Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
De homo moet zowat de slechtste humor hebben in de geschiedenis van de mensheid.

xDama

Legacy Member
Juve9le zei:
De homo moet zowat de slechtste humor hebben in de geschiedenis van de mensheid.

En een van de meest gore lachjes erbij. Hoeveel kilo teer heeft die niet in zijn longen hangen.

En die Julie is inderdaad wel serieus druk. Batsbaar, maar that's it.

Re@V0r

Legacy Member
goldsage zei:
Haha echt grappig om die reacties over Julie te horen. Ze is namelijk verre familie van mij ;)

toch nix mis mee met te zeggen dat het een knappe is (op verscheidene manieren door sommigen hier :unsure: )
kvind da persoonlijk ook zeker geen misse + speels karakter :)

goldsage

Legacy Member
Re@V0r zei:
toch nix mis mee met te zeggen dat het een knappe is (op verscheidene manieren door sommigen hier :unsure: )
kvind da persoonlijk ook zeker geen misse + speels karakter :)
Nee, ik heb ook nooit gezegd dat ik dat erg vind. mja, ze heeft en vriendje hoor, denk ik. Dus jullie moeten je geen illusies maken



Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Vantham

Legacy Member
die Julie heeft een lekker lijf, goed om eens een toerke mee te doen, maar knap vind ik ze niet echt.

Fanatix

Legacy Member
Idd, in real life doen ze wss zelf een toerke op Susan Boyle wegens gebrek aan beter :D

lord pipo

Legacy Member
Vantham zei:
wat een irritante mensen, enkel die blonde is nog normaal imho

Dit is toch de meest irritante groep uit alle afleveringen? Er is nog niets positiefs gezegd geweest, alles wordt gewoonweg afgebroken. Alle vier vinden ze zich beter dan de rest.

Wat een dikke nekken.

Foose

Legacy Member
Tgoh, de meest bitchy in mijn ogen leek eerst die blonde milf. Maar achteraf gezien lijkt ze mij nog vrij 'normaal'. Gelukkig dat haar balkon nog te bewonderen was, want anders had ik het al lang verzet. Het smoelwerk mag er ditmaal wel zijn tov Lesley-Ann.

Die ene zuurpruim kon ik echt niet aanhoren, niet normaal :/. En as always nog hypocriet ook. "Ja ik vind niet dat je als gastheer mag pronken etc". Even later: "Kijk naar mij! (wat al moeilijk was op zich), mijn benen vliegen alle kanten op".

Ondanks de tieten zijn het toch maar belabberde kandidaten eerlijk gezegd :p

Put_met_keren

Legacy Member
Wat een verschil tegenover vorige week, vorige week was iedereen supersympathiek en zo positief. En deze week zo'n zuurpruim. *Joehoe, kijk naar mij, ik kan mijn benen in de lucht zwieren.* Dat sloeg gewoon op niks. Om daar dan zo pronkerig over te doen :unsure:
Zijn eten was wel niet zo speciaal, en met zijn "showcooking" :ironic:

Thorfin

Legacy Member
bijna mijn tv naar de kak, man ik had zo goesting om da wijf op haar neus te slaan

_ns_

Legacy Member
Wat zitten er losers bij deze week!

De gastheer is nen veredelde friturist met een totaal misplaatst zelfvertrouwen. Hij heeft een paar serieuze steken laten vallen (zoals die vesten niet aannemen), maar die tang van mechelen gaat er echt los over. Wat een hopeloze kut, ik kijk er naar uit om haar zien te falen!
Die wannebe Lesley-Ann en mollige West-Vlaming zijn de meest sympathieke.

De montage van de preview van morgen is trouwens weer magistraal :rofl:.

waffel

Legacy Member
ns boy zei:
Die wannebe Lesley-Ann

Ze is iig knapper dan lesley-Ann. Zij is tenminste naturel.


Ik moest echt lachen met die friturist zijn commentaar na het eten telkens. DIT SMAAKT NAAR MEER! OOH HEERLIJK, AL ZEG IK HET ZELF! :rofl:

_ns_

Legacy Member
Ze heeft inderdaad niet zo'n getuned face :D.

En inderdaad!

'ja de vis was flauw', 'de vis was niet genoeg gekruid', 'hij was gewoon veel te gaar'

Hij: 'Ja, dat was het gewoon! Die geur, blabla,.. zo moet het!'

:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan