Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rodedraak

Legacy Member
Hello,

Iemand goesting om samen te spelen? Ben alleen spelen wat beu, en samen spelen lijkt me heel wat leuker.

Cheers

Butramas

Legacy Member
Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.

Er is nog veel werk aan dit spel nodig

R3L4X

Legacy Member
Butramas zei:
Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.

Er is nog veel werk aan dit spel nodig

Al dat geklaag hier, het spel is in Alfa fase, is het niet goed, wacht dan tot beta of volledige release.

Piekatsjoe

Legacy Member
Wrm zou je ook iets moeten weten? Dat is net de opzet van dit spel. Als he onvoorzichtig bent, word je afgestraft. Je bent wss neergeknald door een sniper.

En idd, dit is nog maar een alpha build van het spel.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk

Juve9le

Legacy Member
Butramas zei:
Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.

Er is nog veel werk aan dit spel nodig

how about no

rafbanaan

Legacy Member
u4ea zei:
Zet er direct killstreaks bij. :unsure:

AC-130 coming in!


Butramas zei:
Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.

Er is nog veel werk aan dit spel nodig

https://www.beyondgaming.be/forums

Je zit in de verkeerde sectie ;)

MegaMentor

Legacy Member
BattleEye update! Efkes profiteren van hack-free DayZ. Tot binnen een uur of twee de hacks ook geupdate zijn tenminste...

EDIT:

Nvm, hacker met AS-50 thermal sight kwam net casually naast mij liggen in Balota. Dan disconnect ik toch wel hoor... Had hem al horen kruipen en dacht te blijven liggen en mijn lot te aanvaarden(ik DC of alt+f4 nooit) maar zodra ik zag dat het een hacked wapen was heb ik toch anders beslist.
http://cloud.steampowered.com/ugc/1155424134065906463/84C7DCA7C7A18EB766BB204484F4E116B77B9B1C/

EnnY

Legacy Member
WEERAL hacker op 9cakes. Op berg bij balota. Heeft me gesniped met zen as thermal.

En die Ex0phic disconnecter zit er ook weer op

MegaMentor

Legacy Member
u4ea zei:
Stond ge dan zo dichtbij da ge kon zien welk wapen em had?

Ge ziet hem op de screenshot. ;) Op het moment dat ik DC'ed had stak zijn wapen in de grond dus ge ziet het wel niet tegoei, geloof mij dat het een AS-50 was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan