Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
noob vraagje: hoe geraak je van zombies af? ik spawn en voor ik het weet zitten er 11 achter mij en ze blijven mij echt hele map doorvolgen tot ik doodben :s :s :s

en hoe krijg je terug blood bij?

Trebby

Legacy Member
Arylia zei:
noob vraagje: hoe geraak je van zombies af? ik spawn en voor ik het weet zitten er 11 achter mij en ze blijven mij echt hele map doorvolgen tot ik doodben :s :s :s

en hoe krijg je terug blood bij?

Doodschieten, doodkloppen met een axe of gewoon zigzaggen doorheen het bos op een heuvel. Werkt vaak voor mij.

Beste is gewoon niet echt lopen maar gehurkt lopen.

Je krijgt health bij door te eten, al is dat van blikjes echt bijzonder weinig (100blood ofzo), vlees eten is 1500 denk ik en bloodpacks (vind je in hospitals in de grote stadskernen) zijn 6000bps.

MegaMentor

Legacy Member
Zombies kunt ge afschudden door simpelweg door een spar te lopen en direct te gaan liggen.

Trebby

Legacy Member
Ik ben nog nooit noordelijker geweest dan nu, op randje van de map. Dacht hier niemand tegen te komen, vind ik dan 3 tentjes op 100m van elkaar. Goed volgepropt met ammo & food.. Thanks !

Rubmifer

Legacy Member
Trebby zei:
Ik ben nog nooit noordelijker geweest dan nu, op randje van de map. Dacht hier niemand tegen te komen, vind ik dan 3 tentjes op 100m van elkaar. Goed volgepropt met ammo & food.. Thanks !

In het noorden zitten waarschijnlijk de meeste kampen.

Dr.Cro

Legacy Member
Hello, al een tijdje gespeeld enkele weken terug op de 9cakes server, maar manueel lukt dit nu niet meer.
Dan maar 6updater geïnstalleerd, maar vind de server niet meer terug. Iemand een tip voor mij?

Grts

Draaksken

Legacy Member
being downloaded as we speak .. i'll join soon :)

het ziet er gewoon te leuk uit om te negeren :p

edit: hebben jullie een Ts waar jullie samen spelen of ?

u4ea

Legacy Member
Heb ne lee enfield gevonde me een paar clips. Maar nu kan ik niet meer in stilte zombies afmaken. :(

R3L4X

Legacy Member
LuCian zei:
fuck, hatelijk die gasten wat overal prikeldraad gaan plaatsen

Irritant dat mensen zo gebouwen volledig gaan afsluiten, laat dan toch een opening dat je nog doorkan.. Zo kan ik die brandweerstations nooit looten :p.

R3L4X

Legacy Member
LuCian zei:
kan niet hard genoeg falen imo

ordinair inpikken op het succes van dayz voor easy $$'s :puke:

Was al voor DayZ in ontwikkeling, eerst research doen voor je wat zegt.

Spel heeft zeker potentieel.

Orodreth

Legacy Member
LuCian zei:
kan niet hard genoeg falen imo

ordinair inpikken op het succes van dayz voor easy $$'s :puke:

Waren idd al veel vroeger bezig dan DAY Z. De populariteit van day z heeft hen vooral geholpen in bekendheid.

Draaksken

Legacy Member
Kan er iemand mij de server IP pm'n zodat ik samen met ulle kan spelen ? wil dit wat als coop spelen ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan