Nas
Legacy Member
Nja, geef toe hij kleedt zich wel snobistisch, maar het is ten minste eentje met humor.s0123986 zei:Ik snap de haat tegenover die deelnemers toch ook niet.
Zijn allemaal vrij sympathieke mensen. Ok die lindsay is misschien wat simpel, maar we kunnen niet allemaal perfect zijn. Ik vind diene Jo echt geen snob en damn, wat hij klaarmaakte zag er echt lekker uit!
En die Lindsay
die maakt nog kans om mee te doen in 'Tienermoeders'.Zelfs ik was niet zo marginaal deze nacht op carnaval

Stijlvol gekleed.
Die heeft duidelijk nog nooit FullHD gezien.