cocabonca
Legacy Member
Shift zei:Kwil ook wel een liftje![]()
welke server ?
en waar ontmoeten we voor de heli

wil anders ook wel een liftje

en hoelaat ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shift zei:Kwil ook wel een liftje![]()


cocabonca zei:als ik first person wil schieten staat m'n beeld constand te bewegen ?
iemand weet hoe dit komt ????
Quecera zei:Er zijn mensen (zoals fritz en nog een hele boel), die alleen aan de randen lopen, en alles kapot maken die mensen daar leggen, want fair is het niet, om alles buiten de map te gaan verstoppen... gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend
ik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten 
* zonder wapen kan je niet hellen als je om het hoekje wil kijken. dit werkt enkel als je een wapen hebt.
KoOkiE zei:mijn doel is niet om mensen hun stuff kapot te makenik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten
![]()
KoOkiE zei:mijn doel is niet om mensen hun stuff kapot te makenik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten
edit: update dayz topic voor beginners:
[Aquote]* zonder wapen kan je niet hellen als je om het hoekje wil kijken. dit werkt enkel als je een wapen hebt.
maar den mentor niecocabonca zei:net andere surviver tegen gekomen , die schoot alle zombies bij een xD
op server 9cakes - Balota

Quecera zei:gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend
Quecera zei:Zou van die server wegblijven, heb nu ff niet meer gespeeld omdat ik telkens ik 1 minuut op 9cakes kom, ik op een raar onmogelijke manier wordt neergeknald, ook zit ik in een gebouw zonder ramen (Zub's Castle), kreeg ik de headshot door de muur of teleporte die achter mij
De andere 6-10 maten waarmee ik speel, hebben juist hetzelfde.
.Quecera zei:Er zijn mensen (zoals fritz en nog een hele boel), die alleen aan de randen lopen, en alles kapot maken die mensen daar leggen, want fair is het niet, om alles buiten de map te gaan verstoppen... gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend
dat vraag ik me dan ook afREDNIK zei:welke andere servers raden jullie dan nog aan buiten 9cakes? Is er zo nog een server waar wat volk van 9lives op te vinden is?
MegaMentor zei:Hij ging daar niet rotten, wou er juist vandaag mee gaan vliegen... We hebben tot een stuk in de nacht aan dat ding zitten werken. Een ganse oorlog gevochten tegen een andere groep die hetzelfde wou doen. We wilden graag een paar uur slaap inhalen om er dan vandaag mee te kunnen vliegen...
Wij verstoppen geen voertuigen buiten de map, de chopper was de eerste keer dat we het deden. Wacht maar tot gij eindelijk een chopper vind en hem fikst(als ge ooit zo ver geraakt in het spel), kijken waar gij em gaat zetten.