zeldafan
Legacy Member
wild bass zei:bijna mijn tv naar de kak, man ik had zo goesting om da wijf op haar neus te slaan
Hier ook werdt kei nerveus van die gehandicapte pillendraaister.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wild bass zei:bijna mijn tv naar de kak, man ik had zo goesting om da wijf op haar neus te slaan
ns boy zei:Wat zitten er losers bij deze week!
De gastheer is nen veredelde friturist met een totaal misplaatst zelfvertrouwen. Hij heeft een paar serieuze steken laten vallen (zoals die vesten niet aannemen), maar die tang van mechelen gaat er echt los over. Wat een hopeloze kut, ik kijk er naar uit om haar zien te falen!
Die wannebe Lesley-Ann en mollige West-Vlaming zijn de meest sympathieke.
De montage van de preview van morgen is trouwens weer magistraal.

RazorBlade0075 zei:daaaaaaaaaaamn die blonde is lekker
Heb ik dat goed gezien dat ze op de grond viel toen ze de laatste keer haar been in de lucht gooide? :dPut_met_keren zei:Wat een verschil tegenover vorige week, vorige week was iedereen supersympathiek en zo positief. En deze week zo'n zuurpruim. *Joehoe, kijk naar mij, ik kan mijn benen in de lucht zwieren.* Dat sloeg gewoon op niks. Om daar dan zo pronkerig over te doen
Zijn eten was wel niet zo speciaal, en met zijn "showcooking" :ironic:
RazorBlade0075 zei:daaaaaaaaaaamn die blonde is lekker
soulreaper zei:foto's van genoemde blonde![]()
moloko zei:Je zou je nog een breuk kunnen verschieten als die cm schmink van haar gezicht is.