FurtiveDuck
Legacy Member
Beste,
Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.
Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.
Het geheugen:
OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12
Een foto kan je hier vinden. Nog wat informatie kan je hier vinden.
Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.
Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar [email protected]
Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.
Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.
Het geheugen:
OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12
Een foto kan je hier vinden. Nog wat informatie kan je hier vinden.
Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.
Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar [email protected]


.... duidelijker kan niet?
leer lezen zou ik zeggen
. Neeh, iedereen maakt vergissingen.
