Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Butramas zei:
ksnap het toch niet.... ik kom mensen tegen. Ik zeg tegen hen niet schieten... ik liep er rond met een bijl. Schieten ze niet, er ligt daar een shotgun op de grond. Ik vraag of ik die mag nemen. Zeggen ze nee, dus ik blijf eraf. Maar dan ineens doden ze me... ksnap er niets van.

loop je in andere shooters ook aan iedereen te vragen of ze je niet willen afschieten?

azertyalex

Legacy Member
Juve9le zei:
loop je in andere shooters ook aan iedereen te vragen of ze je niet willen afschieten?

DayZ is geen shooter. DayZ is een survival-mod afkomstig van een warsimulator waar je trouwens ook niet iedereen direct afknalt. ;)

Shadowfox

Legacy Member
Juve9le zei:
loop je in andere shooters ook aan iedereen te vragen of ze je niet willen afschieten?
lol wat heeft dit er nu mee te maken?

DayZ = DayZ, niet gelijk welke andere game want het is uniek in zijn soort. (tot nu toe)

Iedereen die eerst schiet en dan vragen stelt, dat zijn gewoon pure broekschijters. Mietjes noemen wij dat in het echt. En dan denken de meeste dat ze goed zijn of cool omdat ze Bandit zijn :rofl:

Het spel is net veel moeilijker als je niet op andere spelers wil schieten, maar dat is voor de meesten dan weer té moeilijk dus maar vlug schieten voor hij de kans heeft om op u te schieten :doh:

MegaMentor

Legacy Member
Na 300+ uur spelen schiet ik ook niet meer op alles en iedereen.

Personal code:
- Unarmed of hatchet = off limits
- Players met inferieur equipment = off limits
- Players met gelijkwaardig of superieur stuff = fair game
- Players aan tenten = fair game
- Players op of bij vehicles(behalve bussen, fietsen, ...) = fair game

Uitzonderingen worden gemaakt voor players die direct comms gebruiken en zich niet vijandelijk gedragen.

Rubmifer

Legacy Member
Grr, ik heb nu constant op mijn vaste server dat wanneer ik inlog dat ik al mijn gear kwijt ben. Mijn ammo en dergelijke behoud ik, maar mijn wapens, kompas, binocs,.... zijn altijd verdwenen. Heb het nu 3x geprobeerd (nadat ik alles eerst in de tenten stopte en enkel een waardeloos ding als een flashlight en binocs behoud) en telkens als ik inlog op die server heb ik niets meer.

volar

Legacy Member
Was net aan het rondlopen met een kerel die "toon" heet ingame, zit hier hier trouwens? (if so PM voor Steam ID).
Waren we aan het zeggen in voice "zou grappig zijn als iemand ons volgt".
Kijken we nieuwsgierig naar een tentje , Bam dood >_<

holycrus

Legacy Member
Ik heb continu graphical glitches op die 9cakes server, zijn er nog mensen die diet ervaren? Soms zie ik ech tniets meer op bepaalde stukken map ...

Shadowfox

Legacy Member
Rules of Engagement: Fire only when fired upon.

Zie ik iemand met een vehicle rijden, dan schiet ik niet op de speler maar wel op de vehicle.
Schieten ze terug dan gaan ze neer, schieten ze niet dan krijgen ze van mij de kans te gaan lopen en hun vehicle achter te laten (altijd schieten ze terug tot nu toe :p)

Rubmifer

Legacy Member
holycrus zei:
Ik heb continu graphical glitches op die 9cakes server, zijn er nog mensen die diet ervaren? Soms zie ik ech tniets meer op bepaalde stukken map ...

Ligt aan de laatste patch. Wordt gefixed bij de volgende.

R3L4X

Legacy Member
Toevallig iemand van jullie op één v/d BE servers op Elektro op het bergje mensen aan het afsnipen?

Rubmifer

Legacy Member
h0us3cat zei:
Beta patches gaan niet via steam.

Zeg dan beta patch, en niet gewoon 'patch' :p
Die had ik al gedownload. Bizar hoor. Ik log nog eens op onze server met een volledig leeg personage. IK steek een gps in mijn toolbelt omdat we die in overvloed hebben en log even uit. Ik log weer in op die server, en heb de gps nog.

Ik ga even naar een andere server, log daar in, en opnieuw heb ik de gps nog. Ik dacht dat het opgelost was, maar wanneer ik opnieuw inlog op onze vaste server is die gps weer weg. :sop:

u4ea

Legacy Member
Derjust even gespeeld me ne vriend. Voor hem nen AK gevonde en voor mij nen M16A2. Dan even connectie verloren me de server en hij ging al stoppen. :sop:

Pff echt ongelofelijk. Denk da we 1 keer tegoei hebben gespeeld. Voor de rest ist een halfuurke en dan direct van. "Ja nee heb geen goesting meer, wilde ni meer LoL spelen?"
Terwijl em goe genoeg weet dak LoL ni graag speel.:p

Probleem is, wij gingen samen spelen, en alsk dan alleen op stap ga zennek em kwijt natuurlijk en issem al weg tegen dak em gevonden heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan