Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Dat mens lag sowieso al in bed. Op zo een leeftijd kruipen die om 19u al in hun tram.

Dennoman

Legacy Member
Geniale fail van dat kutwijf.

'k Zeg het, ik zou nog meedoen aan dat gelijkaardig gedoe via internet dat hier ooit eens gepost is (vooral met Marokkaans eten bij Marokkaanse gezinnen in Antwerpen e.d. zoals eens daarop stond), maar nooit van mijn leven dat ik met Komen Eten zou meedoen. Gewoon al omdat ge weet dat ge negen kansen op tien met minstens twee zulke knobheads gaat samen zitten als deze week.

Die met haar tatoeages heeft wel een streepke voor bij mij nu, ze heeft dat oud wijf echt vierkantig in de pan gehakt met haar punten :lol:

Juve9le

Legacy Member
Geen idee waar snorremans die 9/10 voor het eten vandaag haalde, het zag er toch totaal niet speciaal uit?

Radbraker

Legacy Member
Zo'n irriterend mens, die Thérèse. Zoals sommigen hier zouden doen: goedkoop rusthuis, kan ze mekkeren op het eten dat ze daar krijgt.

Edit: heb de puntendeling niet gezien, wie staat er op kop ?

Juve9le

Legacy Member
Radbraker zei:
Zo'n irriterend mens, die Thérèse. Zoals sommigen hier zouden doen: goedkoop rusthuis, kan ze mekkeren op het eten dat ze daar krijgt.

Edit: heb de puntendeling niet gezien, wie staat er op kop ?

Frederick

Blanco

Legacy Member
Lol, wie kijkt er eigenlijk nog naar komen eten voor het eten?

Die karakters van die kandidaten zijn veel plezanter :p

^MystiQ

Legacy Member
Radbraker zei:
Zo'n irriterend mens, die Thérèse. Zoals sommigen hier zouden doen: goedkoop rusthuis, kan ze mekkeren op het eten dat ze daar krijgt.

Ik stel mij vooral de vraag hoe jullie haar in het rusthuis zouden steken als dat haar eigen huis is. :unsure:

Milfhunter

Legacy Member
Dennoman zei:
Die met haar tatoeages heeft wel een streepke voor bij mij nu, ze heeft dat oud wijf echt vierkantig in de pan gehakt met haar punten :lol:

wat had ze van punten gegeven ?

s0123986

Legacy Member
Ik vond vooral diene frederick geniaal! Bij elk gerecht zat hem daar voor de camera strike te gaan en aan tafel kan hij hem zo serieus houden. Ik hoop dat hij wint, maar tzal philippe worden denk ik.

Nas

Legacy Member
Zat er nu in die patatten van Therese plastiek? Want ze had precies dat laagje er afgeschraapt?

s0123986

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Zat er nu in die patatten van Therese plastiek? Want ze had precies dat laagje er afgeschraapt?

Nee, da was die korst van die aardappeltaart die mislukt was, maar ze heeft die korst dan opnieuw gemaakt.

Juve9le

Legacy Member
Der zat volgens mij nog wel plastiek in.. Ze was daar zo een paar keer over gegaan met een lepel om het meeste ervan af te krijgen maar moest je het helemaal eraf halen is de helft van uw schotel weg en ging het keihard opvallen dat er iets mis mee is :lol:

Ge moet er een keer op letten; iedere keer Therese in beeld komt, heeft die wel commentaar op iets. Geen wonder dat die nog altijd alleen is op haar leeftijd.

Dennoman

Legacy Member
Indeed, de plastic folie was er mooi overheen gesmolten en vormde een filmpke waardoor ze uiteraard geen korst kreeg. Van Asbroeck zei het nog: "geen plastieksmaakje?"

En yeah, snap ook niet waar die 9 voor haar eten helemaal vandaan kwam. Al bij al was 't gewoon zoals die binnenhuisarchitect zei: videe met puree. Kan lekker zijn, maar dat zag er nu echt allesbehalve speciaal uit. Ik moet wel zeggen dat ik dat halve brood waarin ze het reserveerde wel goed vond, eet dat redelijk vaak in een restaurantje in de buurt van mijn kot. Ne goeien chowder, dan kunde er achteraf terug tegen ze, goed voer voor als ge gaat fuiven :p

Dat mens bevestigt gewoon het archetype dat leraars niets anders kunnen dan zagen en commentaar leveren. Fuck, dat mens is ZO hatelijk.

Nas

Legacy Member
En dan dien met zijn vuil moustache. 'Ik moet geen saus hebben, dat verpest de smaak'.
Precies of zo'n droog kieken echt smakelijk is.

En Therese is gewoon zo hatelijk dat het grappig wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan