Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steve_montana

Legacy Member
Ook over die fond. Ik zou die kerel met zijn minihamburgers en zijn "tomates concassées" nog wel eens een wildfond willen zien trekken. Maar eerlijk is eerlijk, die gaf tenminste wel nog normale punten. Na deze week gaan er toch een paar mensen zich vrij belachelijk voelen als ze ontdekken dat die jonge gast een kok is.

jeff_tw

Legacy Member
Hoeveel punten had ze? (eventueel in spoiler) Heb dit helaas net gemist.

jeff_tw

Legacy Member
Thanks, hm, 43, dat is wel niet veel. Benieuwd naar morgen. Die Kimm haha, ja, dat bad komt uit de tijd van Cleopatra. Ziet er wel een pak ouder uit, eigenlijk.

Nas

Legacy Member
Furiez zei:
Die Kimm is een serieuze geit ze. Ik kan het verstaan dat ze niet van 't straat geraakt. En wat in godsnaam is dat met haar zinsbouw?
Man, wat een moddervet wijf is me dat!

-Draco-

Legacy Member
Ik snap eigenlijk niet wat iedereen hier tegen Alex heeft...
Lijkt me gewoon een toffe gast.
Die heeft op alles iets te zegge, komt een beetje door beroepsmisvorming, maar ik vind wel dat hij zich daardoor niet boven iemand anders zet. Hij geeft heel normaal punten vind ik, itt Kim die een "dikke" 6 gaf voor het eten. Da eten zag er gvd mega lekker uit.

En jah, ergens kan ik het wel begrijpen dat hij liever niet wil kenbaar maken dat hij kok is, maar liegen zou ik er nu ook waarschijnlijk niet voor doen. Ma al bij al vin ik da gwn nen toffe gast.

Nas

Legacy Member
-Draco- zei:
Ik snap eigenlijk niet wat iedereen hier tegen Alex heeft...
Lijkt me gewoon een toffe gast.
Die heeft op alles iets te zegge, komt een beetje door beroepsmisvorming, maar ik vind wel dat hij zich daardoor niet boven iemand anders zet. Hij geeft heel normaal punten vind ik, itt Kim die een "dikke" 6 gaf voor het eten. Da eten zag er gvd mega lekker uit.

En jah, ergens kan ik het wel begrijpen dat hij liever niet wil kenbaar maken dat hij kok is, maar liegen zou ik er nu ook waarschijnlijk niet voor doen. Ma al bij al vin ik da gwn nen toffe gast.
Het is niet omdat een iemand een opmerking heeft, dat opeens het hele topic tegen Alex is. Hij is overigens wel iemand die zijn producten kent (kaviaar vs. lompvisei)

En, idd wat een vod is die Kimm. "Ik denk dat Annelise en ik ongeveer op dezelfde golflengte zitten qua eten" :wtf:
En wat is dat toch met die leisteen? Iedereen doet plots mee aan de 'hype'

Put_met_keren

Legacy Member
Net naar de herhaling gekeken van de aflevering met Annelise.
Wat een trut is die Kimm zeg. Zo weinig punten geven.
Ze vond de 'kaviaar' o zo verrukkelijk, maar kon de patatten niet vinden :wtf:
Op hetzelfde niveau zitten? Ja zeker met haar geschifte botersaus.
Annelise is een beetje hyper, maar tenminste wel sympathiek.

dynamite

Legacy Member
diene pol vind ik toch een veel grotere onnozelaar dan alex.
die pol is altijd euforisch als cercle brugge wint, maar als er een voetbalploeg wint word je daar toch zelf niet beter op?

ik snap niet waarom hij zo blij is over cercle, je wordt er immers zelf op geen enkele manier beter op.

Bad Religion

Legacy Member
waffel zei:
""Na tien minuten wandelen bereikt Alex de keuken" :rofl:

droog maar soms goe :')

toch wel nice wat hij kan .. in de krant stond dat hij inderdaad bij hof van cleve werkte maar hij de kans zag voor een eigen restaurant. die heeft hij genomen en ontslag genomen bij van cleve maar op het nippertje sprongen de onderhandelingen af :P

als em een restaurant open doe liefst in de buurt waar em woont dan kan ik daar ok is gaan eten ^^

Put_met_keren

Legacy Member
Die Kimm doet zich zoveel beter voor dan ze in feite is.
Die haar zinsbouw
'Alex is bevooroordeeld' 'hij heeft een voorstand tegenover ik, Pol en Annelise'
En zo hoog van de toren blazen: daar kan ik zelfs niet aan tippen, ik dacht dat ik ver stond, en ga zo maar door. Zou die nu zelf niet doorhebben dat ze zich grandioos belachelijk maakt?
Belachelijk lage punten geven kan ze wel.
Dat Alex terecht gewonnen heeft. En een verdiende 2e plaats voor Annelise.
K genoot van de teleurstelling op Kimm haar gezicht

dynamite

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Die Kimm doet zich zoveel beter voor dan ze in feite is.
Die haar zinsbouw
'Alex is bevooroordeeld' 'hij heeft een voorstand tegenover ik, Pol en Annelise'
En zo hoog van de toren blazen: daar kan ik zelfs niet aan tippen, ik dacht dat ik ver stond, en ga zo maar door. Zou die nu zelf niet doorhebben dat ze zich grandioos belachelijk maakt?
Belachelijk lage punten geven kan ze wel.
Dat Alex terecht gewonnen heeft. En een verdiende 2e plaats voor Annelise.
K genoot van de teleurstelling op Kimm haar gezicht

ik kan niet geloven dat iedereen hier de ondertitels leest terwijl ze toch nederlands spreken.
het is AnneLIES
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan