Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s0123986

Legacy Member
Forzaracing zei:
Die lesly ann, amai :P die heeft toch ook meegedaan met dat programma van sergio herman en peter goossens op VTM, die konden er ook niet langs kijken :P

Was zij da? Ik wist gelijk dak die ergens van kende. Mediageil wijf

chromeplus

Legacy Member
en uiteindelijk somde de stem op wat er in het gerecht zat
peter van asbroeck: "moest je even afgeleid zijn, kun je de gerechten nog eens nakijken op de website" :D:D
de peter kon er ook nie naastkijke.

Dennoman

Legacy Member
Haar botoxsmoel en ronduit walgelijke siliconen zijn voor mij nog altijd een enorm afschrikmiddel, maar ik moet zeggen: die kan een serieus stukske koken. Dat zag er echt allemaal overheerlijk uit, met gedurfde smaken en vooral niks te moeilijk of met veel tralala. Onvoorstelbaar dat er zoveel kritiek op het eten kwam, voor mij echt hands down een verdiende winnaar. Ik heb immers zo het voorgevoel dat onze wekelijkse relnicht er niet veel van gaat bakken.

Ze heeft trouwens ook een geweldige smaak qua interieur (of zij en haar man samen toch) en ze weet als geen ander hoe ze moet entertainen. Zag er over heel de lijn prima uit. Trouwens: ligt het aan mij of swingen de scores langs alle kanten de pan uit? Wat een koppel tetten niet vermag.

Als ik me niet vergis, is Lesley-Ann trouwens moeten vertrekken uit de Beste Hobbykok na de eliminatie met de ossetong in madeirasaus.

Verder is het vrij duidelijk dat Hans gevraagd werd door de productie om wat door te memmen over... well yeah :')

Trebby

Legacy Member
Deze week...het is echt wel eeuhm over the top wat betreft het bloot. Ik vind haar nu niet bepaald aantrekkelijk al denkt Hans daar anders over. :D

Vond haar interieur wel niet zo mooi. Voelde vrij koud aan.

sneax

Legacy Member
Ik vond het wel heel leuk van Hans dat hij bij de punten zei dattem zot is van lesley ann en dat ze voor hem niks verkeerd kan doen maar dan zei hij: "de 10ne is natuurlijk voor mijn vrouw, lesley ann krijgt van mij een 9!" daar kijkt iedereen hier weer naast.

Zijn geil gezever is ook gewoon door de montage eh, hoe veel herhalen ze die clipkes niet waarin hij iets over haar tettenkarre zegt, desalnietemin is hij er duidelijk wel zot van!

Suphafly

Legacy Member
sneax zei:
Ik vond het wel heel leuk van Hans dat hij bij de punten zei dattem zot is van lesley ann en dat ze voor hem niks verkeerd kan doen maar dan zei hij: "de 10ne is natuurlijk voor mijn vrouw, lesley ann krijgt van mij een 9!" daar kijkt iedereen hier weer naast.

had het ook gezien/gehoord :) hem wou zeker goei punte score thuis :D

koebeest

Legacy Member
Mijn mango wordt toch niet hard ze bij het zien van die lesley ann. Not my cup of tea. Ze lijkt russisch ofzo :p

Dennoman

Legacy Member
sneax zei:
Ik vond het wel heel leuk van Hans dat hij bij de punten zei dattem zot is van lesley ann en dat ze voor hem niks verkeerd kan doen maar dan zei hij: "de 10ne is natuurlijk voor mijn vrouw, lesley ann krijgt van mij een 9!" daar kijkt iedereen hier weer naast.
Hij moest iéts zeggen om thuis nog binnen te mogen natuurlijk.

Steek het op mijn iets te levendige verbeelding, maar ik had dus al volledig in mijn kop dat hij buitengesloten stond terwijl zijn madam al zijn kleren uit het venster aan 't smijten is en hij nog naroept: "KIJK TOT HET EINDE!" :')

pieta

Legacy Member
heb maar ff nar de herhaling kunnen zien.. en ik denk dat ik toch liever haar zus heb :)


edit: PPFFF wa ne Hans een beetje mee wenen :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik kijk eens 5 minuten en ik lig al plat van het lachen. Staan ze daar allemaal in een kringetje te wenen :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan