Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Olivier: "ik sta nooit recht voor oude mensen op de bus of trein, ik betaal 2 euro, zijn niks. Laat ze maar rechtstaan"
Fijntje :) Hij heeft een punt

Dennoman zei:
Dan zijt ge gewoon een kwal tbh.

kvind van nie tbh , als ik al ne hele dag rondloop bv in antwerpen en kmoet 15-20 min op de tram erna dan wil ik voor mn 2 € ook wel zitten.

( anderzijds op zo ne tram 2 of 4 toch meer buitenlanders dan iets anders ,dus ik zet me gezellig neer :unsure: )

kivani

Legacy Member
Kheb het gisteren niet kunnen zien. Ben wel curieus wie de kandidaten deze week zijn! :)
Zo te horen beter dan vorige week :p

Hail Priest!

Legacy Member
Drakenjager zei:
de alain vindt het precies wel grappig allemaal :p

Wat een rare kerel die gast. Toen dat jong grietje binnen kwam durfde hij nog niet eens "hallo" zeggen en op filmpjes zie je hem volledig neer gaan van het lachen :oink: Ben benieuwd wat die er van gaat maken vanavond.

_ns_

Legacy Member
Die Olivier valt me toch wat tegen, hij is toch wel zeer streng in zijn beoordeling terwijl hij zelf niet bepaald een hoogvlieger was.

sneax

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Hutsepot à la minute :lol:

En daar dan nog 3h over doen ... ma alle hoe kan da toch. Nekeer da opstaat en aant koken is kunde u toch bij uw gasten zetten. En dan opt einde die lamskroon gewoon ff bakken, eventueel even den oven in en hop klaar.

Een hutsepot a la minute is idd ni echt hutsepot, maar op zich is het toch mogelijk dat al die groenten na een half uur gaar zijn.

En met zijn slow cooking, slow cooking wil zeggen dat ge uw eten traag gaart op lagere temperatuur, da wil ni zeggen dagge gewoon traag zijt in de keuken eh :lol:

Zonnestraal

Legacy Member
Is het mijn indruk of zijn de laatste weken van minder niveau ten opzichte van vorige seizoenen ?

sneax

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Is het mijn indruk of zijn de laatste weken van minder niveau ten opzichte van vorige seizoenen ?

Kweenie of ge bedoelt op culinair vlak of entertainment value maar vorige week was toch wel een topper ze met dat kreftwijf xD

Dennoman

Legacy Member
Op culinair niveau zijn er de laatste weken juist een aantal serieuze uitschieters, waardoor de rest nogal kut lijkt. Als ik de menu voor deze week zo eens bekijk zal dat nu ook van dattum zijn.

Boterkoek

Legacy Member
Waarom zijn al die jonge vrouwen 25-30 allemaal zo kritisch als het komt op eten?

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Boterkoek zei:
Waarom zijn al die jonge vrouwen 25-30 allemaal zo kritisch als het komt op eten?

Ik vind dat juist niet.
Die jonge gast daarentegen. Die staat daar te klagen op Alain zijn presentatie, maar ondertussen trokken zijn borden ook op niets.

Dennoman

Legacy Member
Als ge een menu kunt voorschotelen gelijk die doet, moogt ge imo hoog van de toren blazen.

Die haar eten moet gewoon zalig zijn, kan bijna niet anders.

Juve9le

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Die jonge gast daarentegen. Die staat daar te klagen op Alain zijn presentatie, maar ondertussen trokken zijn borden ook op niets.

Ik zou toch liever gaan eten bij de jonge gast dan bij Alain denk ik. 3 uur wachten op uw eten? :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan