Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EnnY zei:Net een obvious hacked tenten campje gevonden op BE1 9cakes. NV goggles, 5 coyote backpacks , 5 ghillie suits, 5 m14, 5FN FALs, mega veel ammo etc etc. Echt lame.



Quecera zei:Rara, van wie zouden die gedupete items zijn :')
Denk niet dat hij onze eigen tenten gaat 'vinden' eh.Quecera zei:Rara, van wie zouden die gedupete items zijn :')
Li0n zei:Ik wou vandaag eens komen kijken op 9lives servers. Maar als ik dat drama hier lees, nee bedankt![]()
. 'k smijt granaat "wow die kette emme granaten - houdt ulle klaar manne". hehehe ze waren er alletwee goe mee weg

Butramas zei:pfff net 3 uur liggen rond kruipen..; had ik eindelijk mooie loot... komt er een zombie naar mij en hit mij een keer waardoor ik een halfuur buiten bewustzijn lig (dit terwijl ik 7800 blood had en geen honger of dorst...) na die aanval had ik nog maar 2000 en kwamen er allemaal zombies op me af omdat ik me snel uit de voeten moest maken. Tegen dan is het natuurlijk al te laat... :/
Kvind de gameplay een beetje te traag. 3 uur liggen rond kruipen vooraleer ik mijn eerste wapen vond. 3 uur rond kruipen en af en toe eens iets looten... kzou liever wat meer willen doen in die tijd.
Misschien pak ik het niet goed aan? mja tis een spel met veel potentieel maar het mist het een beetje in mijn mening.
Besturing is ook zo stug... Kdenk dat dit het laatste potje ooit was voor mij.

Butramas zei:pfff net 3 uur liggen rond kruipen..; had ik eindelijk mooie loot... komt er een zombie naar mij en hit mij een keer waardoor ik een halfuur buiten bewustzijn lig (dit terwijl ik 7800 blood had en geen honger of dorst...) na die aanval had ik nog maar 2000 en kwamen er allemaal zombies op me af omdat ik me snel uit de voeten moest maken. Tegen dan is het natuurlijk al te laat... :/
Kvind de gameplay een beetje te traag. 3 uur liggen rond kruipen vooraleer ik mijn eerste wapen vond. 3 uur rond kruipen en af en toe eens iets looten... kzou liever wat meer willen doen in die tijd.
Misschien pak ik het niet goed aan? mja tis een spel met veel potentieel maar het mist het een beetje in mijn mening.
Besturing is ook zo stug... Kdenk dat dit het laatste potje ooit was voor mij.