zo positief allemaal over den johnny en dan zo weinig punten geven? hoe kunt ge nu diene zijn eten vergelijken met da van hans?
probleem is dat mensen dus punten geven voor hoe lastig die menu zou zijn om voor hun te maken, hoe lastiger hoe meer punten, of hoe meer werk ge er aan hebt, hoe betere punten
ze beseffen bljkbaar niet dat deze eenvoudige keuken wel is wat ge effectief in goede restaurants krijgt, ik spreek dan niet over sterrenrestaurants met 20 man in de keuken, maar goede restaurants met een bescheiden equipe die maken, mits beetje meer detail en definitie eigenlijk dezelfde soort keuken
die geit me haar bont ga nog winnen ook ... ik vind den johnny nu al de officieuze winnaar, hoewel hij wel heel veel kookprogrammas kijkt want aan zijn handelingen en de manier waarop hij er zich doorlult laten wel merken dat hij van dit en dat wel iets kent