Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Borri

Legacy Member
Inderdaad een van de betere weken, maar opt einde zat ik precies naar een aflevering van OTH te kijken :unsure:

Zonnestraal

Legacy Member
Bah, uit de voorfilmpjes van woensdag leek het alsof den Hans veel te ver ging gaan bij Lesley. Ze hebben dat weer allemaal mooi geknipt en geplakt !! :angry:

Voor de fans, ons Lesley zit morgen in de vrijdagshow.

Ik voel me nu een beetje een hln.be lezer :(

rafbanaan

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Bah, uit de voorfilmpjes van woensdag leek het alsof den Hans veel te ver ging gaan bij Lesley. Ze hebben dat weer allemaal mooi geknipt en geplakt !! :angry:

Dat wist ik al vanaf dat ik het zag ...
Je bent dat ommeduur al gewoon bij Komen eten.

Dubbelpunt

Legacy Member
Thierrichi zei:
Dien Hans gaat er toch fameus over, is die getrouwd? Dan zal zijn vrouw lachen :D

volgens mij liggen de scheidingspapieren al klaar
ik denk niet dat geen enkele vrouw graag belachelijk gemaakt wordt voor heel Vlaanderen

The_Cat

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Bah, uit de voorfilmpjes van woensdag leek het alsof den Hans veel te ver ging gaan bij Lesley. Ze hebben dat weer allemaal mooi geknipt en geplakt !! :angry:

Voor de fans, ons Lesley zit morgen in de vrijdagshow.

Ik voel me nu een beetje een hln.be lezer :(

Inderdaad Ö
Ik keek al uit naar het spectacel :(
Helaas pindakaas :(

Lobmans

Legacy Member
Vitabis zei:
was wel een van de betere weken von ik

Idd. Leuke spontane kandidaten, er werd veel gelachen en plezier gemaakt, de punten waren best nog wel rechtvaardig, geen wannabe-topchef gezever,... Kortom, zij begrepen het concept van "Komen Eten" tenminste nog.

EternalSilence

Legacy Member
bon_jovi zei:
:p da reclamefilmke van krefel daarvoor :p krefel: maatwerk om van te dromen :D

idd :rofl:

Wat voor een job heeft die lesly-ann, want het is nogal een ferm stijlvol/duur meubels in dat appartement

Morrissey

Legacy Member
Rijk getrouwd wellicht, veel zit er duidelijk in die plastieken doos niet in.

Juve9le

Legacy Member
Zakenvrouw meen ik me uit een van die filmkes te herinneren.

Wel redelijk stom dat ze bij de proclamatie van de winnaars iedere keer overlopen wat de prijzen zijn.. het zijn iedere week dezelfde prijzen dus wat is daar in godsnaam het nut van?

xDama

Legacy Member
mojojojo zei:
met al dat sentimenteel gedoe altijd :puke:

Overdreeeeeeven gewoon. Ze gaan daar 4 avonden bij elkaar gaan eten en het is precies alsof ze daar een "life changing experience" hebben meegemaakt. Die mannen hebben precies nog niet veel meegemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan