Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafbanaan zei:
rodedraak zei:Hello,
Iemand goesting om samen te spelen? Ben alleen spelen wat beu, en samen spelen lijkt me heel wat leuker.
Cheers
Butramas zei:Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.
Er is nog veel werk aan dit spel nodig
Butramas zei:Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.
Er is nog veel werk aan dit spel nodig
u4ea zei:Zet er direct killstreaks bij.![]()
Butramas zei:Ze zouden wel eens een soort van killcam ofzo mogen maken. Ik log in op een server, ik zit op het dak van het ziekenhuis... er is niemand anders op het dak. Ineens wordt ik neergeschoten... terwijl er ook niemand niet op dat post gebouw zit... als ik het dan zo hoor dat er hackers op dit spel zitten. Je komt gewoon niets te weten als je dood gaat.
Er is nog veel werk aan dit spel nodig

u4ea zei:Stond ge dan zo dichtbij da ge kon zien welk wapen em had?
Op het moment dat ik DC'ed had stak zijn wapen in de grond dus ge ziet het wel niet tegoei, geloof mij dat het een AS-50 was.deathsniper zei:Mentor weet je wie het is? of was dat op 9cakes