Archief - XFX 7950GT extreme passive, 512Mb DDR3 + factuur/doos/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PineMangoes

Legacy Member
Heb wel interesse, maar 150 is te hoog imo. Voor tegenaan de 215 heb je al een 8800GT. Denk dat 110 dichter bij de waarde ligt.

benwake

Legacy Member
jastas aan hoeveel opleg had je gedacht ?
Heb je nog de dozen, kabels, ... van die graka's ?
Zou je tot in Sint Pieters Leeuw kunnen geraken ?

jastas

Legacy Member
benwake zei:
jastas aan hoeveel opleg had je gedacht ?
Heb je nog de dozen, kabels, ... van die graka's ?
Zou je tot in Sint Pieters Leeuw kunnen geraken ?

Ik dacht aan een 30-40eur (onderhandelbaar)
De dozen dacht ik te hebben weggesmeten (zal het nog eens bij m'n ouders nakijken), de kabels (voor zover die er waren heb ik nog, alsook de originele koelers en dvi to vga convertors)

Hoeveel cm steekt die heatsink uit de zijkant (moet na meten of die in m'n sonata past)?

Kan zeker komen op halen, liefst rond 19u, aangezien ik werk in Zaventem.

Laat maar iets weten!

benwake

Legacy Member
jastas zei:
Ik dacht aan een 30-40eur (onderhandelbaar)
De dozen dacht ik te hebben weggesmeten (zal het nog eens bij m'n ouders nakijken), de kabels (voor zover die er waren heb ik nog, alsook de originele koelers en dvi to vga convertors)

Hoeveel cm steekt die heatsink uit de zijkant (moet na meten of die in m'n sonata past)?

Kan zeker komen op halen, liefst rond 19u, aangezien ik werk in Zaventem.

Laat maar iets weten!

hoi, dat zal iets van 2/3cm zijn, tis echt niet veel hoor. Zou dat vanavond al kunnen gebeuren ? Dan kan ik je ze werkend tonen enzo... Opleg van 40€ lijkt mij doenbaar
Mouly jr: kheb meer interesse in hetgeen boven staat :)

jastas

Legacy Member
Wel vanavond lukt niet omdat ik al op m'n werk zit en zelf in Gent woon...
Morgen moet wel lukken, maar dan rond 20u (werk tot 19u)

Na wat forums te hebben afgeschuimd kwam ik tot de conclusie dat 7600gt's in sli iets beter presteren dan een 7950gt (http://futuremark.yougamers.com/forum/showthread.php?t=65857), dus zou ik m'n opleg wat willen minderen. Wat dacht je van 30eur opleg?

Pm me alvast je adres en gsm door!

jastas

Legacy Member
Even melden dat ik afzie van een ruil dus eventuele kopers kunnen bieden!

benwake

Legacy Member
indeed, staat dus weer te koop
mouly jr. => hoeveel dacht jij weer ? :p

mythe

Legacy Member
Bij mij is het dus ook een X1950Pro ;).

Ik denk aan een 40 euro opleg. Mits ik dan nog cooler moet kopen.
Is da trouwens Sint Pieters Leeuw? Want dan kan ik wel ergens tussenin afspreken.

Mag is juist de lengte van de kaart is weten? Want moet wel in mijn Kastje geraken :).

benwake

Legacy Member
had liever geld gehad, maar 110€ is te weinig, 150€ is het absolute minimum
of ruilen met een ultra-d :)

xackitt

Legacy Member
Ik heb een ultra-d, eventueel ook met een cpu erbij (3000+). Ben eventueel wel geïnteresseerd dit samen te ruilen voor de graka.

benwake

Legacy Member
xackitt zei:
Ik heb een ultra-d, eventueel ook met een cpu erbij (3000+). Ben eventueel wel geïnteresseerd dit samen te ruilen voor de graka.

Je zal dan wel nog moeten bijleggen hoor ...
ultra-d => 50/60€
3000+ => 15€

75€ opleg ?
factuur is nog geldig, van tones (tot 2008)

xackitt

Legacy Member
Voor u is die kaart €150 waard, voor mij en precies vele andere potentiële kopers niet. €75 opleg is mij dan ook veel te veel.. Succes met je verkoop verder nog.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan