Saint
Legacy Member
Furon zei:Man, die agent was zo zalig![]()
²
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:Man, die agent was zo zalig![]()
Furon zei:Man, die agent was zo zalig![]()

PureFun zei:Acorn burn niet meteen verwacht, zo bekend was het filmpje niet. Beste aflevering van deze seizoenshelft.

Obvious plot...Gwiedo zei:Laatste aflevering was inderdaad geslaagd
De nieuwe aflevering heeft wel een obvious plot: worstelmatch kijken -> zelf worstelen -> erachter komen dat het fake is -> RAGEEEEEEE -> ... (zo verwacht ik het toch)