Dubbelpunt
Legacy Member
Juve9le zei:² lijkt me eerder jaloerse kant op te gaan.
hehe, ik moet mijne microgolf niet toehouden met een stokje hoor

en mijn kraan lekt ook niet alle dagen
enfin 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:² lijkt me eerder jaloerse kant op te gaan.

enfin 
Zo hard é :')Zonnestraal zei:Of: Het is goed afgekruid,
: Die zuren passen heel goed
: Die textuur past daar mooi bij
Ons ma had toen een amuseke gemaakt van een rooie bietenpuree met daaronder gerookte forel. Ik heb op de mijne een beetje citroensap gedaan en gemengd, omdat ik ook uit ervaring weet dat zo'n zware aardsmaak gelijk een biet echt wel gebroken moet worden met iets zuurs, zoals een beetje azijn of citroensap.

McNielsss zei:je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-
666-Damarus-666 zei:Tegenwoordig speelt dan ook half Vlaanderen voor chef-kok, terwijl de helft nog niet weet hoe of wat ze koken.
sneax zei:Tis niet omdat ge zelf uw steaks ni perfect saignant of a point krijgt dat ge ni moogt zeggen dat ge het goed of slecht gebakken vind.
Ion1c zei:wel leutig met die homo![]()
Ion1c zei:wel leutig met die homo![]()

Webber zei:deze week is het echt saai, het is blijkbaar enkel grappig als er weirdo's aan meedoen![]()

Bontus zei:Derde keer dat ze deze kandidaten uitzenden. (voor die mensen die ook al op 5tv keken)
McNielsss zei:je kan tegenwoordig geen mensen meer uitnodigen zonder dat ze zeggen, de cuisson is goe ze -_-

Vitabis zei:die blonde was een irritante, altijd met dere kop schudden
precies ne bobblehead
http://mysite.verizon.net/biztpr8o/bobble.gif
ja man, wat een kakw*f, niet normaal
wss heeft ze een gewoon loon, maar denkt ze dat ze de rijke chi chi madam van de streek is 
