealFlub

Legacy Member
ja, maar hij zoekt geen overclock ram, gewoon ram die werkt op z'n mobo.

ook moet het minimum PC5300 zijn. want hij heeft een e6750.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan