Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Rubmifer zei:
Serieus zeg, volgens mij heeft quasi iedereen LA85's door die duping bug. Ze moeten bij een volgende update maar eens een volledige inventory en tent swipe doen.

Gewoon een database wipe IMO. Zodra ze duping hebben gefixed.

Butramas

Legacy Member
pff kbegin me echt te ergeren aan dit spel. Als ik wordt dood geschoten... Ik zie NOOOIT waar de andere kerel zich bevindt. Ze schieten op mij, ik duik weg... ik kruip wat verder... zit rond te kijken maar zie ze nooooooit. Echt irritant. Dan hoor ik geschiet van de kant waar ik net naartoe had gekeken... mja in dit spel ben je dood van 2 kogeltjes.

Ik begin te denken dat ik ze gewoon niet goed kan zien door de slechte graphics waarmee ik het spel draai.

cool_boy_ke

Legacy Member
Net zoals in het echt dus, als iemand ergens 300 meter verderop in een struikje ligt ga je die ook niet snel genoeg kunnen zien. Beter opletten dus ;)

Butramas

Legacy Member
Kdenk dak dezelfde kerel net terug tegen kwam in het stadje... Ik had letterlijk geen wapen... loopt die me rustig achterna en dood me dan...

Dit spel is leuk... maar niet op deze manier. Als die war Z uitkomt zal ik die met veel plezier ruilen met deze day Z mod.

Ik moet zeggen dat telkens ik dit spel afsluit, dat ik er een negatief gevoel bij heb. Door bugs of andere spelers... tis een slechte shooter maar een leuke simulator... spijtig van het shooter gedeelte.

MegaMentor

Legacy Member
Butramas zei:
Tuurlijk niet maar ik verwacht wel een veel betere gameplay.

En waarom denkt meneer dat?

EDIT:

Gasten op die stream worden trouwens gehackt, die boot zit niet standaard in DayZ.

Therapy

Legacy Member
Grappig hoe mensen War Z nu al beter vinden terwijl er mss 5 screenshots uit zijn van het spel.

Rubmifer

Legacy Member
Butramas zei:
Dit spel is leuk... maar niet op deze manier. Als die war Z uitkomt zal ik die met veel plezier ruilen met deze day Z mod.

:rofl:

Serieus zeg, het is een spel volledig in opbouw dat ge zit af te kraken en al meteen wilt ruilen voor een spel dat enkel nog maar een aankondiging heeft en een paar screens.

u4ea

Legacy Member
Therapy zei:
Grappig hoe mensen War Z nu al beter vinden terwijl er mss 5 screenshots uit zijn van het spel.

Das zoals Homefront de CoD killer ging worden. :')
Massale pre-orders op wa trailers en screenshots en dan ...

MegaMentor

Legacy Member
Moet trouwens de game War Inc eens opzoeken. Die game is ook gemaakt door dezelfde developers als WarZ. Spel trekt op niks :')

rafbanaan

Legacy Member
Net een vlieg in men oog. Tranende gvd :')

Edit:

Ik vond een bootje en niet veel later een speler die meeging. Na een kilometer varen, ben ik gestopt aan het strand waar een tentje stond. Het was laat en ik was me aan het vervelen, dus ik wou wat fun.

[youtube]p_aUYDKDnSo[/youtube]

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Gewoon een database wipe IMO. Zodra ze duping hebben gefixed.

Welja, dat bedoel ik. :p Jammer voor de mensen die hun gear eerlijk hebben verkregen, maar ik vind dat dupen echt hoog op het lijstje moeten staan als het op te fixen punten aankomt.

Boemkool

Legacy Member
Weet iemand of er gewoon buggy hitboxes zijn, of het aan mijn settings ligt of aan mijn skills? Als ik een zombie in zijn hoofd schiet sterft die niet, ik moet daar letterlijk vier keer op schieten. Nu zaten we zo wa te vechten met wa ghuillie suited gasten boven Electro op 9cakes (zitten jullie hier?), ik zit op tien meter van hun en ik schiet zes revolver kogels in zo ne gast die bijna sowieso raak waren aangezien hij stil stond.. derna nog paar keer op geschoten, hij draait hem om en ik sterf in één schot :x

rafbanaan

Legacy Member
reFleX.be zei:
Weet iemand of er gewoon buggy hitboxes zijn, of het aan mijn settings ligt of aan mijn skills? Als ik een zombie in zijn hoofd schiet sterft die niet, ik moet daar letterlijk vier keer op schieten. Nu zaten we zo wa te vechten met wa ghuillie suited gasten boven Electro op 9cakes (zitten jullie hier?), ik zit op tien meter van hun en ik schiet zes revolver kogels in zo ne gast die bijna sowieso raak waren aangezien hij stil stond.. derna nog paar keer op geschoten, hij draait hem om en ik sterf in één schot :x

Lijkt op god mode -> hacker.

Butramas

Legacy Member
Therapy zei:
Grappig hoe mensen War Z nu al beter vinden terwijl er mss 5 screenshots uit zijn van het spel.

Ik snap niet hoe je mijn bericht zo kunt interpreteren... Leer begrijpend lezen.

@MegaMentor: omdat war Z een spel op zich is en het spel draait om zombies etc... Day Z is gewoon een mod. Mocht war Z slechter zijn dan day Z zou dat redelijk zielig zijn.

Rubmifer

Legacy Member
DayZ is vooralsnog een mod, maar wordt ook een standalone game dat nog volop in ontwikkeling is. Dus u vergelijking gaat ook al niet meer op.

Bedoeling van een alpa is trouwens het invoeren van features die dan getest kunnen worden. Sommige dingen gaan goed, anderen gaan minder goed. Zo gaat het nu eenmaal bij de ontwikkeling van een game.

u4ea

Legacy Member
MegaMentor zei:
Moet trouwens de game War Inc eens opzoeken. Die game is ook gemaakt door dezelfde developers als WarZ. Spel trekt op niks :')

Oh god, da free to play spel op Steam? Zen da serieus die mensen?
Mijn verwachtingen zijn al direct een pak gezakt.:p

rafbanaan

Legacy Member
Butramas zei:
Ik snap niet hoe je mijn bericht zo kunt interpreteren... Leer begrijpend lezen.

@MegaMentor: omdat war Z een spel op zich is en het spel draait om zombies etc... Day Z is gewoon een mod. Mocht war Z slechter zijn dan day Z zou dat redelijk zielig zijn.

Heeft War Z dan killcams ? Want dat wou je toch in DayZ

Boemkool

Legacy Member
Wel jammer dat het zo vroeg standalone wordt.. gisteren arma II gekocht voor 25 euro :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan