benwake
Legacy Member
ipv direct af te haken, zou je niet zelf een bod doen, ik kan het maar aanvaarden of afstotenxackitt zei:Voor u is die kaart €150 waard, voor mij en precies vele andere potentiële kopers niet. €75 opleg is mij dan ook veel te veel.. Succes met je verkoop verder nog.
Die kaarten zijn blijkbaar geen bal meer waard.