Sefier
Legacy Member
Mentor is eigenlijk één van de vriendelijkste personen die ik in dit spel ben tegengekomen.
Ik was één van die personen die tot stukken in de nacht heeft meegeholpen met de heli.
We hadden de heli eventjes buiten de map gezet voor paar uurtjes te slapen. Eerste keer dat we dit deden. Dus ga maar ergens anders de grote man zijn alvorens met ruige woorden te gooien zonder dat je alles weet.
peace out ! ik ga verder likken aan men rocket waterijsje!
Ik was één van die personen die tot stukken in de nacht heeft meegeholpen met de heli.
We hadden de heli eventjes buiten de map gezet voor paar uurtjes te slapen. Eerste keer dat we dit deden. Dus ga maar ergens anders de grote man zijn alvorens met ruige woorden te gooien zonder dat je alles weet.
peace out ! ik ga verder likken aan men rocket waterijsje!
#1 Pvp. We waren auto kwijt e, maar kheb een truck gevonden se


.
.


