Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1CEZ

Legacy Member
zijn er die serieus kijken voor het culinair niveau? mij gaat het om het entertainment (lees marginaal) niveau :D

kay-gell

Legacy Member
Idem hier en het lekker vrouwke dat af en toe eens passeert. De laatste weken is het op dat vlak al zeker niet slecht gesteld. :D

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Juve9le zei:
Ik zou toch liever gaan eten bij de jonge gast dan bij Alain denk ik. 3 uur wachten op uw eten? :help:

Maar khad het nu wel enkel over de presentatie. 3 uur wachten is inderdaad lang, zelf in de Limburg.

Put_met_keren

Legacy Member
Die Alain speelt het wel tactisch. 2 van de 3 vinden het eten super. Maar bij hem kan er amper een goed woord af. Het moet morgen dan wel heel slecht zijn bij Valerie want zoals het er nu naar uitziet gaat hij laatste eindigen. Serves him right

Svartálfar

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Die Alain speelt het wel tactisch. 2 van de 3 vinden het eten super. Maar bij hem kan er amper een goed woord af. Het moet morgen dan wel heel slecht zijn bij Valerie want zoals het er nu naar uitziet gaat hij laatste eindigen. Serves him right

Heeft wel goeie punten gegeven ondanks zijn kritiek.

_ns_

Legacy Member
Alain is inderdaad nen enorme muggenzifter, maar gaf toch vrij eerlijk punten.

Kan die ket niet af, maar zijn Firmin-imitatie is vrij goed :p.

Starrk

Legacy Member
Wat een blaas is Alain, verdomme zeg. Zijn imitaties trekken op weinig, ik kan zowel Firmin als Spiesens beter doen.

_ns_

Legacy Member
't Is idd een dikke blaas :p. Al zijn uitspraken en dan dat belachelijk sjalleke in zijn hemd.. :lol:

Dennoman

Legacy Member
Starrk zei:
Wat een blaas is Alain, verdomme zeg. Zijn imitaties trekken op weinig, ik kan zowel Firmin als Spiesens beter doen.
Same.

Point de cuisson my ass, uw lam was rauw vent. Iedereen weet toch dat dat nog efkes in de oven moet nadat het aangekorst is.

Eén ding moet wel gezegd worden: hij geeft echt wel faire punten ondanks alle kritiek die hij heeft. Zowat de hoogste van iedereen denk ik. Dan mag hij voor mijn part zeggen wat hij wilt, hij speelt het spelleke tenminste niet smerig.

Valerie viel me beetje tegen. Twee keer wou ze eigenlijk tien geven, maar geeft dan speciaal omdat ze haar eigen graf ni wilt graven een 8. Mjah, dan kon ge ook een 9 geven imo :p

Böhse Onkel

Legacy Member
Deze week amper gekeken, gisteren vooral het laatste deel.
Het enige wat me tot hiertoe opvalt is dat die Valerie precies wel 1 van de mooiste dames is die tot hiertoe heeft deelgenomen aan Komen Eten.
Qua uiterlijk geef ik een 8,5/10 (moest ik meer geven zou ik mezelf uitschakelen) ;)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
"Ik zou een 10 geven maar dan ga ik mezelf uitschakelen, daarom geef ik een 8"

Wth, iedereen maar dan echt iedereen verwacht dat je 9 geeft he :')

Put_met_keren

Legacy Member
K ben blij dat An gewonnen heeft.
Valerie kreeg een beetje teveel hulp van papa de kok.
En ik verwachtte echt wel een bef te zien bij Alain en zijn laatste plaats

_ns_

Legacy Member
Verdiend gewonnen inderdaad, al oogde ze vandaag een pak minder sympathiek dan de rest van de week. Zo kwam het mij toch over :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan