Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
Digi 499.
Disc 599.

Er is uiteindelijk geen drukkende reden om een prijzenoorlog aan te gaan met Microsoft.

Ze weten dat jan met de pet eigenlijk al volledig ga worden weggeblazen door de SSD en de sprong qua graphics. En eerlijk gezegd is dat ook nog steeds een erg "correcte" prijs, hoe hard iedereen hier ook onder de 500 wilt gaan.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

gamer5

Legacy Member
kampers zei:
Ik denk ook 399. maar op zen minst 499 voor de disc versie. en release week 3 van november

Denk het ook. Ik denk dat ze vooral hun gaan focussen op de games. Waarschijnlijk tonen ze al wat games vroeger dan ze voorheen dachten te doen en focussen ze hun op de full next-gen experience van hun digital edition tov XSX.

Verwacht spider-man, demon souls, Ratchet gameplay. Trailer van 2 niet voordien aangekondigde titels a la God of war/getaway/uncharted/socom. Price reveal en daarna gameplay van Horizon 2.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Koonut

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Hoop op silent hill :D dat gerucht blijft ook weer komen
Konami is dood. Komt nooit meer iets van onder het huidige bestuur.

Ik hoop eigenlijk dat Sony hen opkoopt. Of toch de 3 grote licenties afkoopt. Silent Hill, Castelvania en Metal Gear.

En dan Silent Hill VR
emoji7.png
emoji7.png
emoji7.png


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Kenneke10

Legacy Member
Koonut zei:
Konami is dood. Komt nooit meer iets van onder het huidige bestuur.

Ik hoop eigenlijk dat Sony hen opkoopt. Of toch de 3 grote licenties afkoopt. Silent Hill, Castelvania en Metal Gear.

En dan Silent Hill VR
emoji7.png
emoji7.png
emoji7.png


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Ja dat zou wel een meester zet zijn

GETHEZ

Legacy Member
Kenneke10 zei:
allee nog 10uurkes

ZAL 't GAAN JA...!!!!!

Nog een goei 4 uurkes om precies te zijn... :unsure:

on topic : Er zal toch wel één of twee jawdropping , 'one more thing' moment zijn zekers??

alé dat hoop ik toch...

mijas65

Legacy Member
Hopelijk nog 1 of 2 nieuwe classic tracks voor gt7 . En de career duidelijk eens tonen waar ze van zeggen dat daar veel tijd ingestoken is .

BuYcKi

Legacy Member
Gaan ze nog iets van games tonen denken jullie? Denk eerder 1 grote trailer met alle games, nog eens overlopen qua design en prijs. That’s it.

Nee?
:unsure:

Shyheim

Legacy Member
BuYcKi zei:
Gaan ze nog iets van games tonen denken jullie? Denk eerder 1 grote trailer met alle games, nog eens overlopen qua design en prijs. That’s it.

Nee?
:unsure:

De launch line-up is al gekend, lijkt me sterk dat daar plots nieuwigheden gaan bij zitten. Zou wel cool zijn om nog wat vooruitzicht te krijgen op Q1/Q2 2021, maar denk dat ook dat nog te concreet zal zijn qua timing.

Verwacht eerder een aankondiging over de prijs, de releasedatum, mogelijk gameplay-demo van enkele launchtitels en wat "coming 2021"-titels.

Benieuwd of ze iets gaan zeggen over de geruchten rond availability (4 mio stuks minder dan initieel ingecalculeerd), maar dat zou denk ik niet zo slim zijn op een event dat erop gericht is goed nieuws te brengen.

StanTem

Legacy Member
Shyheim zei:
De launch line-up is al gekend, lijkt me sterk dat daar plots nieuwigheden gaan bij zitten. Zou wel cool zijn om nog wat vooruitzicht te krijgen op Q1/Q2 2021, maar denk dat ook dat nog te concreet zal zijn qua timing.

Verwacht eerder een aankondiging over de prijs, de releasedatum, mogelijk gameplay-demo van enkele launchtitels en wat "coming 2021"-titels.

Benieuwd of ze iets gaan zeggen over de geruchten rond availability (4 mio stuks minder dan initieel ingecalculeerd), maar dat zou denk ik niet zo slim zijn op een event dat erop gericht is goed nieuws te brengen.

Launch line-up bekend? 2 spellen dan ofzo? Denk dat er wel meer in het verschiet zit.

Xhizor

Legacy Member
Volgens mij gaan ze in die showcase gewoon praten over de stroomkabel, zoals hoe sony de laatste tijd communiceert. Zou me dat eerlijk gezegd nog niet zo verbazen :p

Shyheim

Legacy Member
StanTem zei:
Launch line-up bekend? 2 spellen dan ofzo? Denk dat er wel meer in het verschiet zit.

Ha, serieus? Ik dacht dat dat al een uitgemaakte zaak was.

Enfin, ik herinner mij toch Spiderman & AC: Valhalla en een handvol platformers vanop een vorige reveal. Wist niet dat ze zo laat nog nieuwe titels zouden aankondigen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan