Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Böhse Onkel

Legacy Member
Ik heb het vandaag nog ni gezien, maar dieje Gunter verdient terecht die hoge score.
Dieje heeft er echt wel moeite in gestoken, zelf zijn broodjes zelf gebakken enz.
Dieje snob geeft gewoon overal kritiek op, terwijl zijn saus en bouillon wel door mama'ke werden gemaakt. Die blonde is wel chill, om maar te zwijgen over die Lindsey, vond haar eigen precies wel grappig altijd met dieje commentaar, diploma veterstrikken wss.

s0123986

Legacy Member
Alles wat die Lindsey eet is het beste wat ze ooit heeft gegeten en zelf een tafel dekken heeft ze nog nooit gedaan :eek:. Hoe doen die dat dan in het dagelijks leven. Eet zij met haar handen ofzo?

Cranberry

Legacy Member
Böhse Onkel zei:
Ik heb het vandaag nog ni gezien, maar dieje Gunter verdient terecht die hoge score.
Dieje heeft er echt wel moeite in gestoken, zelf zijn broodjes zelf gebakken enz.
Dieje snob geeft gewoon overal kritiek op, terwijl zijn saus en bouillon wel door mama'ke werden gemaakt. Die blonde is wel chill, om maar te zwijgen over die Lindsey, vond haar eigen precies wel grappig altijd met dieje commentaar, diploma veterstrikken wss.


:ironic:

Juve9le

Legacy Member
Böhse Onkel zei:
vond haar eigen precies wel grappig altijd met dieje commentaar, diploma veterstrikken wss.

:lol:

s0123986 zei:
Alles wat die Lindsey eet is het beste wat ze ooit heeft gegeten en zelf een tafel dekken heeft ze nog nooit gedaan :eek:. Hoe doen die dat dan in het dagelijks leven. Eet zij met haar handen ofzo?

Iedere dag fastfood.

Nas

Legacy Member
Goh ja die Lindsey heeft ten minste gedurfd om een eendenborst klaar te maken.
Het zag er nog niet zo slecht uit, ik heb er velen meer zien klungelen.
Hoewel ze bakkerond is.

Dennoman

Legacy Member
Ik moet mijn woorden inslikken over die student, 't bleek uiteindelijk toch een sympathieke gast. Al zijt ge wel om andere hobby's verveeld als ge beesten afknalt als dierenarts, en dat van "pakken wat de natuur teveel heeft" is imo ook dikke zever :p

Uiteindelijk bleek iedereen sympathiek eigenlijk, en die laatste heeft haar uiterste best gedaan ondanks het feit dat ze bijna karikaturaal slecht kookt, en toch nog iets deftigs op tafel gezet. Ik verschoot me wel kapot toen ze die eendenborst opensneed, een bleu chaud ziet er toch niet smakelijk uit bij gevogelte hoor. Vrij alarmerend zelfs :p

Gunther heeft verdiend gewonnen aan zijn menu te zien, en 't was buiten af en toe wa betweterigheid zeker geen arrogante lul. Good stuff.

Nas

Legacy Member
Hoewel ze een beetje gefaald heeft.
Iedereen weet toch dat een vork links moet liggen?! Dat was wel de grootste fail
Dat van die 11/2 kan ik nog begrijpen, aangezien die letters nogal wat dicht op elkaar stonden.

Ik had zo de indruk dat iedereen punten gaf uit medelijden. Ze wouden niet té grof overkomen op nationale tv en gaven dan maar zeven en achten uit sympathie.

Preske

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik moet mijn woorden inslikken over die student, 't bleek uiteindelijk toch een sympathieke gast. Al zijt ge wel om andere hobby's verveeld als ge beesten afknalt als dierenarts, en dat van "pakken wat de natuur teveel heeft" is imo ook dikke zever :p

Uiteindelijk bleek iedereen sympathiek eigenlijk, en die laatste heeft haar uiterste best gedaan ondanks het feit dat ze bijna karikaturaal slecht kookt, en toch nog iets deftigs op tafel gezet. Ik verschoot me wel kapot toen ze die eendenborst opensneed, een bleu chaud ziet er toch niet smakelijk uit bij gevogelte hoor. Vrij alarmerend zelfs :p

Gunther heeft verdiend gewonnen aan zijn menu te zien, en 't was buiten af en toe wa betweterigheid zeker geen arrogante lul. Good stuff.

jobzekerheid noem ik dat ^^

Cranberry

Legacy Member
Stimpy zei:
welkom lindsey

Daar gaat mijn dekmantel, twas thans den besten dekmantel dak ooit gehad hèb! Nog e chance dak ier lid ben, kvin dees echt beste forum waark ooit al op gweest ben!




Het verbaast mij trouwens dat er hier nog niemand over Lindsey haar uitspraak gestruikeld is :rofl: "Effkes mijne piet uithalen" :rofl: Peter zei ook al iets in de aard van "euhm?.."

Dennoman

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Hoewel ze een beetje gefaald heeft.
Iedereen weet toch dat een vork links moet liggen?! Dat was wel de grootste fail
Dat van die 11/2 kan ik nog begrijpen, aangezien die letters nogal wat dicht op elkaar stonden.

Ik had zo de indruk dat iedereen punten gaf uit medelijden. Ze wouden niet té grof overkomen op nationale tv en gaven dan maar zeven en achten uit sympathie.
Wel ja, uiteraard is 't echt een halve holbewoonster é, maar 't is niet alsof ze dat al niet wisten van het begin. En ze heeft op zich eten voorgeschoteld waar ik persoonlijk niet vies van zou zijn. 't Zijn soms de kleine dingetjes zoals die zelfgemaakte mayo die wél scoorden. En die chocoladefondue, tjah, da 's niet koken nee, maar ge kunt zeggen wat ge wilt: 't is wel lekker.

Het was geen uitpakken met grote chichi en 't was een boertige troela, ma ze heeft nooit streken gehad en ze was over de ganse lijn vriendelijk. Ik zou het persoonlijk maar zeer triestig gevonden hebben als iedereen supervriendelijk had gedaan en daarna haar het mes in de rug had gestoken.

Vanavond had alles wat een feestje moet hebben imo: goei gasten, veel lachen, veel drank en goe volgeboeft terug naar huis. Meer moet dat niet zijn. Al dan niet haute cuisine is voor mij niks meer dan een extraatje, een kleine franje om hopelijk wat meer punten te scoren.

Djiezes wat ben ik aan 't zeggen, precies of "Komen Eten" heeft ook nog maar iets te maken met wie er effectief de gezelligste avond organiseert :sad:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Lindsey was vroeger precies wel nog een mooi meisje, als ik mij op die foto baseer.

Dennoman

Legacy Member
Indeed, en 't is niet alsof ze door één kind te krijgen zo is aangespekt hoor :p de Gunther trachtte dat efkes te relativeren, maar fail :p

Nas

Legacy Member
David was al zat na 2 glaasjes champagne en besloot daarom maar om even te gaan barfen.
Het was nog niet begonnen of het was al van 'Eikes, ik lust geen oesters. Langoustines? Dat mag ik niet. Aubergine? Nog nooit van gehoord.
Het was precies ne kleinen van 3 jaar. :rofl: :ironic:

Dubbelpunt

Legacy Member
da w¨¨f is ook een trut, eentje die er mooi uitziet maar ze mag nooit spreken want dan :puke:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
da w¨¨f is ook een trut, eentje die er mooi uitziet maar ze mag nooit spreken want dan :puke:

Van waar komt zij? Ze kwam mij heel bekend voor in de reclame.

EDIT: Ok, het staat blijkbaar op de VT4 site. Kzat er ook grondig naast :)

SpArkLeS

Legacy Member
Man dieje vent is echt wel nen dikke nek! Wist gisteren nog nie wat sorbet is loooooooool
Kben is curieus wa dieje morgen gaat serveren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan