Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
holycrus zei:sup,
is er iemand zo vriendelijk mij een bloodbag te willen geven rond cherno?
KoOkiE zei:hm, dit kan wel es de nieuwste rush aan abbonnees op mijn youtube kanaal verklaren;
Why DayZ is the Greatest Social Experiment in Videogames | Nightmare Mode
Fritz wordt onderaan in het artikel vermeld lol. Le fuuk

KoOkiE zei:hm, dit kan wel es de nieuwste rush aan abbonnees op mijn youtube kanaal verklaren;
Why DayZ is the Greatest Social Experiment in Videogames | Nightmare Mode
Fritz wordt onderaan in het artikel vermeld lol. Le fuuk
Airliner95 zei:hoe verkrijg je eigenlijk third person view in arma ?
Airliner95 zei:hoe verkrijg je eigenlijk third person view in arma ?
joriske18 zei:
u4ea zei:We zitten over de miljoen spelers btw.


PaLaDiN zei:Ik speel het spel zelf niet maar dees forum is echt entertainment tot en met
Hoe zit het met de bugs in het spel btw?
Arma doet me denken aan Operation Flashpoint en da was zelf met 200 patches nog buggy like hell.
Heb Arma 2 nog niet gespeeld maar als dat even buggy is als opflash en daar nog is een buggy mod op zie ik alleen frustratie ipv fun![]()

