Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0us3cat zei:Om wat te doen?
Random personen bannen die erna toch kunnen terug komen met een ander ip en guid?
h0us3cat zei:Zal wel een hacker zijn geweest die het heeft laten crashen.
Butramas zei:wtf... kzit in een gebouw.. ik heb ghilie suite gevonden... ik die het aan... ineens doet ie alsof die in het water zit te zwemmen. Ik kan hier door muren heen zwemmen ookal zit ik gewoon op de grond...
Butramas zei:Kan je niet zo gewoon je eigen server hebben? zonder dat er iemand anders erop kan?

Butramas zei:Kan je niet zo gewoon je eigen server hebben? zonder dat er iemand anders erop kan?
El Shampo zei:Zijn hier clans ofzo die niet op 9cakes zitten en die nog volk zoeken? Ik en een vriend zouden wel samen willen spelen aangezien de anderen waarmee me spelen tegenwoordig niet meer zoveel online zijn.
EnnY zei:Fuck dees hard. Tzijn nederlanders en ze zitten hier ook opt forum te lezen. Ik opteer voor een andere "main" server en enkel nog communiceren via 9division zodat er geen leaks meer zijn.
(Wat Kookie eig al een maand zit te zeggen)

MegaMentor zei:Voorstellen voor nieuwe home servers zijn welkom.![]()
[PwF]Hchest;16580410 zei:Denkt dat meeste mensen hier net wel op 9cakes zitten, of zaten...
