Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

este

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Die haar zinsbouw
Soms dacht ik dat ik naar de vrouwelijke Eddy Wally aan het luisteren was. Ik heb niks tegen mensen die wat minder begaafd zijn - uiteindelijk kunnen ze daar zelf niks aan verhelpen - maar als ze zich proberen uitdrukken en voordoen als halve intellectuelen dan begin ik me toch wel te ergeren.

dynamite

Legacy Member
pieta zei:
een jaar op het forum en 32 posts, hou het zo ipv u wa belachelijk te maken met idiote comments ;)

als jij denkt dat ik hier zit sinds mijn reg. datum dan maak jij jezelf nog véél meer belachelijk. ik zit hier van toch zeker voor uw datum.

1CEZ

Legacy Member
nog iemand die vindt dat die Kimm er 10j ouder uitziet dan dat ze is. Ik had da kalf op 34 geschat een lekker milf wordt ze zeker niet

Böhse Onkel

Legacy Member
Alex was uiteraard de verdiende winnaar, zoveel is duidelijk.
Die gast heeft serieus wat opgestoken daar bij dieje Peter Goossens want op school zie je amper de helft.
Ik had wel verwacht dat hij op het einde van het programma zijn boekje ging opendoen en vertellen dat hij kok is, en bij het Hof Van Clève heeft gewerkt, jammer was dit niet in de uitzending.

Michster

Legacy Member
Aangename televisie terwijl ik toch de drang voelde om naar men toestel te vloeken! :p
Jezus, wat een omhooggevallen rotmens is die Kimm wel niet: "Alex is bevooroordeeld".:sop:
Terechte winnaar alleszins.:)

Hannes_

Legacy Member
Michster zei:
Aangename televisie terwijl ik toch de drang voelde om naar men toestel te vloeken! :p
Jezus, wat een omhooggevallen rotmens is die Kimm wel niet: "Alex is bevooroordeeld".:sop:
Terechte winnaar alleszins.:)

Idd, bevooroordeeld :rofl:

Mégane

Legacy Member
Lol die Kimm wat een irritant omhooggevallen wijf was me dat, "zelfs ik kan niet aan Alex tippen" je moet zoiets maar durven zeggen :oink:

Alex heeft verdiend gewonnen maar wel belachelijk dat ze een professionele kok laten deelnemen aan een programma voor hobbykoks.

Socks

Legacy Member
Mégane zei:
Lol die Kimm wat een irritant omhooggevallen wijf was me dat, "zelfs ik kan niet aan Alex tippen" je moet zoiets maar durven zeggen :oink:

Alex heeft verdiend gewonnen maar wel belachelijk dat ze een professionele kok laten deelnemen aan een programma voor hobbykoks.

Echt professioneel is da ook weer niet hoor...
Veel ervan is basis wat je leert op de hotelschool.

Vaulkor

Legacy Member
Socks zei:
Echt professioneel is da ook weer niet hoor...
Veel ervan is basis wat je leert op de hotelschool.

Hij heeft bij het hof van Cleve gewerkt, dus hij zal wel professioneel zijn zeker ?

Dennoman

Legacy Member
Socks zei:
Echt professioneel is da ook weer niet hoor...
Veel ervan is basis wat je leert op de hotelschool.
Nog altijd iets anders dan hobbykok :p

Plus hij is wel een professionele kok, want in de eerste aflevering zegt hij dat hij er zijn kost mee verdient. Een andere definitie van professioneel ken ik niet hoor :p

Juve9le

Legacy Member
For fucks sake, ik was aan het eten toen ze haar uitleg deed over de stal :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan