Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg heb ik da nummer al lang geleden weggesmeten
ma enfin, dat wordt een blij weerzien, na zovele jaren!


acquisitor zei:ik zal u een paar pikante details over SSK Nightmare vertellen bij een eventuele ontmoeting
PS YD, lets drop de BAD vs SSK ding hier .. het komt mijn reputatie niet ten goede precies + kunnen ze onze haat hier toch niet ten volle kunnen begrijpen![]()

Wellicht kunnen die inflatiecijfers de markten toch wat gaan ondersteunen.

russian zei:Aha! Jij leert daar iets over op school? Welke studierichting en welk vak? Klinkt interessant. Is de cursus leerzaam geweest?

Jense777 zei:Alweer een donkerzwarte beursdag, de financiële waarden gaan lager en lager! Tijd om aandelen als Fortis, Dexia, KBC, ING in te kopen?
PJDK zei:zit nu in mijn derde jaar financie en verzekeringswezen. ivm met beurs/opties en andere derivaten waren vooral de vakken beurs en beleggingen en het vak portefeuillebeheer zeer leerzaam. Heb die cursussen nog altijd niet op zolder gestoken en als ik eens iets niet meer weet komt die stapel papier nog aardig van pas![]()
acquisitor zei:... or its bear market. DJI zit onder 12k punten
http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$INDU&p=D&yr=0&mn=8&dy=0&id=p44619064340
Nasdaq aint much better
http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=ixic&p=D&yr=0&mn=8&dy=0&id=p44619064340
zowel nasdaq als de dow zijn al lager dan hun laagste punt sinds het begin van de correctie .......next target is de 200 dma en dan wordt het spannend
DNE is groen btw =)
.
).russian zei:Het is m.i. heel onverstandig om nu financiële waarden aan te kopen. Er is immers een fundamenteel probleem met de hypotheekleningen... Er zullen veel wanbetalers komen en dat zal de winsten van de banken drukken (en het is net door die gigawinsten dat de huidige fantasiekoersen verantwoord kunnen worden).
Ook de dollarkoers doet een Ing nog steeds enorm pijn. Al bij al zou het een enorme gok zijn (het kan goedlopen, maar dan nog blijft het onverantwoord om net nu in te stappen).

Darconix zei:Ik snap niet wat KBC (-4%) met de Amerikaanse situatie te maken heeft? Zouden ze grote belangen hebben in Amerikaanse bedrijven, hun actieterrein is toch Europa?
Ik denk dat het voor de noob-belegger best is om de handjes af te houden van alles wat Amerika-related is. Volgens mij is de bom daar aan het ontploffen. Als de huisprijzen beginnen te dalen zal dat drastisch de consumptie in Amerika doen dalen. (de laatste jaren werd de consumptie in Amerika gevoed door een stijgend vermogen net door die stijgende huisprijzen) Allé dat hebben ze ons aan de univ. toch wijsgemaakt![]()
.