Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Kvond het nog een intressante week, als ge ziet hoe de oudere dame toch aan zichzelf denkt bij de punten en de jongere dame zelfs achterbaks blijkt te zijn.

Zonnestraal

Legacy Member
sneax zei:
Kvond het nog een intressante week, als ge ziet hoe de oudere dame toch aan zichzelf denkt bij de punten en de jongere dame zelfs achterbaks blijkt te zijn.

Alain: 'Oh kijk, ik wandel hier die kamer binnen en die mac staan gewoon aan. Oh, toevallig is ze nog eens ingelogd op facebook. Oh kijk eens, mooie foto's.'

En Valerie op het einde toch nog een liedje moet zingen :angry:

Ze zag er zo onschuldig uit... :cry:

Die ouwe tante moest zich schamen, zo met haar punten morsen gvd. 'Er stond crumble, en het was geen crumble'

Goldensky

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Die ouwe tante moest zich schamen, zo met haar punten morsen gvd. 'Er stond crumble, en het was geen crumble'

Tja dan vind ik wat Valerie gedaan heeft toch erger hoor.
"Ik ga geen 10 geven, want dan ga ik mezelf uitschakelen. Dus hierdoor geef ik een 8." => Wtf? Geef dan toch een 9 als ge zoiets zegt... (zoals hier ook al is gezegd geweest)

Böhse Onkel

Legacy Member
Los van het feit dat Valerie er geweldig uit ziet, haar eten zou ik echt niet appreciëren maar da's puur persoonlijk. Papa de kok heeft ook te veel geholpen.
En dat van die crumble was ook wel wat overdreven, om daar nu zo'n spel van te maken.
Volgens mij is dit dan ook de zoveelste die even door met haar zangtalent te showen via zo'n programma in de media wilt belanden.

Dennoman

Legacy Member
Bwoah tbh, als ge met zoiets hoogculinair als een combinatie van ne moelleux met ne crumble gaat afkomen, moet het ook wel tot in de puntjes verzorgd zijn, vind ik. Als ge als "thuiskok" (tarara met een pa als professionele kok dus) gaat voor een chique restaurantmenu, moet het juist zijn, punt aan de lijn. Ge moet uw verwachtingen waarmaken en als ge de verwachtingen torenhoog legt voor uzelf, kunt ge uiteindelijk alleen maar ofwel geweldig verrassend uit de hoek komen, ofwel gewoon uw eigen put graven.

Nogmaals, ik vind het bizar hoe mensen automatisch gaan reflecteren en zeggen: "ik zou er zo niet op kreften!" precies of het zijn echte etentjes. 't Is een wedstrijd en iedereen gebruikt zijn strategie om te winnen, punt aan de lijn. Ann heeft het nu eenmaal aangepakt als een superwarme en gezellige huisvrouw die haar gasten een toffe ervaring gegeven heeft, met bier en kaas op de paardenkoetsen. Ik zou het gewéldig vinden denk ik.

Böhse Onkel

Legacy Member
Haha wie niet ;), Sanderke mag in zen 2 pollekes klappen met zo'n ferme chick.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
:')

Edit: Kzou eigenlijk echt nog willen meedoen. 3 keer goed eten, en zelf u kloten eraan vegen. Profijt tot en met.

CosMiced

Legacy Member
Alle straks iemand die in me klas nog heeft gezeten :p
De winnaar van deze week is ilse die morgen aan de bak is :p

Böhse Onkel

Legacy Member
Ben is benieuwd wat diene Johnny gaat klaarmaken, als 'em zelf al zegt dat ie juist maar en ei'ke kan bakken... dat belooft :)

Bauwens666

Legacy Member
CosMiced zei:
Alle straks iemand die in me klas nog heeft gezeten :p
De winnaar van deze week is ilse die morgen aan de bak is :p

Gvd, een klein beetje meer duidelijkheid over wat er in uw spoiler staat. Ik dacht dat het over da mieke ging :p

Dennoman

Legacy Member
Check die laatste haar eten :rofl:

Ik wou bij het dessert ook wel twee streepjes balsamico-reductie hoor :(

Keustermans

Legacy Member
FYI : Julie 'Miss Headphone' vandaag op cover van de P-magazine :p ik weet niet of het al gezegd is :)

sainsaw

Legacy Member
Whoop :D
Van de week wel is gaan halen.

De stem van Hans vind ik persoonlijk geweldig :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan