Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
Ben ik nu fout, of is The last of Us 2 visueel mooier dan de games die getoond zijn? :p

Jimmypop

Legacy Member
Hoe zit het juist met die ps plus ?
Kan je vb dan days gone spelen als je een ps plus abo hebt

RiCOManiaC

Legacy Member
Tju, had toch verwacht dat Sony Microsoft iets meer ging 'blok zetten' door iets goedkopere prijs en eerdere release. Hier in ieder geval C2077 en de PS5 op dezelfde dag kopen indien mogelijk. Jammer dat we geen UI gezien hebben.

BuYcKi

Legacy Member
Scifo zei:
Geen echte kleppers gezien. God of war zal wel ergens 2022 worden -.-

En waar is mijne Gran Turismo 7 :p

Als ge chance hebt binnen een jaar of 2..
:unsure:


Matige show vond ik, had meer verwacht. Dit zegt niet 'ik ga op release een PS5 halen'.

Kenpachi

Legacy Member
Niet weggeblazen qua games noch graphics maar toch een degelijke presentatie.
Had er toch nog net iets meer van verwacht. Niet eens overtuigd om hem te preorderen. Was ik nogtans wel vanzin.

Shaddix

Legacy Member
Jimmypop zei:
Hoe zit het juist met die ps plus ?
Kan je vb dan days gone spelen als je een ps plus abo hebt

Daar lijkt het inderdaad wel op. Allé toch als ge ook een PS5 hebt.

FreakyJP

Legacy Member
Li1quid zei:
Ben ik nu fout, of is The last of Us 2 visueel mooier dan de games die getoond zijn? :p

Ligt ook aan de stream, bekijk de trailers in 4K zou ik zeggen.

Jersy

Legacy Member
Jimmypop zei:
Hoe zit het juist met die ps plus ?
Kan je vb dan days gone spelen als je een ps plus abo hebt

blijkbaar wel
ze hebben wel nog niet gezegd of er een meerprijs gaat zijn ;)

GETHEZ

Legacy Member
er komt nog een eventje aan net voor release, mark (cerny) my words...

En die psplus: gewoon een paar goede ps4 titels die je nog gratis kan spelen...

hondadude

Legacy Member
Eens zien goe snel het zal gaan eer winkels de prijs er bij zetten en zo :p

Thorazer

Legacy Member
Allemaal geen probleem , PS4 verkocht en ga mijne backlog spelen op de PS5 voor een betere ervaring
emoji4.png


Games op release maakt in me niet meteen druk om om eerlijk te zijn.

Wat er bij Sony ongetwijfeld aan gaat komen dat is om naar uit te kijken.
Want op gebied van games heeft PS nooit teleurgesteld.
Snap ook niet dat mensen vanaf dag 1 een topper verwachten als je weet dat sommige games 3-4 jaar nodig hebben om te maken.

Xbox wacht ik nu zeker mee tot de eerste klepper zoals Halo of Forza horizon en waarschijnlijk dan een limited editie console want daar is MS superieur in
emoji4.png

sharkmen

Legacy Member
Ik ga de eerste maanden gewoon mijn backlog van PS4 games wat wegwerken. Als alles wat beter draait, ben ik al tevreden.

Zoals Thorazer hierboven dus.

FreakyJP

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Dat denk ik niet, gewoon samen lanceren.
Cyberpunk op de ps5 spelen direct :love:

Van wat ik gelezen heb, komt de update/versie voor de next gen consoles pas volgend jaar. Ze willen eerst focussen op de huidige generatie.

gamer5

Legacy Member
GETHEZ zei:
spidey is mindblowing schoon in 4K

aanradertje op youtube

Inderdaad. Begrijp niet goed wat mensen verwachten... Opeens fotorealistische launchgames op 4k60?? :confused:

De opmerking over last of us 2... FF16, Spiderman, Demon’s souls zien er allemaal significant beter uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan