Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breyton

Legacy Member
Psychodweep zei:
Ha, kvolg da programma wel nie, maar k heb net es op de site gecheckt en ik "ken" die. Die gaat redelijk vaak uit. Ze is naar mijn weten single (al tijdje uit met haar lief). Om aan haar ex te tippen moet je wel een heel stoere kerel zijn hoor. Die kerel is 2 meter ofzo en echt een spierbundel.

Dat van die 2m klopt, want toen ze het huis van die andere vrouw aan het ontdekken was, zei ze bij die houten giraffe die daar stond dat ie op hare vriend geleek qua gestalte.

Dubbelpunt

Legacy Member
die van deze week is ook terug een speciaal geval, zoals Peter het zo mooi zei: 'oh, daar is al terug hoog volk', wat uiteraard sloeg op die hautaine trut

die kan toch nooit aan een vent geraken vraag ik mij dan af? :puke:

Suphafly

Legacy Member
Webber zei:
die van deze week is ook terug een speciaal geval, zoals Peter het zo mooi zei: 'oh, daar is al terug hoog volk', wat uiteraard sloeg op die hautaine trut

die kan toch nooit aan een vent geraken vraag ik mij dan af? :puke:

over wie hebben we het?

Dubbelpunt

Legacy Member
Joëlle was weer goed bezig: een nieuw servies kopen, mooie zetels, dure tv van 1000eur, maar ze had wel geen geld om een deftige kraan te kopen, laat staan dat ze 50eur had voor een deftige microgolf

Enfin, ze zei het zélf: het uiterlijk is belangrijk
Ik haat zulke personen van de grond van mijn hart.

Het zijn die personen met een mooi huis & bmw, maar ze hebben wel geen geld voor een deftige kraan of microgolf. Natuurlijk niemand ziet die kraan en microgolf, maar ze zien wel het huis en de wagen en DAT is belangrijk in het leven :ironic:

Up to next week!
Komen eten blijft een prachtig programma :niceone:

Bigbuddha

Legacy Member
Webber zei:
maar ze had wel geen geld om een deftige kraan te kopen

Zou ze weten dat het gedrup gewoon van de overloop van de boiler komt? ;) Een lagedrukkraan maw. Kieken! ;)

Bontus

Legacy Member
Webber zei:
Joëlle was weer goed bezig: een nieuw servies kopen, mooie zetels, dure tv van 1000eur, maar ze had wel geen geld om een deftige kraan te kopen, laat staan dat ze 50eur had voor een deftige microgolf

Enfin, ze zei het zélf: het uiterlijk is belangrijk
Ik haat zulke personen van de grond van mijn hart.

Het zijn die personen met een mooi huis & bmw, maar ze hebben wel geen geld voor een deftige kraan of microgolf. Natuurlijk niemand ziet die kraan en microgolf, maar ze zien wel het huis en de wagen en DAT is belangrijk in het leven :ironic:

Up to next week!
Komen eten blijft een prachtig programma :niceone:
Begrijp niet hoe ge u daaraan kunt storen?
Who cares dat die mensen elke dag choco op hunne boterham doen om met ne duurdere auto te kunnen rijden?

breyton

Legacy Member
Bigbuddha zei:
Zou ze weten dat het gedrup gewoon van de overloop van de boiler komt? ;) Een lagedrukkraan maw. Kieken! ;)

Moest je zo 'klaar gemaakt worden' zoals die kraan, zou je ook beginnen te druipen ;)

Jullie mogen die Spaanse furie hebben, neem ik wel die Armeense (Antwerpse)

Dennoman

Legacy Member
Bontus zei:
Begrijp niet hoe ge u daaraan kunt storen?
Who cares dat die mensen elke dag choco op hunne boterham doen om met ne duurdere auto te kunnen rijden?
Uw prioriteiten stellen (hoe fout ook) is één ding. Uzelf duizenden euro in schulden werken omdat ge ALLES wilt iets anders.

Al weet ik natuurlijk hier niet het fijne van, dus ik ga niet beweren dat dat hier per se het geval is.

Suphafly

Legacy Member
breyton zei:
Moest je zo 'klaar gemaakt worden' zoals die kraan, zou je ook beginnen te druipen ;)

Jullie mogen die Spaanse furie hebben, neem ik wel die Armeense (Antwerpse)

volgens mij kan die een stukske zage ze

maverick

Legacy Member
Geef mij ook maar die Joëlle, ik hou wel van een beetje pretentie bij een vrouw. Gearticuleerd praten is een grote plus:p

Zonnestraal

Legacy Member
Leuk hoe het overgrote deel van die kandidaten 'room' als hoofdingrediënt zien van zowat elk gerecht.

"En wat doen we erbij ? Wat room uiteraard" :puke:

Juve9le

Legacy Member
Bontus zei:
Begrijp niet hoe ge u daaraan kunt storen?
Who cares dat die mensen elke dag choco op hunne boterham doen om met ne duurdere auto te kunnen rijden?

² lijkt me eerder jaloerse kant op te gaan.

Lobmans

Legacy Member
sink zei:
er zijn inderdaad terug herhalingen volgende week

Aangezien ik Komen Eten eigenlijk nog maar sinds de lente vorig jaar volg, hoeft dat voor mij dus nog niet echt een probleem te zijn aangezien ik de afleveringen dan mss nog niet gezien heb.

McNielsss

Legacy Member
je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-

Zonnestraal

Legacy Member
McNielsss zei:
je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-

Of: Het is goed afgekruid,
: Die zuren passen heel goed
: Die textuur past daar mooi bij

Dubbelpunt

Legacy Member
deze week is het echt saai, het is blijkbaar enkel grappig als er weirdo's aan meedoen :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan