Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ik zeg toch niet dat het hackers zijn, maar als je een AS50 thermal gebruikt, of je hem nu gespawned hebt of gevonden hebt, het blijft lame en je verdient er een kogel door je kop voor. En je gaat me niet zeggen dat deze kerels geen idee hebben dat dit geen legit wapen is.

Ik zeg het misschien wel in het filmpje, maar dat is dan ook in een eerste opwelling.

Aan de rest van hun gear te zien zal een AS50 + L85 wel weinig moeite kosten om te verkrijgen voor hen. Hun constant lopen uitschelden voor hackers/sukkels etc achter hun rug terwijl ze je vertrouwden en je zelfs in hun heli lieten meegaan getuigt gewoon van bijzonder weinig maturiteit.

Soit, to each his own, maar uw motivatie van 'unfair' lijkt me hier eerder te vertalen in 'wel willen, maar niet kunnen'.


h0us3cat zei:
Probleem is dat er niks te doen valt, die hacks worden niet gelogt omdat ze een bypass gebruiken.

Ik betwijfel ten sterkste dat iedere cheater zn guid/ip loopt te veranderen. Anders zou het ban appeals forum van dayz ook niet gespammed worden met ween threads? Zodra je bevestiging hebt dat iemand hackt, instant bannen van je server. Komt ie terug, leg dan je server plat voor een tijdje en die wordt het wel beu. Tenzij je een cheater hebt die doelgericht jouw server will boycotten, maar dit lijkt me weinig realistisch dat dit op veel servers gebeurt.

Rubmifer

Legacy Member
Juve9le zei:
Aan de rest van hun gear te zien zal een AS50 + L85 wel weinig moeite kosten om te verkrijgen voor hen. Hun constant lopen uitschelden voor hackers/sukkels etc achter hun rug terwijl ze je vertrouwden en je zelfs in hun heli lieten meegaan getuigt gewoon van bijzonder weinig maturiteit.

Ik ging ze dan ook eerst en vooral niet neerschieten. Bedoeling was om een wapen uit hun backpack te halen en te beginnen lopen. Ik had toch niets te verliezen.

Toen ik echter die thermal zag op die as50 twijfelde ik niet. Zulke squads verknoeien de hele balans van het spel en verzieken gewoon de spelervaring. Tof hoor, op meer dan een kilometer liggen snipen met uw thermal terwijl de rest geen enkele kans heeft om zich op een normale manier te verweren. Ik heb er dan ook geen enkele spijt van dat ik ze neergeknald heb. Enige waar ik spijt van heb is dat ik ze niet allemaal heb kunnen neerknallen.

En constant uitschelden. :') Ik heb gewoon 1x vernoemd dat ze een gehackte AS50 gebruiken, en ze in een opwelling hacker genoemd, doe normaal hé zeg.

Soit, to each his own, maar uw motivatie van 'unfair' lijkt me hier eerder te vertalen in 'wel willen, maar niet kunnen'.

Hoe 'wel willen, maar niet kunnen?' Geen idee wat je hiermee nu bedoelt.

Shadowfox

Legacy Member
Rubmifer zei:
[youtube]5Ypl62A8rCA[/youtube]

Filmpje van eergisteren.
Ik zie dat je soms wat sukkelt met die 2 voice channels (ingame & ts).
Ik had dat ook voor, maar heb toen gewoon mijn SHFT LCK in TS gebind om mic te muten. (press=mute, release=unmute)

Heeft het sindsdien toch wel makkelijker gemaakt.

Rubmifer

Legacy Member
Ja, ik let er soms te weinig op. Ik weet wel hoe het werkt, maar ik ben soms gewoon te snel en te onoplettend. :p

deathsythe

Legacy Member
hij had geen andere keuze, als hij wegliep werd hij toch afgeschoten met die terminal.

Shadowfox

Legacy Member
Zeer zeker had ik hetzelfde gedaan zelfs al was die AS50 legit!

En ben ik dan niet te vertrouwen? Als ze me vragen om het bos in te lopen nadat hun antwoord op mijn vraag, "wat doen we nu?", "you die ... *gniffel*" was ... sorry dan is uwe 'joke' gebackfired als het een 'grapje' zou zijn geweest.

Shadowfox

Legacy Member
Butramas zei:
Het gaat nu trouwens ingame al veel beter... nu weet ik hoe ik het moet spelen. Gewoon rond rushen in steden, alles looten... ondertussen al meer dan 150 zombies gedood. Nu op weg naar het vliegveld links boven in map
Amateur-tip: Rush daar niet binnen.

Rubmifer

Legacy Member
Butramas zei:
Hebben jullie deze grafische bug ook?

Ik krijg het alleen als ik naar een bepaalde richting kijk:

http://i48.tinypic.com/2nby1yc.jpg
http://i48.tinypic.com/312cqpf.jpg
http://i46.tinypic.com/11ha0z7.jpg
http://i49.tinypic.com/1fdd86.jpg

Het gaat nu trouwens ingame al veel beter... nu weet ik hoe ik het moet spelen. Gewoon rond rushen in steden, alles looten... ondertussen al meer dan 150 zombies gedood. Nu op weg naar het vliegveld links boven in map

Wordt gefixed in een volgende patch.

Shadowfox

Legacy Member
Butramas zei:
tzit daar vol met spelers?
Niet altijd, maar meestal wel ergens een sniper (of 2 ...).
Zelfde voor Stary & Novy Sobor, wil je lang leven moet je daar vooral weg blijven.

MegaMentor

Legacy Member
Novy sobor is nog vrij safe. Nog nooit iemand tegengekomen ginder. Stary is natuurlijk een ander verhaal. Al is het nog vrij voorspelbaar daar ook.

Butramas

Legacy Member
meh, kvind het spel nu zelfs gemakkelijk... dus kwil wel een beetje de moeilijke situaties opzoeken :)

wat is eigenlijk het doel van dit spel? om ter meeste zombies doden?

MegaMentor

Legacy Member
Butramas zei:
meh, kvind het spel nu zelfs gemakkelijk... dus kwil wel een beetje de moeilijke situaties opzoeken :)

wat is eigenlijk het doel van dit spel? om ter meeste zombies doden?

Er is geen doel. Dit is geen game(mod) voor u als ge constant een objective op uw scherm nodig hebt om u niet te vervelen.

Butramas

Legacy Member
kan ik zien als iemand me heeft gedood? want ik ben nu dood terwijl ik in een gebouw zat... het kan wel zijn dat ik gesniped ben geweest...

het enigste dat erop kwam is, Butramas was killed...

Sefier

Legacy Member
Werd net gekicked van de BE1 server. en nu kan ik er niet meer op? vreemd
ik zie hem nog in men lijst staan ( wel met een X ervoor ) en als ik er op wil klikken krijg ik " joining game .. connection failed )

MegaMentor

Legacy Member
BE1 heeft al een ganse tijd een gele ketting icoontje dinges, kan niks oppakken of droppen.

EDIT:

Ahja, en nu staat hij dus niet meer in de server lijst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan