Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Put_met_keren

Legacy Member
K vond die Ilse er gisteren veel beter uitzien, meer naturel.
Vandaag zo opgedirkt, nog een beetje lipstick aandoen voor we beginnen koken :ironic:

_ns_

Legacy Member
Net ook de P gekocht :unsure:, mooie shoot inderdaad. Knap meisje, alleen wat rare ogen vind ik.

Keustermans

Legacy Member
Hehe ik lees alleen de artikels natuurlijk :-)

Wysłano z GT-I5800 z użyciem Tapatalk

sneax

Legacy Member
diene mafiazot heeft wel wa onzekerheden over zijn geaardheid of zijn mannelijk uiterlijk percies

tis toch echt overdreven dattem moet duidelijk maken dattem mannelijk/hetero is dat er toch iets moet zijn dat hem onzeker maakt over zijn uiterlijk of onzeker ofdat hij er wel mannelijk genoeg uitziet

ofzoiets

Keustermans

Legacy Member
Inderdaad, die kerel regelt daar scooterkes en heel die zooi en dan geeft die een 6 :ironic: Als dat mens wint krijg ik spontane braakneigingen.:doh:

sneax

Legacy Member
zo positief allemaal over den johnny en dan zo weinig punten geven? hoe kunt ge nu diene zijn eten vergelijken met da van hans?

probleem is dat mensen dus punten geven voor hoe lastig die menu zou zijn om voor hun te maken, hoe lastiger hoe meer punten, of hoe meer werk ge er aan hebt, hoe betere punten

ze beseffen bljkbaar niet dat deze eenvoudige keuken wel is wat ge effectief in goede restaurants krijgt, ik spreek dan niet over sterrenrestaurants met 20 man in de keuken, maar goede restaurants met een bescheiden equipe die maken, mits beetje meer detail en definitie eigenlijk dezelfde soort keuken

die geit me haar bont ga nog winnen ook ... ik vind den johnny nu al de officieuze winnaar, hoewel hij wel heel veel kookprogrammas kijkt want aan zijn handelingen en de manier waarop hij er zich doorlult laten wel merken dat hij van dit en dat wel iets kent

Böhse Onkel

Legacy Member
Ja, den Johnny mag dan wel een figuur zijn, hij kwam toch verrassend positief uit den hoek. Chapeau om zomaar ff die gasten met die vespa's laten rondrijden, origineel en goed gevonden. Om maar te zwijgen over die madam in nen bontjas, "Ja ik denk dat'm bij mij heeft gezien dat de tafel zo in orde was, dat hij mij wou overstijgen" dikke nekkerigwijf.
Den Johnny verdiend nu al de overwinning.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan