Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cocabonca

Legacy Member
PaLaDiN zei:
Ik speel het spel zelf niet maar dees forum is echt entertainment tot en met :)

Hoe zit het met de bugs in het spel btw?
Arma doet me denken aan Operation Flashpoint en da was zelf met 200 patches nog buggy like hell.
Heb Arma 2 nog niet gespeeld maar als dat even buggy is als opflash en daar nog is een buggy mod op zie ik alleen frustratie ipv fun :s

arma speel ik zelfs niet :D
ik heb het enkel gekocht voor Dayz ^^
hier en daar wel bugs wat wil je ?het is ng alpha :p

volar

Legacy Member
T'is officieel, Day Z gaat stand alone, meer info de komende weken
link naar de nieuwe website:
DAYZ

Therapy

Legacy Member
Redraptorx zei:
Wat zijn dan jou argumenten Juve9le?

- Het doel van de mod is zo lang mogelijk in leven blijven.
- Je krijgt geen extra punten voor het vermoorden van spelers.
Zijn imo 2 redenen om shoot-on-sight te vermijden.

Het eerste is net een reden om wel te schieten. Zoals al gezegd, het is schieten of zelf afgeschoten worden.
En waarom gaat deze discussie al zolang door, laat iedereen toch gewoon spelen gelijk em zelf wil ffs.

Boemkool

Legacy Member
Juist samen met ne maat aan Elektro gespawned, wa rondgelopen en upgegeared. Ik liep zo in da schooltje en opeens begint er nen duitser met ons te praten, ik loop naar hem en die geeft mij gewoon een blood transfusion (ik was gewapened en hij ook), blijkbaar toch ook vriendelijke mensen :p
We hebben dan ook nog een tent gevonden, die gingen we direct opzetten in een bos maar we waren blijkbaar ni de enigsten die da dachten want da bos zat vol tenten ^^ Ik heb daar ne L85A2 met thermal dinges gevonden in zo'n tent samen met wa voedsel en med supplies. Geen idee hoe ik die sniper moet gebruiken, als ik inzoom beweegt diene scope verschrikkelijk veel, zelfs als ik prone. En weet er iemand hoe die tenten werken eigenlijk? Ge steekt uw gerief daar in, ge savet en dan als de server gereset wordt zit alles daar opnieuw in (ook al is alles gepikt geweest)?


PS: Welke losers zitten der overal prikkeldraad te zetten in de high value gebouwen op 9cakes

tasty

Legacy Member
Aah, heb het effkes gehad met DayZ....

Ik weet wel dat het in alpha fase zit enz,... maar er zitten echt wel nog teveel bugs in. Ik log net in en sta plots ergens helemaal anders en heb niets meer ... enkel mijn inventory en mijn handgun ammo. Voor de rest is alles weg, ook mijn toolbelt, backpack, etc etc

Ik weet ook dat de eerste regel van het spel is "don't get attached to your gear" mja leuk is ook anders om alles weer te verliezen door fouten in het spel. Moest het nog door een andere speler zijn ja ok, dan is het mijn fout maar keer op keer verdwijnen er dingen bij mij (tenten die verdwijnen/leeg zijn, etc...)

Zal moeten wachten op de standalone of op WarZ en hopen dat het daar dan beter is.

Rubmifer

Legacy Member
tasty zei:
Aah, heb het effkes gehad met DayZ....

Ik weet wel dat het in alpha fase zit enz,... maar er zitten echt wel nog teveel bugs in. Ik log net in en sta plots ergens helemaal anders en heb niets meer ... enkel mijn inventory en mijn handgun ammo. Voor de rest is alles weg, ook mijn toolbelt, backpack, etc etc

Alé, nog iemand. Op het Dayz forum zijn er nog. Alleen inventory zoals ammo blijft zitten, wapens, backpacks, binocs,... allemaal weg. Heb wel gemerkt dat het enkel op mijn reguliere server is, op de rest saved hij alles wel prima.

Butramas

Legacy Member
pfff... er lopen allemaal zombies achter mij aan... Ik ga in een huisje (zo'n houten) en ik zet met klaar daar aan die tafel om alle zombies die binnen komen dood te schieten. Ik hoor dat er buiten nog veel zombies zijn.

Ik dood rustig alle zombies die binnen komen via de deur... Ineens zitter er 2 zombies in mijn rug. Die zijn dus door de muur heen gegaan. Geweldig -.-

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Dude, bedek uw naam.

sssjjjttttt.... :unsure:

Ik ga hier mee misschien een paar mensen tegen mij krijgen, maar van mij mogen ze gerust de 2 50cals en L85A2 uit de game gooien, vooral dan de L85. Ik heb ze zelf genoeg mogen gebruiken de laatste 2 weken, en ik vind ze gewoon veel te sterk. Haalt gewoon de hele balans uit het spel. De snipers hebben dat wat minder, maar die thermal verpest toch wel wat de spelervaring.

Rubmifer

Legacy Member
cocabonca zei:
Dannehtbh
als iemand onze clan in werking wil zien ^^

Zit gij nu echt met die thermal op een survivor te schieten die op bijna 800 meter staat? Blijkbaar nog iemand die denkt omdat dat ding tot 800m kan zero'en dat het effectief zo ver schiet. :lol:

cocabonca

Legacy Member
Rubmifer zei:
Zit gij nu echt met die thermal op een survivor te schieten die op bijna 800 meter staat? Blijkbaar nog iemand die denkt omdat dat ding tot 800m kan zero'en dat het effectief zo ver schiet. :lol:

ik stream niet ?!
iemand van de clan is aan het streame

Rubmifer

Legacy Member
Oh. Maakt niet uit, zeg hem maar even dat ding voor geen meter schiet en enkel gebruikt zou moeten worden als spotter. Als wapen is dat ding echt waardeloos.

Boemkool

Legacy Member
Ik lig op de grond, voor twee minuten, ik zoom in en het trilt echt enorm.. bijna onmogelijk om raak te schieten. Ik heb een L85A2

cocabonca

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ik lig op de grond, voor twee minuten, ik zoom in en het trilt echt enorm.. bijna onmogelijk om raak te schieten. Ik heb een L85A2

painkillers ?

Rubmifer

Legacy Member
Serieus zeg, volgens mij heeft quasi iedereen LA85's door die duping bug. Ze moeten bij een volgende update maar eens een volledige inventory en tent swipe doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan