Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nasty Nas zei:En dan met veel kak stoeffen bij haar vriendinnen, van: 'Hebt ge me gezien op tv, Komen Eten gewonnen eh!' Veel chichi, maar daar blijft het bij
Mathelas zei:Die Ilse vond ik gewoon gemeen... Die van vandaag heeft dat goed gedaan voor haar leeftijd. De twee mannen waren tenminste nog vriendelijk.
Moest den Johhny gisteren niet gezegd hebben dat hij nog nooit had gekookt dan had die Ilse ook niet zo lage punten gegeven uit wraak omdat hij haar had 'verraden'...

Je vergeet één ding: het is een wedstrijd.Veruca zei:Ik erger mij altijd enorm als ze tijdens Komen Eten beginnen over 'maar in een restaurant dit' of 'in een restaurant zo'. Wanneer gaan die idioten nu eens beseffen dat het programma draait over gezellig en lekker eten bij iemand THUIS. Maar nee, er zijn er bij die echt doen alsof ze in een 3-sterren restaurant gaan eten, en dan bitchen omdat de glazen bijv. in foute volgorde staan.
Het belangrijkste is toch dat het eten lekker is, de sfeer gezellig en de tafel er een beetje mooi uitziet. Als ge echt het van het verwacht, doe dan mee met Mijn Restaurant ofzo he.
En ja, Ilse kan misschien wel het spel gewonnen hebben... maar ze was, in't kort, de grote verliezer van de vier.
dynamite zei:julie dus.
de echtheid is wel betwistbaar.