Speel maar eerst een week of 2 alleen vooraleer je meteen met ervaren squads begint. Ik krijg eigenlijk zelf al een beetje heimwee naar mijn eerste paar weekjes toen alles nieuw was en ik alles zelf kon ontdekken. Pas na een weekje begon ik met kenissen te spelen.
Ik hoop eigenlijk dat het niet meer zo lang duurt vooraleer ze met een nieuwe map komen. Uitdaging begint al een beetje te verminderen. Ik ken de map al ontzettend goed, ik ken alle plekken, ik heb alle gear die ik maar wil, en nog in overschot in onze kampen, en door die irritante tent bug mogen ze het zelf nog komen looten, door die server restarts zijn onze tenten weer helemaal vol. :ironic:
Enige uitdaging die we nog hebben zijn naar Stary gaan en daar wat liggen counter snipen. Voor de loot moeten we het ook al niet meer doen want we hebben alles liggen wat we nodig hebben. Ik krijg zelf goesting om zo een paar ghillies of rangefinders in mijn backpack te steken, naar Elektro te lopen en ze daar gaan uitdelen aan mensen. Zo erg is het gesteld.