Archief - xfx gf7800gs extreme gamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyaankali

Legacy Member
Indien deze kaart nog niet verkocht is bied ik 100 euro exclusief verzendingskosten. De kaart is zoals gezegd in perfecte staat dus dat is mooi meegenomen. Een snelle afhandeling gewenst als het mogelijk is.

Greetz Cyaankali

:)

denneruiter

Legacy Member
verkies je afhaling of verzending? kan eventueel tot wijnegem rijden als je wil

Cyaankali

Legacy Member
Ik kies in de eerste plaats om verzending omwille van het feit dat Zoersel een beetje te ver is en ik niet over een wagen beschik. Zie pm voor meer informatie.

Greetz Cyaankali

:)

denneruiter zei:
verkies je afhaling of verzending? kan eventueel tot wijnegem rijden als je wil

RyUle

Legacy Member
Indien de verkoop niet mocht doorgaan om een of andere reden doe ik toch nog een bod van 150.

tarske

Legacy Member
bigsjik1970 zei:
100 exclusief
wanneer sluit je af?
Dit is het eerste geldige bod van 100 € exclusief maar gezien zijn gebande toestand van deze member heb jij met hem aan het mailen geweest dat je zijn bod aanvaarde indien er geen hoger zou komen en zoals gezegd zou afsluiten op zondag 30 september.
Deze gebande member zijn ban verloopt om 22 uur vanavond zodat hij ook nog kans tot opbieden zou gekregen hebben volgens jullie mails dus ....



denneruiter zei:
bod staat genoteerd.ik sluit samen met de maand af , 30september dus. dit komt doordat ik vanaf morgen tot vrijdag naar durbuy moet voort werk en ik dan geen pc bij de hand heb .
denneruiter zei:
@bigsjik1970
als u bod tegen dan nog het hoogste is , dan is hij van jou
Hierboven de post met melding bod en uw afsluitdatum zijnde vandaag 30 september,tot hier heeft bigsjik1970 nog steeds het hoogste bod.

denneruiter zei:
mag slotje op.
kaart is verkocht aan cyaankali :)
Gezien jij deze thread ging afsluiten op 30 september kan je niet ineens een verkoop toewijzen op 29 september !
Cyaankali kan hier niet ook niets aan doen en doet een bod omdat hij niet weet wat jij en bigsjik1970 hebben afgesproken maar zowieso kan jij deze deal niet vroeger afsluiten en indien 100 € de prijs is dan is tot hier op deze moment nog steeds bigsjik1970 de hoogste bieder.
Als je persè cyaankali zijn bod wou noteren was het uw plicht hem te melden om hoger te bieden gezien jij als ts wist dat bigsjik zijn bod nog geldig was.
Ik denk dat de verkoper zich eens goed moet bezinnen over zijn eigen woorden en vooropgestelde afsluitdata want hier kunnen later anders terechte negatieve itraders gegeven worden.

RyUle zei:
Indien de verkoop niet mocht doorgaan om een of andere reden doe ik toch nog een bod van 150.
Dit bod kan de hele toestand veranderen want dit bod is ook nog geldig gezien er pas op 30 september afgesloten zou worden. (bieden kan dus nog tot 23.59 uur volgens de regels van de kunst)

denneruiter

Legacy Member
door omstandigheden is de verkoop niet doorgegaanen wil nomaals mijn excuses aanbieden aan bigsjiek en ryule voor de ongemakken sluit deze thread maar ik regel het met de benadeelden wel verder in mail/pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan