Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
What has been heard :eek: :sad:


Trouwens over Godelieve: 'jah, een warme vrouw, echt een mama!'

Heb ik het hier thuis toch wat beter getroffen :unsure:.

Drakenjager

Legacy Member
inderdaad en die romy: " ik heb geen idee waar hij de tijd en zin vandaan haalt" :p

tha_rippa1be

Legacy Member
Rofl, hoe hard heeft die znne voet in znne mond gestoken? xD

"Ik zou u niet aankunnen ze, ik heb liever iets gewoons."

sneax

Legacy Member
Dit is hier wel geniaal ... die riverkreeftjes, ah da moet ni veel hebben eh, dat heeft gewoon meegesudderd in de saus! Ge kunt dat zelfs rauw eten!

Man man ... die denkt dus dat rivierkreeften in da pakske rauw waren, volgens mij weet ze zelfs niet dat dit enkel het staartvlees is ... en echt met nen blik van totaal geen benul te hebben!

Dennoman

Legacy Member
Goldensky zei:
Trouwens, ik vind wel dat die Romy nog redelijk hoge punten gaf gisteren tov de rest van de gasten.
Jaat, 't is nog een toffe denk ik, buiten natuurlijk het feit dat ze de pathetische neiging heeft om enorm hard te stoefen met alles wat ze letterlijk en figuurlijk in huis heeft :p

Vind het wel heerlijk hoe ze zodanig monteren dat echt ALLES wat uit die haar mond komt sexual innuendo is :rofl:

steve_montana

Legacy Member
tha_rippa1be zei:
Rofl, hoe hard heeft die znne voet in znne mond gestoken? xD

"Ik zou u niet aankunnen ze, ik heb liever iets gewoons."

Yep, die zijn vrouw gaat ook lachen.

jeff_tw

Legacy Member
Ik vond het eten er nu helemaal niet super uitzien, eigenlijk bij de 2 vorige gasten ook niet echt.

Heb een sterk vermoeden dat ze nog gaat winnen ook, want morgen ze zelf weer heel kritisch zijn, en dus lage punten geven.

Die struisvogel die verbrand was (want ja, dat was hij wel), die pannekoek die nog eens opgewarmd werd met de Mikadostokjes en het ijs, die rivierkreeftjes, en die gaat dan nog eens winnen?
Ik zou het besterven van het lachen mochten ze mij zo een pannekoek voorschotelen met Mikadostokjes in een programma waar punten worden gegeven op het eten.

SlashDotDash

Legacy Member
Rivierkreeftjes en pannenkoeken in de microgolf-oven, klinkt vreselijk. En aangezien ze iedereen lage punten geeft, is de kans vrij hoog dat ze 't spel nog gaat winnen.

GEE

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Julie is véél te druk. Een uur met haar en ik ben zot

Neeje ... je 'komt' zot ... en wie daar een Gentse in ziet moet dringend eens naar de Gentse feesten gaan en of Walter de Buck en 't vliegerke beluisteren, tis niet omdat ge een paar jaar in Gent zit dat ge ook Gentenaar zijt. Soit voor de rest frissere verschijning dan het eten dat ik die week bij sommige zag ... de max was onze cafébaas die 6 bouillonblokjes in zijn soep kapt (omdat dit beter smaakt) en dan een stuk kippevlees apart kookt in water ... oh ironie :wtf: ook typisch dat zo nen cafébaas het geheim van de Knorpotjes met iedereen deelt, het geheim van de betere taverne keuken :p

Fanatix zei:
Diejen friturist is echt niet te doen, hij denkt echt dattem het warm water heeft uitgevonden. En dan over zijn frituur "ja hier willen mensen blijven zitten, ze vragen on mij zelf al voor te reserveren"... uhm :D

Toch grappig hoe sommige mensen denken dat de O meridiaan door hun hol loopt, ik kan niet wachten tot vanavond als hij zijn punten krijgt, ook benieuwd hoe die zijn madam reageerde maandag als hij daar beetje staat te geilen op Romy haren bollenwinkel.

moloko zei:
Je zou je nog een breuk kunnen verschieten als die cm schmink van haar gezicht is.

maakt niet uit, ik zou alleen naar die tetten kijken :sop:

Drakenjager zei:
alle dagen seks? :o hoe meer hoe liever

Zo ziet hij er wel uit, nen typische parenclub ganger ook, kwam die zijn madam ook niet van 'tinternet' ? Wie wil dat anders

ThierryM zei:
Rivierkreeftjes en pannenkoeken in de microgolf-oven, klinkt vreselijk. En aangezien ze iedereen lage punten geeft, is de kans vrij hoog dat ze 't spel nog gaat winnen.

Eerlijk gezegd ferm schrik als ik bij die een zalfke zou bestellen in de apotheek, kan ook een paar keer in de microgolf gezeten hebben.


soit dit program en Benny Bax terug op woensdag ... kunnen we tenminste nog eens lachen om eten, wel nen tip, zit geen lasagnake te eten tijdens de smaakpolitie, uwen honger is direct over :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan