Haar botoxsmoel en ronduit walgelijke siliconen zijn voor mij nog altijd een enorm afschrikmiddel, maar ik moet zeggen: die kan een serieus stukske koken. Dat zag er echt allemaal overheerlijk uit, met gedurfde smaken en vooral niks te moeilijk of met veel tralala. Onvoorstelbaar dat er zoveel kritiek op het eten kwam, voor mij echt hands down een verdiende winnaar. Ik heb immers zo het voorgevoel dat onze wekelijkse relnicht er niet veel van gaat bakken.
Ze heeft trouwens ook een geweldige smaak qua interieur (of zij en haar man samen toch) en ze weet als geen ander hoe ze moet entertainen. Zag er over heel de lijn prima uit. Trouwens: ligt het aan mij of swingen de scores langs alle kanten de pan uit? Wat een koppel tetten niet vermag.
Als ik me niet vergis, is Lesley-Ann trouwens moeten vertrekken uit de Beste Hobbykok na de eliminatie met de ossetong in madeirasaus.
Verder is het vrij duidelijk dat Hans gevraagd werd door de productie om wat door te memmen over... well yeah :')