russian
Legacy Member
clubje zei:dat was ik (virtueel) en nog iemand anders. Dus je denkt dat delhaize weer zal dalen? Geen probleem als de mensen die de voorbije grote winsten hebben geboekt hun aandelen nu weer van de hand doen toch...
Ja, geen probleem als je tijdig uitstapt. Ik volg de BEL te weinig om goed te antwoorden maar met zo'n dollarkoersen zou ik niet instappen. Het fonds is idd. mooi gestegen net maar ook door verkoop activiteiten: niet te voorspellen.
). Ook door de geruchten over een fusie met ahold dacht ik dat er maar weinig zou nodig zijn voor een koersstijging...
).

.