Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Das toch echt waarom ge naar komen eten kijkt vind ik, die van gisteren de maandag en den dinsdag super kritisch, ge moogt zelfs uw pan niet opschudden of tis showcooking, op alles commentaar, haarzelf verheerlijken en half beginnen paaldansen en dan als ze zelf iets wil maken kan ze er gewoon gene zak van :lol:

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
And she did what? :p

Also: die laatste zijn eten ziet er echt wel goed uit.

Rechtuit zeggen dat ze hem ziet zitten enzo :unsure:

sneax zei:
Das toch echt waarom ge naar komen eten kijkt vind ik, die van gisteren de maandag en den dinsdag super kritisch, ge moogt zelfs uw pan niet opschudden of tis showcooking, op alles commentaar, haarzelf verheerlijken en half beginnen paaldansen en dan als ze zelf iets wil maken kan ze er gewoon gene zak van :lol:

En als kers op de taart neemt ze dan nog eens de leiding. :lol:

Oh boy, ik kan niet wachten om vanavond de teleurstelling op steven zijn smoel af te lezen :drool:.

Dennoman

Legacy Member
ns boy zei:
Rechtuit zeggen dat ze hem ziet zitten enzo :unsure:
Mjah, ik blijf erbij: gewoon wat show verkopen en voorts gezever.

Ik dacht nu echt da ik te lezen ging krijgen: "afgezogen in het waskot" :(

Thorfin

Legacy Member
grappig hoe ze het toch nooit in hun gezicht durven zeggen dat het eten slecht is.

Eerst doen ze zo vriendelijk tegen mekaar tijdens het eten,
en dan als ze zo apart zitten na het eten met de camera smijten ze alles eruit

GEE

Legacy Member
Nog ne schone quote ... "jaja, zijn zijn vers uit de Makro" .... (de rivierkreeftstaartjes) ... sjongejonge.

Mijne lasagna is ook altijd vers uit Dunaldi (ni slecht voor wat'm kost) :D

_ns_

Legacy Member
Jawatte, de duizenden euro's vliegen al in het rond :cool:.


(en Denno, romy over kurt bezig gehoord :D?)

The Magical Taz

Legacy Member
Die apothekeres zou ik gewoon buiten zetten.

Wat een uberbitch...

Juve9le

Legacy Member
Gvd we zitten nog maar aan de aperitieven en ik erger me nu al dood aan dat kutwijf >.<

Drakenjager

Legacy Member
haha, die godelieve: "ze vonden het niet lekker, ze zeiden het uit beleefdheid dat ze het lekker vonden", lol zelf heel de tijd zeggen dat ze het lekker vindt en alleen voor de camera zagen dat het niet goed was

SlashDotDash

Legacy Member
Ik zou haar gezicht toch wel eens willen zien als ze die afleveringen terugziet.

Edit: ik voorspel dat ze gaat winnen hé, die gaat superslechte punten geven.

The Magical Taz

Legacy Member
En net nu ik dacht dat die niet nog meer de bitch kon uithangen...

SlashDotDash

Legacy Member
Ik hoop dat er mensen haar in de apotheek op aanspreken :)
Grootste kalf in komen eten ooit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan