Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sefier

Legacy Member
Mentor is eigenlijk één van de vriendelijkste personen die ik in dit spel ben tegengekomen.
Ik was één van die personen die tot stukken in de nacht heeft meegeholpen met de heli.
We hadden de heli eventjes buiten de map gezet voor paar uurtjes te slapen. Eerste keer dat we dit deden. Dus ga maar ergens anders de grote man zijn alvorens met ruige woorden te gooien zonder dat je alles weet.

peace out ! ik ga verder likken aan men rocket waterijsje!

Butramas

Legacy Member
What the fuck... dus ik speel op 9lives server, heb uren liggen rondlopen... heb mooie items kunnen looten. Zit ik in een stad rond te kruipen... crasht server, ik log terug in. Het zit ineens vol met zombies waar ik inlog.

Ik kruip maar toch ziet een zombie mij, ik klim op een toren om te ontsnappen van die zombie... op een of andere manier glitch/lag ik doorheen de railing/leuning van die toren en val dood tegen de grond... fameus spel -.-

Tempest.Be

Legacy Member
Ok dees is echt bizar. Ik ben aant connecten, vriend van me zit nog ingame. het scherm ziet nog zwart en ik krijg te zien Niels was killed by WAZAAAAAAA (hacker?). Wanneer ik dan uiteindelijk beeld krijg is heel de omgeving bugged. Ik disconnect en ga terug binnen. Ben ik aan de kust gerespawned met al mijn gear nog op me. WTF is dit?

Juve9le

Legacy Member
Quecera zei:
Zou van die server wegblijven, heb nu ff niet meer gespeeld omdat ik telkens ik 1 minuut op 9cakes kom, ik op een raar onmogelijke manier wordt neergeknald, ook zit ik in een gebouw zonder ramen (Zub's Castle), kreeg ik de headshot door de muur of teleporte die achter mij :D

De andere 6-10 maten waarmee ik speel, hebben juist hetzelfde.

Cheaters heb je in iedere server. Paar middeltjes om ze tegen te gaan:
- admin kennen of zelf admin zijn zodat je ze kan instant bannen
- andere server kiezen zodra je iets ongewoon ziet(vuur, veel deaths ineens, hacked vehicles, napalm, etc)
- dc'en indien je de hacker ziet (ja liever zoiets lame doen dan uw char te verliezen door een hacker)
- op low pop servers spelen (een hacker gaat high pop servers kiezen om zn speeltjes uit te testen)

spoon zei:
tis niet omdat die chopper buiten de map staat dat die niet gebruikt zou worden

irrelevant, items buiten de map border stashen is gewoon not done. Logisch dat ze wel gaan gebruikt worden maar het is nooit de bedoeling geweest dat het spel zo gespeeld zou worden. Niet dat ik er wakker van lig, iedereen mag gaan dupen etc zolang ik er niet door benadeeld wordt.

Tempest.Be

Legacy Member
En aan de kerel die in firestation in elektro vol prikkeldraad heeft gezet zodat ge de trap nimmer op kunt. Ne welgemeende FU :).

MegaMentor

Legacy Member
Juve9le zei:
irrelevant, items buiten de map border stashen is gewoon not done. Logisch dat ze wel gaan gebruikt worden maar het is nooit de bedoeling geweest dat het spel zo gespeeld zou worden. Niet dat ik er wakker van lig, iedereen mag gaan dupen etc zolang ik er niet door benadeeld wordt.

Mjah, zelfs fietsen worden nu binnen de week ontdekt en meegenomen, en die kunt ge nog in een boom parkeren. Een helicopter past niet in een bos, laat staan een boom. IMO moet er een betere manier komen om vehicles te hiden, hebben met de groep al meerdere keren over camouflage netten gesproken bijvoorbeeld.

Wat voor nut heeft het fixen van een chopper als hij binnen de dag toch gevonden zal zijn? De enige legit oplossing momenteel is om dag en nacht het ding te bewaken... Maar wie wilt dat doen?

Reggaesmurf

Legacy Member
Tempest.Be zei:
Ok dees is echt bizar. Ik ben aant connecten, vriend van me zit nog ingame. het scherm ziet nog zwart en ik krijg te zien Niels was killed by WAZAAAAAAA (hacker?). Wanneer ik dan uiteindelijk beeld krijg is heel de omgeving bugged. Ik disconnect en ga terug binnen. Ben ik aan de kust gerespawned met al mijn gear nog op me. WTF is dit?

ik heb da gezien, direct een screenshot genomen van die "...got killed by wazaaa" servermessage.
Er kwam bij (friendly fire) en dit kan wijzen op het feit dat hij u in spawnforest neergehaald heeft.

Ban?

Tempest.Be

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
ik heb da gezien, direct een screenshot genomen van die "...got killed by wazaaa" servermessage.
Er kwam bij (friendly fire) en dit kan wijzen op het feit dat hij u in spawnforest neergehaald heeft.

Ban?


Goh ik vond het in ieder geval maar zeer bizar :crazy:.

En van mij mogen ze iedereen die de high value gebouwen zoals fire stations ontoegankelijk maakt ook bannen. Serieus wa voor nut heeft het als ge er zelf niet meer binnen kunt? En erover "springen" werkt precies ook niet zo goed meer als een paar patches geleden.

Verdwijnt deze prikkeldraad na een server restart of hoe zit het daarmee?

MegaMentor

Legacy Member
Tempest.Be zei:
Goh ik vond het in ieder geval maar zeer bizar :crazy:.

En van mij mogen ze iedereen die de high value gebouwen zoals fire stations ontoegankelijk maakt ook bannen. Serieus wa voor nut heeft het als ge er zelf niet meer binnen kunt? En erover "springen" werkt precies ook niet zo goed meer als een paar patches geleden.

Verdwijnt deze prikkeldraad na een server restart of hoe zit het daarmee?

Terwijl ge het scherm 'Loading' hebt, zit ge al in het spel. Uw mannetje staat dan domweg rechtstaande op de plek waar ge uitlogde. Als er dan iemand u killed dan staat er 'killed by X (friendly fire)'. Heb al 2x zo iemand neergeschoten... 't Is stom maar wat moet ge anders doen? Wachten tot die ingame zit en op u begint te schieten?

Prikkeldraad blijft eeuwig staan.

Quecera

Legacy Member
MegaMentor zei:
Welke negatieve commentaar? Ik ben al negatief geweest over de 9cakes server, niet het spel. Speel sinds midden mei. Denk dat ge mij voor iemand anders houdt.

Meneertje is precies jaloers.

:wtf: :lol:

h0us3cat

Legacy Member
Butramas zei:
What the fuck... dus ik speel op 9lives server, heb uren liggen rondlopen... heb mooie items kunnen looten. Zit ik in een stad rond te kruipen... crasht server, ik log terug in. Het zit ineens vol met zombies waar ik inlog.

Ik kruip maar toch ziet een zombie mij, ik klim op een toren om te ontsnappen van die zombie... op een of andere manier glitch/lag ik doorheen de railing/leuning van die toren en val dood tegen de grond... fameus spel -.-

server restart =/= server crash...

Quecera

Legacy Member
NiXiE zei:
i hear alot of whine!!!!!

ik was nu niet aanwezig bij het heli gedoe gisteren
maar ik kan zeggen dat mentor zeker niet iemand is die zomaar alles ligt te dupen, het spel afkraakt (god die speelt da elke dag!!!!!!!), mentor is ook niet iemand die iedereen zomaar afknalt!!! (meesten van jullie denken blijkbaar van wel...)
trouwens niemand van de div9 groep is zo

zowel fritz,mentor, ikzelf, spoon, enny, etc,... proberen ook steeds op het forum mensen een antwoord te geven op hun vragen.

Fritz is daar echt het levende bewijs van!
Wij helpen namelijk ook hemù hé.
Als we is teveel aan antibiotica vinden dan laten we hem dat weten bv.


op het forum een wa de held komen uithangen , goe bezig!

Wat is het toch makkelijk om woorden om te draaien op het internet hé.

Ik antwoord ook als een newbie iets niet weet. En daar gaat het trouwens niet over. Zijn gewhine over 9cakes, backpacks duplicaten (en je moet niet zeggen dat het die bug was, want die bug komt er alleen als je een Ghillie suit wilt equipen, dan dupe je je backpack, maar Mentor had al ene aan + heli 2km buiten de map zetten (zo spawned hij niet voor anderen)). Zal nu ook niet meer reageren op 1 van jullie, want zie juist dat jullie zoveel jonger zijn, en dat wilt zeggen dat jullie altijd gelijk hebben ;)

EnnY

Legacy Member
Quecera zei:
Wat is het toch makkelijk om woorden om te draaien op het internet hé.

Ik antwoord ook als een newbie iets niet weet. En daar gaat het trouwens niet over. Zijn gewhine over 9cakes, backpacks duplicaten (en je moet niet zeggen dat het die bug was, want die bug komt er alleen als je een Ghillie suit wilt equipen, dan dupe je je backpack, maar Mentor had al ene aan + heli 2km buiten de map zetten (zo spawned hij niet voor anderen)). Zal nu ook niet meer reageren op 1 van jullie, want zie juist dat jullie zoveel jonger zijn, en dat wilt zeggen dat jullie altijd gelijk hebben ;)

Zwaar blijven hangen

Piekatsjoe

Legacy Member
Therapy zei:
2 man aan die tentjes in de bomen. Wist dat ik nie had moeten inloggen op dit uur op die plaats gvd. Nu kan ik weer opnieuw beginnen. :(

Hebben mij gisteren ook gehad. Zijn die [SD] mannen, denk ik. Hebben op zowel BE1 als BE3 daar een tentenkamp en gaan om de zoveel tijd in stary sobor de militaire tentjes gaan looten.

rafbanaan

Legacy Member
Quecera zei:
Wat is het toch makkelijk om woorden om te draaien op het internet hé.

Ik antwoord ook als een newbie iets niet weet. En daar gaat het trouwens niet over. Zijn gewhine over 9cakes, backpacks duplicaten (en je moet niet zeggen dat het die bug was, want die bug komt er alleen als je een Ghillie suit wilt equipen, dan dupe je je backpack, maar Mentor had al ene aan + heli 2km buiten de map zetten (zo spawned hij niet voor anderen)). Zal nu ook niet meer reageren op 1 van jullie, want zie juist dat jullie zoveel jonger zijn, en dat wilt zeggen dat jullie altijd gelijk hebben ;)

Ziet gij u eigen bezig man ? :') Gij zegt A en drie andere zeggen dat het B is, maar omdat we jonger zijn, is het ineens "want zie juist dat jullie zoveel jonger zijn, en dat wilt zeggen dat jullie altijd gelijk hebben ;)" ? Leer u eigen fouten zien ipv het zelf beter te weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan