Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Put_met_keren zei:Olivier: "ik sta nooit recht voor oude mensen op de bus of trein, ik betaal 2 euro, zijn niks. Laat ze maar rechtstaan"
FijntjeHij heeft een punt
Dennoman zei:Dan zijt ge gewoon een kwal tbh.
)Drakenjager zei:de alain vindt het precies wel grappig allemaal![]()
Ben benieuwd wat die er van gaat maken vanavond.ns boy zei:Als die ene kerel hysterisch begon te lachen over die toast champignon.
![]()
Put_met_keren zei:Hutsepot à la minute![]()

Zonnestraal zei:Is het mijn indruk of zijn de laatste weken van minder niveau ten opzichte van vorige seizoenen ?
Boterkoek zei:Waarom zijn al die jonge vrouwen 25-30 allemaal zo kritisch als het komt op eten?
wtf?hax!kthxbye zei:Die jonge gast daarentegen. Die staat daar te klagen op Alain zijn presentatie, maar ondertussen trokken zijn borden ook op niets.
