Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
Shadowfox zei:
En kan die hond ook zombies aanvallen? :D

Veel informatie heeft hij niet verklapt, wel dat hij bezig is met een persoon die al tientallen jaren dagelijks bezig is met honden te trainen, om zo in het spel wat realisme te krijgen. Je zal je hond dus kunnen trainen ook voor andere handige dingen. De vraag is of die hond constant bij u loopt, want dan val je natuurlijk hard op in stad :p

[PwF]Hchest

Legacy Member
Zijn er al rassen bekend?

Ken wel een teamm8 die een poedel zal willen hebben :D

holycrus

Legacy Member
9cakes server geeft ineens mij de melding "bad version, server rejected"

KoOkiE

Legacy Member
het is mogelijk dat je de verkeerde beta versie hebt tov die van de server. normaal zou je met 95417 moeten werken, de nieuwste beta is onstabiel en de meeste servers draaien nog op de 95417.

f33db4ck

Legacy Member
Quecera zei:
Veel informatie heeft hij niet verklapt, wel dat hij bezig is met een persoon die al tientallen jaren dagelijks bezig is met honden te trainen, om zo in het spel wat realisme te krijgen. Je zal je hond dus kunnen trainen ook voor andere handige dingen. De vraag is of die hond constant bij u loopt, want dan val je natuurlijk hard op in stad :p

Hopelijk kun je dan hunter worden en steady shot spammen op die zombies :D

kejcie

Legacy Member
KoOkiE zei:
het is mogelijk dat je de verkeerde beta versie hebt tov die van de server. normaal zou je met 95417 moeten werken, de nieuwste beta is onstabiel en de meeste servers draaien nog op de 95417.

Ik heb gisteren en de dagen daar voor altijd op 9 cakes servers gespeeld..

kRa

Legacy Member
9cakes draait nu op 1.62.95775 , is dat die onstabiele versie of is dit alweer nieuwe?

DayzCommander geeft hier update weer naar 95777, maar dayz forum staat vol van mensen die gebanned zijn na installeren van deze patch...

MegaMentor

Legacy Member
kRa zei:
9cakes draait nu op 1.62.95775 , is dat die onstabiele versie of is dit alweer nieuwe?

DayzCommander geeft hier update weer naar 95777, maar dayz forum staat vol van mensen die gebanned zijn na installeren van deze patch...

Heeft er niks mee te maken. BattleEye heeft gewoon een ban wave gedaan., 't zijn allemaal hackers.

Derry

Legacy Member
EnnY zei:
Net een obvious hacked tenten campje gevonden op BE1 9cakes. NV goggles, 5 coyote backpacks , 5 ghillie suits, 5 m14, 5FN FALs, mega veel ammo etc etc. Echt lame.

en waarom is dat dan 100% een "hacked kamp" wij hebben een kamp wss 10x groter EN op een legit manier gespeelt. 42 tenten, 5 AS50, 3 AWS, 1 SVD Camo, 2 M16A2 ACOG, 2 FN-fall NV, 15 NV-Googles (in reserve), 9 Ghillie's nog over, 2 ATV's, 1 bus, 2 fietsen, 1 PBX speedboot & medical/foods/drinks/auto parts zat. los van dit hebben we ook nog eens +50 wire fencing kits rondom het kamp geplaatst maar aangezien we de laatste 3 dagen worden we gestalkt door een hacker is al deze moeite voor nix geweest.

kejcie

Legacy Member
Derry zei:
en waarom is dat dan 100% een "hacked kamp" wij hebben een kamp wss 10x groter EN op een legit manier gespeelt. 42 tenten, 5 AS50, 3 AWS, 1 SVD Camo, 2 M16A2 ACOG, 2 FN-fall NV, 15 NV-Googles (in reserve), 9 Ghillie's nog over, 2 ATV's, 1 bus, 2 fietsen, 1 PBX speedboot & medical/foods/drinks/auto parts zat. los van dit hebben we ook nog eens +50 wire fencing kits rondom het kamp geplaatst maar aangezien we de laatste 3 dagen worden we gestalkt door een hacker is al deze moeite voor nix geweest.

Waar staan die tentjes ? xD

EnnY

Legacy Member
Derry zei:
en waarom is dat dan 100% een "hacked kamp" wij hebben een kamp wss 10x groter EN op een legit manier gespeelt. 42 tenten, 5 AS50, 3 AWS, 1 SVD Camo, 2 M16A2 ACOG, 2 FN-fall NV, 15 NV-Googles (in reserve), 9 Ghillie's nog over, 2 ATV's, 1 bus, 2 fietsen, 1 PBX speedboot & medical/foods/drinks/auto parts zat. los van dit hebben we ook nog eens +50 wire fencing kits rondom het kamp geplaatst maar aangezien we de laatste 3 dagen worden we gestalkt door een hacker is al deze moeite voor nix geweest.
Alles zat er netjes 5x in, geen food of drinks of medical supplies, 5 coyote backpacks (hoe gaat ge die verzamelen op uw eentje zonder gebruik van vehicles helemaal int zuiden van de map?), soms is het gewoon te obvious.

En gebruik mijn oude posts aub niet om te kunnen showboaten.


@Mentor, pls don't feed the troll.

Reggaesmurf

Legacy Member
Duplicaten is even belachelijk als hacken. De kans is groot dat veel items in megakampen geduped worden. Allesinds valt het ni te bewijzen dus dupers zullen blijven ontkennen.

nixie

Legacy Member
wat mij intrigeerd is waar dat da kamp is.
zo groot kunt ge niet zomaar ergens op de map hebben staan zonder dat mensen het ontdekken...
tenzij buiten de map en dat is echt wel not done

MegaMentor

Legacy Member
NiXiE zei:
wat mij intrigeerd is waar dat da kamp is.
zo groot kunt ge niet zomaar ergens op de map hebben staan zonder dat mensen het ontdekken...
tenzij buiten de map en dat is echt wel not done

Of op een lege server... Zelfs als wij een tentje zetten die goed als volledig in een boom zit wordt die na een week al ontdekt. Laat staan een kamp van 40 tenten.

deathsythe

Legacy Member
als je een private server hebt, dan kan je je toch steeds bevoorraden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan