Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Oh god, blijkbaar kunde M1911 mags omzetten neer .45's en kunnen g17's m9 ammo gebruiken. :sop:

Derjust al die mags laten liggen vo wa extra inventory space.

holycrus

Legacy Member
sup,

is er iemand zo vriendelijk mij een bloodbag te willen geven rond cherno?

MegaMentor

Legacy Member
Het is een FFA als ge er zelf een FFA van maakt. Blijf weg uit Cherno en Elektro en schiet verder niet op iedereen die ge ziet eh... En als ge zelf constant doodgeschoten wordt dan doet ge iets serieus verkeerd. Ik heb 37 dagen overleefd. Hoe? Niet naar Cherno en Elektro gegaan en alleen geschoten als ik 100% zeker wist dat het in mijn voordeel ging eindigen. Uiteindelijk doodgegaan met 11 murders in de stats door een stommiteit. (tractor die ik wilde hebben maar midden in een veld stond)

R3L4X

Legacy Member
Ik snap niet wat het plezier is aan gewoon iedereen afknallen (vooral starters ed. snipen), het is toch net leuker als je jezelf probeert te verplaatsen doorheen dorpen en bossen zonder gezien te worden door mensen/zombies..

deathsythe

Legacy Member
aaargh die artifacts nu ook tegengekomen, 'k snap de frustratie van velen plots :P

Jeroen_HD

Legacy Member
Ik speel altijd samen met een maat van mij (we wisselen af, hij speelt, ik check de maps en waar we zitten etc ((op 1 pc)).

Nu, het lastige is dat als je alleen speelt je niet echt iemand hebt dat je kan vertrouwen dus ga ik sneller op andere mensen schieten. Ben nog nooit iemand tegengekomen die me niet meteen heeft afgeschoten.

Shift

Legacy Member
Wnr gaat die patch nu komen hé gvd :) Kan ni w8e tot die bandit dingens. Ma ik vraag me af, as ge zelf nen bandit afknalt, dan worde er zelf ook 1 ?

PaLaDiN

Legacy Member
Ik speel het spel zelf niet maar dees forum is echt entertainment tot en met :)

Hoe zit het met de bugs in het spel btw?
Arma doet me denken aan Operation Flashpoint en da was zelf met 200 patches nog buggy like hell.
Heb Arma 2 nog niet gespeeld maar als dat even buggy is als opflash en daar nog is een buggy mod op zie ik alleen frustratie ipv fun :s

u4ea

Legacy Member
PaLaDiN zei:
Ik speel het spel zelf niet maar dees forum is echt entertainment tot en met :)

Hoe zit het met de bugs in het spel btw?
Arma doet me denken aan Operation Flashpoint en da was zelf met 200 patches nog buggy like hell.
Heb Arma 2 nog niet gespeeld maar als dat even buggy is als opflash en daar nog is een buggy mod op zie ik alleen frustratie ipv fun :s

ArmA is ook de spirituele opvolger van dezelfde makers die gwn geen rechten meer hadden op de naam.:p
Arma 2 is over het algemeen nog altijd vrij buggy. Waardoor ge soms is een checkpoint moet herladen door een AI fout ofzo. Maar het is zeker niet gamebreaking.

DayZ is idd een buggy mod op een buggy spel.:p
Kan zeker af en toe wel even voor frustratie zorgen. Maar heb nog ni gezegd van, "dit is onspeelbaar door deze bug, ik stop met spelen."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan