Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe, das echt voos, ge zou ni mogen gaan lopen als ge under fire zijt of in een conflict, kwas zeker dak hem ging hebben, khad zo een elaborate scheme opgezet ondertussen om hem te doden, is ie gewoon naar andere server gevlucht. douchebagmove ! 
(we hadden u moeten laten liggen
)spoon zei:pfff nooit bijgehouden. denk max 10-15 dagen, ging meestal wel is dood omdat beetje stomme ding deed
rond lopen op het control tower van NW airfield, not a good plan, veel te klein om ne marathon te lopen![]()

Reggaesmurf zei:Pix, vergeet gij uwe pamper maar ni aan te doen sebiet.
Gisterenavond op 9cakes trouwens zaten er een paar dingen ni just. Redelijk veel volk op de server en op 5 minuten tijd zeker 15 mensen zien doodgaan. Daarbij kwam ook nog eens da je ni kon uitloggen. In het ESC menu stond "abort" zelfs in't grijs en onklikbaar. ALT+F4 werkte ook ni om uit te loggen, de enigste manier om eraf te geraken was CTRL+ALT+DEL. Na herstart was het wel weer in orde.
Reggaesmurf zei:Pix, vergeet gij uwe pamper maar ni aan te doen sebiet.
Gisterenavond op 9cakes trouwens zaten er een paar dingen ni just. Redelijk veel volk op de server en op 5 minuten tijd zeker 15 mensen zien doodgaan. Daarbij kwam ook nog eens da je ni kon uitloggen. In het ESC menu stond "abort" zelfs in't grijs en onklikbaar. ALT+F4 werkte ook ni om uit te loggen, de enigste manier om eraf te geraken was CTRL+ALT+DEL. Na herstart was het wel weer in orde.
EnnY zei:Hackers.. niks nieuw hoor.
Je blijft best van de 9cakes weg als je niet graag hackers tegenkomt.
Of: If you can't beat them, join them.

Raket zei:Two sentences:
Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)
Secondly, WOOF WOOF.
MegaMentor zei:Dunno of het hier al gezegd is maar...
Honden in 1.7.3


Tranen van het lachen 
Rubmifer zei:justxrippedn1ck - It's raining it's pouring....
Deel 2: justxrippedn1ck - it's raining part 2...
BwahahahaTranen van het lachen
![]()
