Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arylia zei:noob vraagje: hoe geraak je van zombies af? ik spawn en voor ik het weet zitten er 11 achter mij en ze blijven mij echt hele map doorvolgen tot ik doodben![]()
![]()
en hoe krijg je terug blood bij?
Arylia zei:noob vraagje: hoe geraak je van zombies af? ik spawn en voor ik het weet zitten er 11 achter mij en ze blijven mij echt hele map doorvolgen tot ik doodben![]()
![]()
en hoe krijg je terug blood bij?
Trebby zei:Ik ben nog nooit noordelijker geweest dan nu, op randje van de map. Dacht hier niemand tegen te komen, vind ik dan 3 tentjes op 100m van elkaar. Goed volgepropt met ammo & food.. Thanks !
holycrus zei:server restart?
.LuCian zei:fuck, hatelijk die gasten wat overal prikeldraad gaan plaatsen
.
. Zie https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/the-war-z-zombie-mmorpg.875068Orodreth zei:OT : kleine doorverwijzing voor de mensen die fan zijn van deze mod. Zie https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/the-war-z-zombie-mmorpg.875068

LuCian zei:kan niet hard genoeg falen imo
ordinair inpikken op het succes van dayz voor easy $$'s![]()
LuCian zei:kan niet hard genoeg falen imo
ordinair inpikken op het succes van dayz voor easy $$'s![]()