Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steve_montana

Legacy Member
Amai, wat een fucking tards hebben ze deze week bij elkaar gevonden. Die Romy haar tieten zijn zowat het aangenaamste wat ik deze week in Komen Eten heb gezien tot dusver. Die apothekeres is met voorsprong het irritantste figuur dat ik in lange tijd op tv heb gezien.

Foose

Legacy Member
Die hond had het kapsel Cruella Devil, dus eigenlijk past die meer bij die pillendraaister.

Put_met_keren

Legacy Member
dragjeh zei:
Die hond had het kapsel Cruella Devil, dus eigenlijk past die meer bij die pillendraaister.

:rofl:
Ja man.. Wat een mottig beest is mij dat. En zo overdrijven dat ze deed: de hond groeten, uzelf eens voorstellen.. :ironic:

En hoe was dat weer gemonteerd in dat voorfilmpje... Ge ziet dat iemand een 0 geven dus ge denkt van ola, dat gaat daar wat zijn. Blijkt dat het over de hond gaat :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Slechts één lichtpuntje deze week: haar memmen zijn wel degelijk echt. No way dat siliconen zo jigglen.

Alleszins een pak lekkerder dan Lesley-Ann inderdaad, 't is een milfke. Wel enkel daar goed voor, voor de rest zou die mij het bloed van onder de nagels halen denk ik.

Prachtig staaltje "hoe verpest ik peperdure producten" vandaag trouwens.

Gentei

Legacy Member
Juist ook gezien, het het opgenomen terwijl ik naar de fitness ging.

damn maar das echt wel ne milf ze, fuck, die zou ik is willen binnendraaien make up of nie :D

getrouwd met ne rijke stinkerd precies als ge die villa zo bekijkt en die dure dingen tja....rich guys always get the hot chicks.....

Eigenzinnig

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Juist ook gezien, het het opgenomen terwijl ik naar de fitness ging.

damn maar das echt wel ne milf ze, fuck, die zou ik is willen binnendraaien make up of nie :D

getrouwd met ne rijke stinkerd precies als ge die villa zo bekijkt en die dure dingen tja....rich guys always get the hot chicks.....
Wis even die megatieten uit uw verbeelding en er is niks hot chick meer aan..;)

kivani

Legacy Member
Amaiii wat een arrogante mensen deze week :p Idd vooral die apothekeres! Ben curieus om haar kookkunsten te zien vnv :p

Eigenzinnig

Legacy Member
Ja, deze week is er weer schitterend werk geleverd door de 'casting crew'..:niceone:

Vantham

Legacy Member
ik moet het einde nog zien (keuken van de meester heeft voorrang op dit programma) maar heeft die mong van maandag nu effectief een 0 gegevens zoals te zien was in het voorstukje ?

vrukkus

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik vraag mij af wat die hare vent doet, want zo een villa dan moet het toch al een serieuze boetiek zijn :s

Had een verwarmings en sanitair bedrijf en heeft dat onlangs verkocht voor ne hele hoop geld. Stond artikel over haar in het belang van limburg gisteren.

Dennoman

Legacy Member
Vantham zei:
ik moet het einde nog zien (keuken van de meester heeft voorrang op dit programma) maar heeft die mong van maandag nu effectief een 0 gegevens zoals te zien was in het voorstukje ?
Dat was voor te lachen: "een 0 voor de hond". Een andere gaf zogezegd "-3" :)

Böhse Onkel

Legacy Member
't Ging er wel wat over met dien hond idd, bazeke mocht er zeker wel zijn :p.
Die kerel me z'n frituur was da voor ene, staat hij daar met z'n pan te draaien, begint hij ineens over showcooking?!
Ik denk dat de West-Vlaming nog de normaalste is van d'n hoop.

Eigenzinnig

Legacy Member
Mephisto zei:
Wat een belachelijk gedoe met die hond. :/
Inderdaad, niemand wist nog wat er gaande was..bizarre uitleg over haar zoon/hond..:oink:
rijk volk = zot volk ?

_ns_

Legacy Member
Diene steven toch :').

"Ja, Romy is zeker geen concurrent voor mij :cool:!"

Guess again :rofl:

Goldensky

Legacy Member
ns boy zei:
Diene steven toch :').

"Ja, Romy is zeker geen concurrent voor mij :cool:!"

Guess again :rofl:

Dienen gaat het echt nog erg vinden dat dienen laatst gaat zijn eh! (da vermoed ik toch, of die Mechelse moest het echt wel hard verprutsen)

Trouwens, ik vind wel dat die Romy nog redelijk hoge punten gaf gisteren tov de rest van de gasten.

Juve9le

Legacy Member
"Ze zal toch met iets moeten uitpakken om op hetzelfde niveau te kunnen blijven!" :rofl: hij moest eens weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan