Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dubbelpunt

Legacy Member
Die zal enorm bekeken worden als ze ergens gaat eten, hoe kun je nu zo zijn? Soit, ze zal geen kinderen kunnen krijgen zeker ofzo? Beetje gefrustreerd? :wtf:



Nasty Nas zei:
En dan met veel kak stoeffen bij haar vriendinnen, van: 'Hebt ge me gezien op tv, Komen Eten gewonnen eh!' Veel chichi, maar daar blijft het bij

Idd, het wordt dringend tijd dat we van deze generatie k*tw**ven vanaf geraken

Mathelas

Legacy Member
Die Ilse vond ik gewoon gemeen... Die van vandaag heeft dat goed gedaan voor haar leeftijd. De twee mannen waren tenminste nog vriendelijk.

Moest den Johhny gisteren niet gezegd hebben dat hij nog nooit had gekookt dan had die Ilse ook niet zo lage punten gegeven uit wraak omdat hij haar had 'verraden'...

CosMiced

Legacy Member
Mathelas zei:
Die Ilse vond ik gewoon gemeen... Die van vandaag heeft dat goed gedaan voor haar leeftijd. De twee mannen waren tenminste nog vriendelijk.

Moest den Johhny gisteren niet gezegd hebben dat hij nog nooit had gekookt dan had die Ilse ook niet zo lage punten gegeven uit wraak omdat hij haar had 'verraden'...

kzal het haar zeggen :p

sink

Legacy Member
die Laetitia woont precies maar op een scheet van mijn werk.. kmoet daar alle dagen passeren :unsure: :)

Hail Priest!

Legacy Member
Die Ilse is idd een lastig mens, amai... Vond het ook serieus ongepast om zo door te rammen over dat witloof. Ok, Titi heeft niet foutloos gekookt maar al bij al was het toch wel behoorlijk eten denk ik :niceone:

Was ook wel erg hoe overdreven die blonde trut reageerde toen Titi gewoon broodjes uit de zak pakte. Die Ilse ging precies flauwvallen. Het was inderdaad niet zoals op restaurant, maar om dan zo overdreven te reageren?

Nicolaz_

Legacy Member
Pff die trut wint nog wel zeker... Op naar volgende week, wie er dan op de zenuwen zal werken

Veruca

Legacy Member
Ik erger mij altijd enorm als ze tijdens Komen Eten beginnen over 'maar in een restaurant dit' of 'in een restaurant zo'. Wanneer gaan die idioten nu eens beseffen dat het programma draait over gezellig en lekker eten bij iemand THUIS. Maar nee, er zijn er bij die echt doen alsof ze in een 3-sterren restaurant gaan eten, en dan bitchen omdat de glazen bijv. in foute volgorde staan.

Het belangrijkste is toch dat het eten lekker is, de sfeer gezellig en de tafel er een beetje mooi uitziet. Als ge echt het van het verwacht, doe dan mee met Mijn Restaurant ofzo he.

En ja, Ilse kan misschien wel het spel gewonnen hebben... maar ze was, in't kort, de grote verliezer van de vier.

Karre

Legacy Member
Die Julie van twee weken terug staat naakt op fundalize (voormalig teletet.org):lol:

Dennoman

Legacy Member
Veruca zei:
Ik erger mij altijd enorm als ze tijdens Komen Eten beginnen over 'maar in een restaurant dit' of 'in een restaurant zo'. Wanneer gaan die idioten nu eens beseffen dat het programma draait over gezellig en lekker eten bij iemand THUIS. Maar nee, er zijn er bij die echt doen alsof ze in een 3-sterren restaurant gaan eten, en dan bitchen omdat de glazen bijv. in foute volgorde staan.

Het belangrijkste is toch dat het eten lekker is, de sfeer gezellig en de tafel er een beetje mooi uitziet. Als ge echt het van het verwacht, doe dan mee met Mijn Restaurant ofzo he.

En ja, Ilse kan misschien wel het spel gewonnen hebben... maar ze was, in't kort, de grote verliezer van de vier.
Je vergeet één ding: het is een wedstrijd.

Meer is er dan ook niet aan. Genieten van elkaars gezelschap is er echt niet bij hoor, of je moest met een uitzonderlijk toffe groep zitten. Dan nog zit er altijd wel één backstabber in of iemand die denkt dat de zon uit hun gat schijnt.

Darius Craven

Legacy Member
Iemand enig idee waarom ze een "speciale komen eten op zaterdag" aankondigen? Vind hier nergens iets van terug, alleen bij de reclameblokken tonen ze het af en toe 1e keer tijdens Komen Eten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan