Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cocabonca

Legacy Member
Butramas zei:
pfff kschiet net met een crossbow 2 keer op iemand (die stil ligt) en die ging dus niet dood... die zat echt maar 3 meter voor mij, draait die zich en schiet me dood... die crossbow trekt precies op geen meter.

>.<

Shadowfox

Legacy Member
Vandaag Lingor Island eens geïnstalleerd. Toffe map, zombies agro'en wel van véél verder, en het zijn er een shitload aangezien zowat elk gebouw loot kan spawnen (in tegenstelling tot Chernarus).

Bootje is op die map ook veel handiger, maar wel easy target :D

Boemkool

Legacy Member
Weet er iemand wat de toekomst van DayZ inhoudt? Ik had gehoord dat het een spel op zich ging worden ofzo? Als ik nu Arma II koop zal ik misschien later ook nog Arma III moeten kopen of de mod zelf?

Rubmifer

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ik en ne maat gaan juist DayZ beginnen spelen, zijn er hier groepjes of teams die eventueel nog twee spelers kunnen gebruiken?

Speel maar eerst een week of 2 alleen vooraleer je meteen met ervaren squads begint. Ik krijg eigenlijk zelf al een beetje heimwee naar mijn eerste paar weekjes toen alles nieuw was en ik alles zelf kon ontdekken. Pas na een weekje begon ik met kenissen te spelen.

Ik hoop eigenlijk dat het niet meer zo lang duurt vooraleer ze met een nieuwe map komen. Uitdaging begint al een beetje te verminderen. Ik ken de map al ontzettend goed, ik ken alle plekken, ik heb alle gear die ik maar wil, en nog in overschot in onze kampen, en door die irritante tent bug mogen ze het zelf nog komen looten, door die server restarts zijn onze tenten weer helemaal vol. :ironic:

Enige uitdaging die we nog hebben zijn naar Stary gaan en daar wat liggen counter snipen. Voor de loot moeten we het ook al niet meer doen want we hebben alles liggen wat we nodig hebben. Ik krijg zelf goesting om zo een paar ghillies of rangefinders in mijn backpack te steken, naar Elektro te lopen en ze daar gaan uitdelen aan mensen. Zo erg is het gesteld. :lol:

Boemkool

Legacy Member
Rubmifer zei:
Speel maar eerst een week of 2 alleen vooraleer je meteen met ervaren squads begint. Ik krijg eigenlijk zelf al een beetje heimwee naar mijn eerste paar weekjes toen alles nieuw was en ik alles zelf kon ontdekken. Pas na een weekje begon ik met kenissen te spelen.

Ik hoop eigenlijk dat het niet meer zo lang duurt vooraleer ze met een nieuwe map komen. Uitdaging begint al een beetje te verminderen. Ik ken de map al ontzettend goed, ik ken alle plekken, ik heb alle gear die ik maar wil, en nog in overschot in onze kampen, en door die irritante tent bug mogen ze het zelf nog komen looten, door die server restarts zijn onze tenten weer helemaal vol. :ironic:

Enige uitdaging die we nog hebben zijn naar Stary gaan en daar wat liggen counter snipen. Voor de loot moeten we het ook al niet meer doen want we hebben alles liggen wat we nodig hebben. Ik krijg zelf goesting om zo een paar ghillies of rangefinders in mijn backpack te steken, naar Elektro te lopen en ze daar gaan uitdelen aan mensen. Zo erg is het gesteld. :lol:

Awel e, ge moogt mij morgen wa stuff geven! :D
Er is toch een nieuwe map uit net dacht ik, zo'n eiland.

deathsythe

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ik en ne maat gaan juist DayZ beginnen spelen, zijn er hier groepjes of teams die eventueel nog twee spelers kunnen gebruiken?

ik zoek ook nog mensen voor mee samen te spelen, probleem is;
-'k heb een ghilie suit en naast jullie lopen doet dat dus eig niets uit :P
-'k zit al vrij diep in de map, terwijl jullie aan de kust zitten hoogstwaarschijnlijk, tot daar lopen gaat uren duren :P

'k heb nog een map te geef btw, heb er 2

Rubmifer

Legacy Member
'Uren lopen...' Dat dachten wij in het begin ook, maar uiteindelijk is alles gewoon heel erg snel te doen als je een beetje doorloopt en de juiste route neemt.

deathsythe

Legacy Member
das ook waar, maar toch, tgaat eventjes duren, 'k zit in de geburen van het NW airfield.

KoOkiE

Legacy Member
kRa zei:
Tentje tegekomen met 4 ghillie suits en night vision goggles in :evil:

als die op 9cakes staat dan is dat een tent van de heren die mijn oude tentjes geloot hebben. ik had er daar twee staan maar onlangs gezien dat alles leeggeroofd was.. spijtig, 4 guillies en een nvg kan je veel mensen gelukkig mee maken :) enjoy!

edit: ik ben net doodgeschoten door iemand die ik ging redden. ik zal even geen rescues meer kunnen uitvoeren.

nixie

Legacy Member
KoOkiE zei:
als die op 9cakes staat dan is dat een tent van de heren die mijn oude tentjes geloot hebben. ik had er daar twee staan maar onlangs gezien dat alles leeggeroofd was.. spijtig, 4 guillies en een nvg kan je veel mensen gelukkig mee maken :) enjoy!

edit: ik ben net doodgeschoten door iemand die ik ging redden. ik zal even geen rescues meer kunnen uitvoeren.

heb nog een extra ghillie da ge moogt hebben, zit zelf ni ver van cherno

KoOkiE

Legacy Member
das vriendelijk gasten, maar ik heb alle gear in reserve. ik zal van de gelegenheid gebruik maken om video's te maken van hoe je overleeft tijdens de eerste dagen van je leven in chernarus. this will be good :)

also, skype transcript. He's SO sorry. : http://i.imgur.com/x3U3N.jpg

cocabonca

Legacy Member
KoOkiE zei:
das vriendelijk gasten, maar ik heb alle gear in reserve. ik zal van de gelegenheid gebruik maken om video's te maken van hoe je overleeft tijdens de eerste dagen van je leven in chernarus. this will be good :)

also, skype transcript. He's SO sorry. : http://i.imgur.com/x3U3N.jpg

omg klote gast echt , fritz jij bent iemand dat iedereen zou helpen en dan ga je iemand helpen en knalt hij je gwn neer ?!

KoOkiE

Legacy Member
hehe
ja maar dit geeft me de kans om nog es als verse spawn te beginnen
er zijn veel tips die ik kan filmen op die manier.

Dequal

Legacy Member
Hoeveel gigabyte groot is Arma II en de mod in totaal om te downloaden? Kwestie om te weten of ik dit overdag doe of best 's nachts. Beperkte internetlimiet hier.

Li0n

Legacy Member
Dequal zei:
Hoeveel gigabyte groot is Arma II en de mod in totaal om te downloaden? Kwestie om te weten of ik dit overdag doe of best 's nachts. Beperkte internetlimiet hier.

16gig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan