Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nas

Legacy Member
s0123986 zei:
Ik snap de haat tegenover die deelnemers toch ook niet.
Zijn allemaal vrij sympathieke mensen. Ok die lindsay is misschien wat simpel, maar we kunnen niet allemaal perfect zijn. Ik vind diene Jo echt geen snob en damn, wat hij klaarmaakte zag er echt lekker uit!
Nja, geef toe hij kleedt zich wel snobistisch, maar het is ten minste eentje met humor.
En die Lindsay :wtf: die maakt nog kans om mee te doen in 'Tienermoeders'.
Zelfs ik was niet zo marginaal deze nacht op carnaval

-Draco-

Legacy Member
Nja, da meiske is nu niet van de slimste en knapste, da ziede eraan, maar da meiske is content?
Ze heeft een vaste partner en kindjes.
Véél mensen zouden voor haar leven tekenen hoor.
Een echte snob zou ik da jong gastje ook niet noemen, meer oubollig. Die kledingsstijl.. Ugh... Maar zijn vriendin ziet er wel een lekkere uit tbh :p
Pascal haar eten was wel niks voor mij, meestal sta ik open voor vreemde keuken maar Israëlische keuken, no thx.

s0123986

Legacy Member
@ Nasty nas Wat gij zegt is ook waar, maar ik erger mij niet aan de kleren of hobby's van deelnemers zoals sommige mensen hier ( no offence)

Zorba

Legacy Member
Jo is gewoon een verzorgde kerel, niets mis mee imo :) Stijlvol gekleed.

Gunther was zo trots op zijn beeldbuis tv :lol: Die heeft duidelijk nog nooit FullHD gezien.

En die Lindsay heeft echt amper iets gegeten. Die antwoord op alles "... heb ik nog niet gegeten". Maar wel "frietendag" en "hoe vettiger, hoe prettiger". Goed bezig.

Belgium_Killer

Legacy Member
nét aant kijken naar komen eten (had het opgenomen)

wat een achterlijk kind is die lindsay ?
kweet niet wrm iedereen hier tegen Jo is
en wrm ze hem profileren als Snob,want diejen jongen is nen gewonen verzorgen gast

ze kunnen natuurlijk niet allen rondlopen met hun broek tot aan hun knieën met een petje dat half boven hun hoofd zweeft dag van vandaag
maar hij was deftig gekleed zoals het verwacht wordt als je ergens naartoe gaat

Nas

Legacy Member
Teef, dat ook is.
Ze had die mensen nog niet ontmoet of het was al van: 'Ik hoop dat er geen dikke nekken of snobs in meedoen, want ik kan daar niet tegen.'

-Draco-

Legacy Member
Ik ook. En velen ergeren zich aan de commentaar van Peter, ik vroeger ook, maar je moet die commentaar satirisch opnemen, en als je er op begint te letten is die gewoon hilarisch. Kzou het links laten liggen nu moest de Peter er niet zijn.

s0123986

Legacy Member
De Peter kan soms mooie stekken geven op de kandidaten. Zonder die commentaar zouden sommige weken (met minder interessante kandidaten) maar saai zijn. Peter zorgt altijd wel voor een humoristische toets in het programma.

Nas

Legacy Member
Het is niet Peter die die teksten schrijft, hij zegt ze alleen
Nja, dan nog, blijft hilarisch.

Nas

Legacy Member
Ik kan nu niet kijken, zal moeten wachten tot morgen.
MAAR IK KAN NIET WACHTEN!!

Cranberry

Legacy Member
Wat Peter zijn commentaar betreft, die kerel schrijft dat script ook niet zelf hè :wtf: Welke "BV" zou zich nu willen profileren als iemand die overal ironisch op reageert?...

Wat de "snobbistische" kledij betreft, die afleveringen zijn blijkbaar opgenomen in de winter, in de winter draag ik ook velouren broeken en warme truien hoor. Kan ook moeilijk in een training rondlopen of in een short.

The_Cat

Legacy Member
kay-gell zei:
Wat een kalf: ''anderhalf, is dat 11?"

Dat was nu inderdaad echt niet slim.. al goed besloot ze dan toch dat het anderhalf moest zijn xD stel u voor da die mensen daar 11 lepels van die mosterd had gekregen xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan