Archief - xfx gf7800gs extreme gamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denneruiter

Legacy Member
hierbij verkoop ik mijn xfx gefore 7800gs extreme AGP kaartje
deze is maar een half jaar in gebruik geweest en de garantie loopt nog steeds.
de kaart is 100% in orde met driver cd en orgineel factuur

minimum prijs : 100 euro
richtprijs :120 euro

bieden exclusief aub

afhaling gaat voor op verzending omdat ik er niet beschuldigd van wil worden dat de kaart defect zou raken tijdens de verzending . wil eventueel halfweg afspreken mits niet te ver. wil er max 50 km voor rijden.

hier een foto van het dingetje :)
http://img.mercadolivre.com.br/jm/img?s=MLB&f=49849498_5032.jpg&v=O

verdere info:


XFX GeForce 7800 GS Extreme Edition
General
MPN: PV-T70K-UAD7

Device Type: Graphics adapter

Enclosure Type: Plug-in card

Interface Type: AGP 8x

Processor / memory
Graphics Processor / Vendor: NVIDIA GeForce 7800 GS

Core Clock Speed: 440 MHz

RAMDAC Clock Speed: 400 MHz

Video Memory Installed: 256 MB

Technology: GDDR3 SDRAM 256-bit

Memory Clock Speed: 1.3 GHz

Video output
Max Resolution (external): 2048 x 1536

Supported Display Graphics: QXGA (2048x1536)

API Supported: DirectX 9.0, OpenGL 2.0

Max Monitors Supported: 2

TV Interface: HDTV out

denneruiter

Legacy Member
sorry maar is te weinig , kaartje kostte nieuw 370 euro en staat nog steeds aan 350 euro geprijst dus ik denk niet dat een minimumprijs van 100 euro met nog een half jaar garantie een hoge prijs is

Frizzly

Legacy Member
same herehttps://www.beyondgaming.be ik wil ook niet onder die prijs gaan, mn enige minpunt is de stroom dat dat ding trekt, voor de rest is dat een BEEST!!!!!!!!! amaai nog niet... moest ik er geen server van maken hield ik ze bij (origineel 550€ voor betaald, nog geen 2jaar geleden)

denneruiter

Legacy Member
de 256mb versie
bod staat genoteerd maar heb toch liever excl.

denneruiter

Legacy Member
bod staat genoteerd.ik sluit samen met de maand af , 30september dus. dit komt doordat ik vanaf morgen tot vrijdag naar durbuy moet voort werk en ik dan geen pc bij de hand heb .

denneruiter

Legacy Member
@bigsjik1970
als u bod tegen dan nog het hoogste is , dan is hij van jou

denneruiter

Legacy Member
normaal gaat dat geen probleem geven , deze kaart heeft ook perfect gedraait op de 350 watt voeding van packard bell bij men broer

denneruiter

Legacy Member
als er tegen vanavond geen koper is wordt de verkoop verlengd tot er wel één is :)

denneruiter

Legacy Member
nee sorry is veel te weinig onder de 100 gaat hij echt niet weg.
er is onlangs nog dezelfde verkocht geweest hier op het forum voor 150 euro dus ik denk dat mijn prijs niet overdreven is ;)

jabbas

Legacy Member
kan ik met deze kaart (+pent4 3.0hz)games als moha airborne en bioshock
spelen of zou ik beter een volledig upgrade doen

denneruiter

Legacy Member
beide games zijn speelbaar op deze kaart lees de systeemvereisten maar na
bioshock is speelbaar vanaf een 6600en daar zit deze 7800 wel boven en airborne ook vanaf de 6 serie dus mag geen problemen geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan