Archief - Southpark

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Was nog een leuke aflevering. Plat liggen met they took his job.

Dan ook nog: "We have found the gay porn..."

Dreamchaser

Legacy Member
Begon veelbelovend maar daarna werd het een stuk minder. Het einde klopte precies ook niet helemaal:

Als ze allemaal echt aan het worstelen zijn hoor je ineens dezelfde zin 2 keer na mekaar (Stan die zegt: You have no idea what you're talking about...).

Iets later hoor je Cartman ineens tegen Kenny discussieren. Hij zegt zelfs 2 keer zijn naam (Don't start with me Kenny.... Kenny!), waarna je Kenny ook hoort antwoorden. Nogal gek, want Kenny was iets ervoor nog eens doodgegaan. Hij was ook duidelijk niet meer aanwezig op het podium.

Ze zaten precies wel weer dicht op de actualiteit ivm die verslaving aan abortus: HLN Buitenland - "Ik was verslaafd aan abortus en liet er 15 uitvoeren" (1015265)

shiftyke

Legacy Member
waarom die rode wijn trouwens?

Haha lol was we nog niet eens opgevallen van die stemmen :s :D

Saint

Legacy Member
Dreamchaser zei:
Begon veelbelovend maar daarna werd het een stuk minder. Het einde klopte precies ook niet helemaal:

Als ze allemaal echt aan het worstelen zijn hoor je ineens dezelfde dialoog 2 keer na mekaar. Bovendien hoor je Cartman ineens tegen Kenny praten (en je hoort Kenny zelf ook), terwijl die toch dood was.

idd, ik hoorde Cartman ook nog Kenny zeggen opt einde

Matige aflevering.

Frado2005

Legacy Member
They took ur jobs en de varianten waren wel nice:p Ook die gay porn op de iPhone. Voor de rest was het wel matig, niet slecht maar ook nie supergoe

ClayDavis

Legacy Member
Butters bottom bitch was ge-ni-aal, dit heeft me een paar keer doen glimlachen

relatief slecht, maar das gewoon omdat southpark regelmatig een hoog niveau haalt (the Coon! guinea pirate! Fatbeard...)

Access

Legacy Member
volgens mij heb ik een bizar soort humor. De afleveringen die hier slecht worden bevonden vind ik geweldig en visa versa :unsure:

Trolle

Legacy Member
toen die leraar die bewaker vast nam die zijn reactie lol
"ow ow the fuck is this"
was geen misse aflevering maar kon beter

1CEZ

Legacy Member
hoogtepunt was butters n cartman in "wrestling startposition" lol voor de rest leuke aflevering maar geen topper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan