Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
pfff nooit bijgehouden. denk max 10-15 dagen, ging meestal wel is dood omdat beetje stomme ding deed

rond lopen op het control tower van NW airfield, not a good plan, veel te klein om ne marathon te lopen :p

pixlin

Legacy Member
8 dagen, 2 maal hacker ontmoet.
1 maal zijn truck gepikt en hem meermaals door het hoofd geschoten, hij disconnecte.
Ander maal spawnde er een truck in een barn en viel ik van de schok van de trap, gelukkig was de Reggae er om hem weer meermaals in de kop te knalle, weeral disconnect.

holycrus

Legacy Member
Man man , zo een vet spel. Maar toch ook zo voos op sommige vlakken ^^
Daarnet iemand onder vuur genomen op server 1, hij zat gevangen dus wat doet die, hij logt uit en joint andere server. Ik had na een tijdje wel door dat hij wss dat gedaan heeft, dus ik server hop en volg die, kdoe dit nog paar maal en dan killt em mij uiteindelijk nog :( hehe, das echt voos, ge zou ni mogen gaan lopen als ge under fire zijt of in een conflict, kwas zeker dak hem ging hebben, khad zo een elaborate scheme opgezet ondertussen om hem te doden, is ie gewoon naar andere server gevlucht. douchebagmove ! :p

Reggaesmurf

Legacy Member
Eindelijk back on topic.

Ik heb nekeer een character gehad van 43 dagen wat tot nu toe men langste is alhoewel ik met mijn huidige character op 39 dagen zit dus ik hoop nog lang in leven te blijven. Beide characters op 9cakes. We spelen uiterst voorzichtig tenzij we ons vervelen, dan beginnen we regelmatig via VON naar elkander te roepen gelijk de klein kinders da we zijn.

De laatste paar dagen wel toffe dingen meegemaakt zoals de pixlin zegt. Goe gelachen met zijne paniekjump van den trap haha :rofl: (we hadden u moeten laten liggen :p)

nixie

Legacy Member
spoon zei:
pfff nooit bijgehouden. denk max 10-15 dagen, ging meestal wel is dood omdat beetje stomme ding deed

rond lopen op het control tower van NW airfield, not a good plan, veel te klein om ne marathon te lopen :p

of gaan liggen op de controltower en dan zo eerst vanzelf nog paar stappen zetten :p

Reggaesmurf

Legacy Member
Pix, vergeet gij uwe pamper maar ni aan te doen sebiet.

Gisterenavond op 9cakes trouwens zaten er een paar dingen ni just. Redelijk veel volk op de server en op 5 minuten tijd zeker 15 mensen zien doodgaan. Daarbij kwam ook nog eens da je ni kon uitloggen. In het ESC menu stond "abort" zelfs in't grijs en onklikbaar. ALT+F4 werkte ook ni om uit te loggen, de enigste manier om eraf te geraken was CTRL+ALT+DEL. Na herstart was het wel weer in orde.

EnnY

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Pix, vergeet gij uwe pamper maar ni aan te doen sebiet.

Gisterenavond op 9cakes trouwens zaten er een paar dingen ni just. Redelijk veel volk op de server en op 5 minuten tijd zeker 15 mensen zien doodgaan. Daarbij kwam ook nog eens da je ni kon uitloggen. In het ESC menu stond "abort" zelfs in't grijs en onklikbaar. ALT+F4 werkte ook ni om uit te loggen, de enigste manier om eraf te geraken was CTRL+ALT+DEL. Na herstart was het wel weer in orde.

Hackers.. niks nieuw hoor.
Je blijft best van de 9cakes weg als je niet graag hackers tegenkomt.

Of: If you can't beat them, join them.

MegaMentor

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Pix, vergeet gij uwe pamper maar ni aan te doen sebiet.

Gisterenavond op 9cakes trouwens zaten er een paar dingen ni just. Redelijk veel volk op de server en op 5 minuten tijd zeker 15 mensen zien doodgaan. Daarbij kwam ook nog eens da je ni kon uitloggen. In het ESC menu stond "abort" zelfs in't grijs en onklikbaar. ALT+F4 werkte ook ni om uit te loggen, de enigste manier om eraf te geraken was CTRL+ALT+DEL. Na herstart was het wel weer in orde.

Ook scripts. Kookie zei gisteren op Mumble dat dat een nieuwe hack was, abort knop wordt disabled.

MegaMentor

Legacy Member
EnnY zei:
Hackers.. niks nieuw hoor.
Je blijft best van de 9cakes weg als je niet graag hackers tegenkomt.

Of: If you can't beat them, join them.

Binnenkort een hacker war :crazy:

Therapy

Legacy Member
Heeft iemand hier de expansion die zorgt voor betere zombie textures? Ik kan geen foto's vinden van de high res textures.

Tritser

Legacy Member
Ik heb alles van arma, speelde ook eerst zonder, maar het is toch aangenaam om te kijken op een echte camo suit ipv een grote groenbruine vlek :p

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

MegaMentor

Legacy Member
Dunno of het hier al gezegd is maar...

Raket zei:
Two sentences:

Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)

Secondly, WOOF WOOF.

Honden in 1.7.3

u4ea

Legacy Member
MegaMentor zei:
Dunno of het hier al gezegd is maar...



Honden in 1.7.3

Pls geen zombiehonden, pls geen zombiehonden,....

Eergistere nog een scenario gespeeld me zombies en zombiehonden. Miljaar waren die irritant.:p

Rubmifer

Legacy Member
Jep. Daardoor dat je nooit meteen talloze gear in een tent moet gooien. Tent opzetten, saven, blik bonen er in steken ofzo, weer saven, en dan de server restart afwachten en kijken of de tent er nog staat en uw item er nog inzit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan