Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soler

Legacy Member
Ge begint met niks, vele zombies als vijanden die u dood willen net zoals 99 procent van de andere spelers. Probeer te overleven door spullen te vinden in de steden en ga niet dood.

tasty

Legacy Member
Zit er iemand in de buurt van Berezino die morfine heeft? Zombie heeft net men been gebroken en heb nu net geen morfine meegenomen :confused: Lig in het industrie gedeelte en ik weet niet of ik het hospital wel kan halen in berezino :lol:

EnnY

Legacy Member
Net een obvious hacked tenten campje gevonden op BE1 9cakes. NV goggles, 5 coyote backpacks , 5 ghillie suits, 5 m14, 5FN FALs, mega veel ammo etc etc. Echt lame.

Li0n

Legacy Member
Ik wou vandaag eens komen kijken op 9lives servers. Maar als ik dat drama hier lees, nee bedankt :)

FuzzyHawkeye

Legacy Member
EnnY zei:
Net een obvious hacked tenten campje gevonden op BE1 9cakes. NV goggles, 5 coyote backpacks , 5 ghillie suits, 5 m14, 5FN FALs, mega veel ammo etc etc. Echt lame.

Fix maat :D
Sinds onze auto weg is ..

Sefier

Legacy Member
Quecere stop eens. straks zorg je er in je eentje voor dat dit topic closed zal worden

Shadowfox

Legacy Member
Hij heeft wel gelijk hé.

Ik vind een ammo-box en neem een (toegelaten) wapen en ik werd bijna op de brandstapel gegooid.
Maar zelf wel dupen, voertuigen buiten map zetten, ... dat is dan allemaal onschuldig :lol:



Anyway, ik denk dat ik even stop met DayZ. Geweldig spel, maar teveel bugs en hackers. Dan stop ik liever even, want tegen dat ze het spel deftig werkend hebben zal de helft van jullie het al kotsbeu zijn :lol:

nixie

Legacy Member
Ma man toch. 1 iemand impliceert dat wij niks anders doen dan al onze goeie wapens dupen...
Ze hebben tentjes geduped uit verveling en hebben er niets mee gedaan (buiten in de buurt van start zetten)
En dan getest met die bug van de ghilly.

En het is hier precies of we hackers zijn die elke bug duizend keer abusen...
Ik kan u zeggen dat elke keer er twijfel was of het een hacked item was dat het wapen bleef liggen en het body gehide werd.

Die chopper die buiten de map werd gesaved, jah ge kunt daar over Wenen maar als ge zoveel tijd in iets steekt om het dan nergens veilig te kunnen zetten...
Jah dan doede mss iets wat ni echt leuk is.
Maar dan nog het is ni da die daar voor eeuwig ging blijven staan ze.

MegaMentor

Legacy Member
Quecera zei:
Rara, van wie zouden die gedupete items zijn :')

Hij zit in onze groep ;) Denk niet dat hij onze eigen tenten gaat 'vinden' eh.
Wel grappig die flak hier. Saven jullie tenten als jullie er bonen hebben uitgehaald? Neen? Vieze dupers...

Me dunkt dat wij nog de vriendelijkste van al zijn. Ik heb nu 13 coordinaten van grote tot middelgrote kampen op BE1, moesten we willen waren ze allemaal leeg en destroyed. Wat doen wij? Wij pakken wat we nodig hebben en bollen het af. Na een restart steekt alles weer in uw tenten en is het alsof wij daar nooit geweest zijn.

Tenzij we iemand moeten neerschieten natuurlijk. Dan worden de tentjes mooi gesaved.

El Shampo

Legacy Member
Li0n zei:
Ik wou vandaag eens komen kijken op 9lives servers. Maar als ik dat drama hier lees, nee bedankt :)

Ik heb hetzelfde. Samen met een paar vrienden waren we aan het twijfelen om over te schakelen.

Waar we nu zitten nog totaal geen last gehad van hackers. 9cakes is het blijkbaar constant? Of is dit een foute indruk?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

h0us3cat

Legacy Member
Nu net ik dacht dat het niet erger kan met dit spel ivm hackers.
Schijnt nu dat rcon password naar elke client wordt gestuurd als iemand er mee inlogt.
Wa voor apen zijn mij da wel nie die dan hebben gemaakt :niceone:.

Reggaesmurf

Legacy Member
Ik speel enkel op 9cakes en nog geen miserie gehad. Integendeel, op 9cakes kom ik zeer weinig volk tegen. 't Wordt zo erg dat ik gisteren mijn 2 maten schrik ben beginnen aan te jagen door ne smoke naar hun te smijten en hun doen denken dat er ne survivor in de buurt zat "wow wa is diene smoke daar". 't was opeens stil daar beneden aan Devil's castle :D. 'k smijt granaat "wow die kette emme granaten - houdt ulle klaar manne". hehehe ze waren er alletwee goe mee weg :D

Vooral veel blabla ier en verhalen da langs alle kanten worden opgeblazen. Zeker ni wegblijven van de server :)

T-Blade

Legacy Member
dupen, hacken, exploits. doen of niet, hangt van uzelf af. Ikzelf heb reeds meermaals geduped, echter alles wat ik zelf draag is legit gevonden (behalve de GPS dan). Ik stop regelmatig mijn gear in een tentje en kill mezelf om wat fun te gaan zoeken als newbie spawn. Als ik dan weer men gear terug wil ga ik gewoon naar mijn tentje.
Als ik items vindt die dan niet in de game horen, steek ik die op een zombie corpse en hide body. Zonder dupes, waren 9/10 ook niet de 1mil tent ID's niet gevonden.

ALPHA = alles in de game steken en bewerken zodat de game met alles wat erin moet zijn erin zit.
BETA = debugging, hackers / duping / exploits / glitches wegwerken.
Enjoy while it lasts.

en @ degene die over die tentjes met xx weapons direct over duping begon.
Voor ik van dupen afwist, had ik met onze group toch een tent met 30 + FN fal ammo en 7 Fn fals gestashed, een paar DMR's met voldoende ammo, een M107 of 3 en een AS50 etc... als ge helicopter spawns opzoekt en alles steeds meebrengt, hebt ge rapper gear dan ge denkt. op u eentje is het misschien moeilijk om een 3-4 rare weapons te vinden, maar met een groepje van 5-8 die al hun spoils binnenbrengen gaat da toch allemaal rap omhoog.

Butramas

Legacy Member
pfff net 3 uur liggen rond kruipen..; had ik eindelijk mooie loot... komt er een zombie naar mij en hit mij een keer waardoor ik een halfuur buiten bewustzijn lig (dit terwijl ik 7800 blood had en geen honger of dorst...) na die aanval had ik nog maar 2000 en kwamen er allemaal zombies op me af omdat ik me snel uit de voeten moest maken. Tegen dan is het natuurlijk al te laat... :/

Kvind de gameplay een beetje te traag. 3 uur liggen rond kruipen vooraleer ik mijn eerste wapen vond. 3 uur rond kruipen en af en toe eens iets looten... kzou liever wat meer willen doen in die tijd.

Misschien pak ik het niet goed aan? mja tis een spel met veel potentieel maar het mist het een beetje in mijn mening.

Besturing is ook zo stug... Kdenk dat dit het laatste potje ooit was voor mij.

Shift

Legacy Member
Butramas zei:
pfff net 3 uur liggen rond kruipen..; had ik eindelijk mooie loot... komt er een zombie naar mij en hit mij een keer waardoor ik een halfuur buiten bewustzijn lig (dit terwijl ik 7800 blood had en geen honger of dorst...) na die aanval had ik nog maar 2000 en kwamen er allemaal zombies op me af omdat ik me snel uit de voeten moest maken. Tegen dan is het natuurlijk al te laat... :/

Kvind de gameplay een beetje te traag. 3 uur liggen rond kruipen vooraleer ik mijn eerste wapen vond. 3 uur rond kruipen en af en toe eens iets looten... kzou liever wat meer willen doen in die tijd.

Misschien pak ik het niet goed aan? mja tis een spel met veel potentieel maar het mist het een beetje in mijn mening.

Besturing is ook zo stug... Kdenk dat dit het laatste potje ooit was voor mij.


wapens food enzo , duurt 15 minuten bij mij :)

Soler

Legacy Member
Butramas zei:
pfff net 3 uur liggen rond kruipen..; had ik eindelijk mooie loot... komt er een zombie naar mij en hit mij een keer waardoor ik een halfuur buiten bewustzijn lig (dit terwijl ik 7800 blood had en geen honger of dorst...) na die aanval had ik nog maar 2000 en kwamen er allemaal zombies op me af omdat ik me snel uit de voeten moest maken. Tegen dan is het natuurlijk al te laat... :/

Kvind de gameplay een beetje te traag. 3 uur liggen rond kruipen vooraleer ik mijn eerste wapen vond. 3 uur rond kruipen en af en toe eens iets looten... kzou liever wat meer willen doen in die tijd.

Misschien pak ik het niet goed aan? mja tis een spel met veel potentieel maar het mist het een beetje in mijn mening.

Besturing is ook zo stug... Kdenk dat dit het laatste potje ooit was voor mij.

Eerst een tripje naar Cherno of Elektro maken !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan