Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warthie

Legacy Member
Nasty Nas zei:
In haar vette mulle!

Wat ne fail was dat. Met de grote bek die ze opzette, mochten haar kookkunsten van een ander niveau geweest zijn. Daar zat niks bij dat enigszins natuurlijk gebracht werd. Ik zou dat eten gewoon niet aanraken moest ik die voorbereiding gezien hebben.
En die hazenrug die gekookt werd, 't was precies soepvlees geworden. Kwestie van vlees te vermassacreren...

Tracktor19

Legacy Member
Ben eens benieuwd naar de week waar ze alle 4 gaan winnen , als dat ooit eens zou gebeuren. Volgende week trouwens iemand uit Poederlee, die zijn partner heeft al meegedaan met 'Zie je wel' .

GEE

Legacy Member
warthie zei:
Wat ne fail was dat. Met de grote bek die ze opzette, mochten haar kookkunsten van een ander niveau geweest zijn. Daar zat niks bij dat enigszins natuurlijk gebracht werd. Ik zou dat eten gewoon niet aanraken moest ik die voorbereiding gezien hebben.
En die hazenrug die gekookt werd, 't was precies soepvlees geworden. Kwestie van vlees te vermassacreren...

Dat is inderdaad om te bleiten ... en gooi het dan nog eens in een pan om een 'kleurke' te geven.
Ipv deel te nemen aan kookprogramma's zouden sommigen beter eens wat naar echte kookprogramma's kijken, keus genoeg.
Sommige mensen hebben een toch een vreemd beeld van zichzelf vooral denken dat de 0 meridiaan door hun hol loopt.
Langs de andere kant geven geven juist die wel kleurrijke tv, vooral als ze begon te zweven of hoppen of wat dan ook met haar 'spirituele' dans

Foose

Legacy Member
Cheacker zei:
Damn, met zappen was ze aant shaken met die foto van Apu of hoe noemt hem. Man, man, man, ze smijten weer wa volk binnen.

Hahaha Apu :rofl:. Kdacht eerst dat da ne clochard ofzo was.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik wil nu niet moeilijk doen, maar jullie beseffen toch dat dit televisie is?
Zouden ze allemaal content zijn, dan zouden er ook geen kijkcijfers zijn.

Dennoman

Legacy Member
Julie is een schoon popke, maar heeft het compleet verkorven bij mij met:

"Dat kan me niet schelen, of die beestjes nu afzien of niet."

't Is niet omdat ge vlees/vis eet, dat een beest niet humaan aan zijn einde mag komen. Een schaaldier steek je best in uw diepvriezer op zijn koudst. Over de methode van het splijten van de kop bestaat nogal wat discussie, maar op zich denk ik dat het hier wel goed gedaan is.

En die menu van vandaag... ik zou ook kunnen zeuren over 't feit dat er dingen in de microgolf gemaakt zijn, maar om eerlijk te zijn: I would stuff the lot.

the_Mirage

Legacy Member
Wat een achterlijk wijf die Julie.

Het kan mij ook niet schelen of zij afziet of niet. Doet me niks.

Nas

Legacy Member
Ik weet niet precies, die Julie heeft zo'n raar bakkes.
Het is geen mokstje, maar ze kan er mee door.

1CEZ

Legacy Member
wtf had die van een villa??? ge ga mij nie zeggen met wa tupperware potjes vo in de microgolf te steken dat ge zo'n kast van een huis zet goddamn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan