Nadat DuffBman mij toch wist te vertellen dat het moederbord normaal het geheugen wel ondersteunde, en hij me zei dat ik toch best even het geheugen zou nakijken, heb ik het geheugen aan een vriend gegeven.
Op zijn ander moederbord (wat normaal heel geheugen ook ondersteund) doet het geheugen ook niets. Ik kom dus tot de conclusie dat het geheugen niet werkt en ik ben ook niet van plan iemand te belazeren! Dus hierbij, bedankt DuffBman, je bespaarde me van een hoop problemen.
Ik zal nu even contact proberen op te nemen met de gast waarvan ik het geheugen gekocht had.