Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:Ik zou toch liever gaan eten bij de jonge gast dan bij Alain denk ik. 3 uur wachten op uw eten?![]()
kay-gell zei:Idem hier en het lekker vrouwke dat af en toe eens passeert. De laatste weken is het op dat vlak al zeker niet slecht gesteld.![]()
Put_met_keren zei:Die Alain speelt het wel tactisch. 2 van de 3 vinden het eten super. Maar bij hem kan er amper een goed woord af. Het moet morgen dan wel heel slecht zijn bij Valerie want zoals het er nu naar uitziet gaat hij laatste eindigen. Serves him right
jeff_tw zei:hoeveel punten had ze? gisteren het einde gemist
Same.Starrk zei:Wat een blaas is Alain, verdomme zeg. Zijn imitaties trekken op weinig, ik kan zowel Firmin als Spiesens beter doen.

