Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
ze zitten hier ook op het forum
ze gaan nu weer inloggen op 9cakes

sele

Legacy Member
echt lame,ik vond tuurlijk weer geen wapen,en dan komen ze u tegen en wachten ze effe en dan schieten ze u dood e :(

en ver spwn van electro is ook geen fun,minuten lopen dan ....

phatjah

Legacy Member
Ik zat zonet op BE1 en kwam EF tegen, weet niet of die hier leest, maar was een friendly en heeft me geholpen en een paar dinge, super nice guy <3

Butramas

Legacy Member
wtf... kzit in een gebouw.. ik heb ghilie suite gevonden... ik doe het aan... ineens doet ie alsof die in het water zit te zwemmen. Ik kan hier door muren heen zwemmen ookal zit ik gewoon op de grond...

cocabonca

Legacy Member
Butramas zei:
wtf... kzit in een gebouw.. ik heb ghilie suite gevonden... ik die het aan... ineens doet ie alsof die in het water zit te zwemmen. Ik kan hier door muren heen zwemmen ookal zit ik gewoon op de grond...

>.< lol

Butramas

Legacy Member
wtf, ik log in op de 9lives server... ik ben direct dood

Ik zie berichtjes dat er muug veel mensen worden gedood. Ik had net zo'n goede gear... is echt wel veel miserie in dit spel.

Kan je niet zo gewoon je eigen server hebben? zonder dat er iemand anders erop kan?

rafbanaan

Legacy Member
Butramas zei:
Kan je niet zo gewoon je eigen server hebben? zonder dat er iemand anders erop kan?

Lees de DayZ Info Topics op dayzmod.com eens ;)



Er zitten hackers op de server en dit zegt men al twee pagina's.

EnnY

Legacy Member
Fuck dees hard. Tzijn nederlanders en ze zitten hier ook opt forum te lezen. Ik opteer voor een andere "main" server en enkel nog communiceren via 9division zodat er geen leaks meer zijn.

(Wat Kookie eig al een maand zit te zeggen)

El Shampo

Legacy Member
Zijn hier clans ofzo die niet op 9cakes zitten en die nog volk zoeken? Ik en een vriend zouden wel samen willen spelen aangezien de anderen waarmee me spelen tegenwoordig niet meer zoveel online zijn.

[PwF]Hchest

Legacy Member
El Shampo zei:
Zijn hier clans ofzo die niet op 9cakes zitten en die nog volk zoeken? Ik en een vriend zouden wel samen willen spelen aangezien de anderen waarmee me spelen tegenwoordig niet meer zoveel online zijn.

Denkt dat meeste mensen hier net wel op 9cakes zitten, of zaten...

MegaMentor

Legacy Member
EnnY zei:
Fuck dees hard. Tzijn nederlanders en ze zitten hier ook opt forum te lezen. Ik opteer voor een andere "main" server en enkel nog communiceren via 9division zodat er geen leaks meer zijn.

(Wat Kookie eig al een maand zit te zeggen)

Voorstellen voor nieuwe home servers zijn welkom. :p

h0us3cat

Legacy Member
MegaMentor zei:
Voorstellen voor nieuwe home servers zijn welkom. :p

Zal niet veel beter zijn op andere servers, eens uw server wat bekend is zullen hackers er ook op komen. Iedereen klaagt hier over op het admin irc.

El Shampo

Legacy Member
[PwF]Hchest;16580410 zei:
Denkt dat meeste mensen hier net wel op 9cakes zitten, of zaten...

Ja, daar vreesde ik voor. Kzie het niet echt zitten om op server te komen waar het zo'n hackboel is :)


Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan