Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hondadude

Legacy Member
Er zal vandaag niks gebeuren een voor gevoel kan verkeerd gevoel zijn ook we zullen wel zien :)

lapino

Legacy Member
Zo, net de XOX binnen gedaan voor 250 en meteen de PS5 besteld. Zal wel zien hoeveel die uiteindelijk zal kosten, en wanneer die geleverd wordt. Microsoft games zal dan via pc gebeuren, PS5 vooral voor de exclusives.

J.Brown

Legacy Member
Ik hoop dat deze vraag al geen 100x gesteld is geweest;

Waar best nog pre-orderen indien ik al niet veel te laat ben voor PS5 op release te fixen...? Ben van regio Gent.

vwdude

Legacy Member
Normaal ken je nog nergens pre order doen.
Mss bij gamemania maar is niet officieel.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

lapino

Legacy Member
Klopt, ze nemen preorders aan en dan zit je in de wachtrij maar is nier officieel, ook enkel bij de zelfstandige filialen. quasi nihil kans dat ik die op lancering heb trouwens, waren er al 160 besteld en krijgen er max 100 binnen

MC.Stonaar

Legacy Member
Begin er ook voor te vrezen dat er vandaag nog iets komt :(

En wtf @ die gameMania actie. Ik ga echt geen 2 maanden zonder console zitten :D

lapino

Legacy Member
Tja is voor iedereen anders he. Ik heb hier een XoX + PS4Pro + Game PC, dus even zonder Xbox was geen drama (gebruikte ik toch niet zo vaak). Ik hou enorm van pc gaming, maar soms heb ik er mijn buik van vol en overweeg ik gewoon eens deftige laptop te kopen voor mijn foto-werk en alledaags gebruik, en op bureau gewoon een deftige tv te zetten met console. Gaat véél geld naar mijn pc, die ik altijd koel + performant wil houden.

lapino

Legacy Member
Lijkt me toch vrij duidelijk, ze hebben gewoon gewacht op Microsoft. Wees maar zeker, de PS5 zal € 499 zijn en de PS5 digital € 450.

lapino

Legacy Member
Daar is geen twijfel over, of je er eentje te pakken zal krijgen...Da's een andere zaak.

GETHEZ

Legacy Member
lapino zei:
Lijkt me toch vrij duidelijk, ze hebben gewoon gewacht op Microsoft. Wees maar zeker, de PS5 zal € 499 zijn en de PS5 digital € 450.

Als dat in uw stratgie zat en MS heeft nu de eerste move gedaan, moeten ze toch geen weken wachten lijkt me... Direct, BAM undercut...

Of in een slechter geval zitten ze er dik over en moeten ze bedenken hoe dit aan de man te brengen...

Kenneke10

Legacy Member
GETHEZ zei:
Als dat in uw stratgie zat en MS heeft nu de eerste move gedaan, moeten ze toch geen weken wachten lijkt me... Direct, BAM undercut...

Of in een slechter geval zitten ze er dik over en moeten ze bedenken hoe dit aan de man te brengen...

Zullen wel snel volgen nu, ben benieuwd of ik 1 zou hebben op release begin oktober toch besteld bij GM

GETHEZ

Legacy Member
Ik zeg nu vrijdag de reveal van de release Date, morgen aangekondigd, hyped voor het weekend en maandag overrompeling bij game mania en dreamland enal

Edit, preorders are open!

Voor alle duidelijkheid voor een gouden ps5...

Maar ie is wel mooi eh... Dat goud met zwart en dan ps blauwe accentjes... Voor mij mogen ze een fake gouden uitbrengen, this just works <3

Alles beter dan dan wit...

Ik weet niet of deze foto concept art is, maar it's just beautiful

WCCFps5gold.jpg

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Laat maar komen, ik pre order hem gewoon asap via t systeem in men colruyt winkel :p

Sond

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Zullen wel snel volgen nu, ben benieuwd of ik 1 zou hebben op release begin oktober toch besteld bij GM

Als ze deze week nog niet reageren mag je der wel bijna zeker van zijn dat ze aan een duurdere prijs zitten en nu aan het bekijken zijn of ze verlies gaan pakken om de prijs te doen zakken of het gaan riskeren om boven MS hun console te launchen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan