Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
deathsythe zei:
als je een private server hebt, dan kan je je toch steeds bevoorraden?

Er zijn 2 soorten private:

1. Een server met een wachtwoord; Dit is tegen de regels en de server wordt dan op de blacklist gezwierd.
2. Een server met een eigen hive; Deze is niet tegen de regels maar je character bestaat enkel en alleen op die server.

iVoll

Legacy Member
Gisteren nog is cool dagske gehad. Rustig op wandel naar Pustoshka om daarna Vybor te gaan looten ook. Krijg ik telefoon, ik "verstop" mij en loop wat rond in men kamer te bellen. Plots zie ik op men scherm dat ik nog 600 bloed heb en vol op zombies rond mij -> DOOD! Was al dag of 15 in leven, deftige gear, cammo, murders etc... Spijtige zaak dus.

Ik spawn vrij dicht bij Berezino, ga dat dan looten. Ik besluit naar ons kamp te lopen, ATV te nemen en mijn body te gaan zoeken. Lukt allemaal prima, ondertussen komt er maat van mij online en zit in Cherno. Ik zeg dat ik hem wel zal oppikken met quad. -> rij ik onderweg over rots en kantel ik -> instant DOOD en quad helemaal stuk...

Naar een paar uur derna samen met die kerel alles weer gefixt en mijn eigen body terug kunnen looten.

BelgianTerror

Legacy Member
iVoll zei:
Gisteren nog is cool dagske gehad. Rustig op wandel naar Pustoshka om daarna Vybor te gaan looten ook. Krijg ik telefoon, ik "verstop" mij en loop wat rond in men kamer te bellen. Plots zie ik op men scherm dat ik nog 600 bloed heb en vol op zombies rond mij -> DOOD! Was al dag of 15 in leven, deftige gear, cammo, murders etc... Spijtige zaak dus.

Ik spawn vrij dicht bij Berezino, ga dat dan looten. Ik besluit naar ons kamp te lopen, ATV te nemen en mijn body te gaan zoeken. Lukt allemaal prima, ondertussen komt er maat van mij online en zit in Cherno. Ik zeg dat ik hem wel zal oppikken met quad. -> rij ik onderweg over rots en kantel ik -> instant DOOD en quad helemaal stuk...

Naar een paar uur derna samen met die kerel alles weer gefixt en mijn eigen body terug kunnen looten.

Efkes aborten int vervolg e :p

Boemkool

Legacy Member
Net een ghuillie suit gevonden in het schooltje in electro.. na vijf minuten zoeken naar wat simpele gear :p

Hoe werkt die duping bug van de tenten eigenlijk? Wij hadden een tentje vol gezet met onze gear en na server reset was die gewoon compleet leeg...

Dequal

Legacy Member
Vandaag alles geïnstalleerd maar blijkbaar zijn er geen cd keys meer voor Operation Arrowhead, dus kan ik met andere woorden ook geen DayZ spelen.

Al enkele topics over op de Steam forums, hopelijk is het snel opgelost.

Kiiilerke

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
't kan nog erger, ik zien ier op reddit mensen die achter een xbox-versie van DayZ vragen.

Doe allemaal gewoon ulle ding en laat een ander doen wa hij wilt. De meesten spelen hier nieens op dezelfde server dus hebben geen last van eventueel gedupede kampen of gehackte wapens.

Steekt uwe popcorn ma weg Lion :p

xbox/ps3 zouden dat toch nooit aankunnen ? kheb nog maar een week mijn game pc en het is zo een enorm verschil :love:

Nappa

Legacy Member
hallo, ik heb juist ARMA II gekocht maar ik krijg steeds de error:
"Kan niet verbinden hoofdserver"
Nog iemand die dit heeft?
Hoe los ik dit op?

Dequal

Legacy Member
Nappa zei:
hallo, ik heb juist ARMA II gekocht maar ik krijg steeds de error:
"Kan niet verbinden hoofdserver"
Nog iemand die dit heeft?
Hoe los ik dit op?

+1

er zijn volgens de Steam support forums geen cd keys meer beschikbaar voor nieuwe aankopen, dus vandaar dat het niet zou lukken. Hopelijk fixen ze het snel.

Nappa

Legacy Member
Dequal zei:
+1

er zijn volgens de Steam support forums geen cd keys meer beschikbaar voor nieuwe aankopen, dus vandaar dat het niet zou lukken. Hopelijk fixen ze het snel.

damn...

Kan je de link eens posten van het forum/topic?
Ik vind het niet :/

tasty

Legacy Member
Moet ik Beta Patch 95777 al installeren of nog even wachten? Ik zie dat meeste servers nog altijd op 95417 zitten.

T-Blade

Legacy Member
Juve9le zei:
ok

ot: worden vehicles nu effectief gereset wanneer ze 24u buiten de map staan? we verdenken een rivaliserende clan ervan de helicopter buiten de map te verbergen, hebben hem al een week niet meer gezien en praktisch heel de map gescout.. buiten de map gaan scouten is onbegonnen werk

Ik denk het niet tbh. Ons kamp en alle voertuigen zijn ook ontdekt de dag dat iemand van ons een chopper gehoord had. (wij hadden eerst die chopper maar die was enkele dagen geleden gecrashed + verdwenen door pilot D/C)
Hebben nu ook al zitten zoeken. Hadden 4 ATV's, Blue van, White car, yellow car, 2 pickups, 2 motorbikes, Ural, V3S en die rubberboot. ALLES is weg nu en nergens meer te vinden. Hebben eens offmap geprobeert toen we de pickups nog hadden . Na 30Km offmap en 45 bollen daarvoor zijn we maar terug gekeerd. Als je niet weet WAAR je moet zijn offmap kan je niks beginnen.
Heb voor te testen eens een tentje offmap geplaatst. zo een 3 meter offmap zonder iets in. Nu 4 dagen later staat die tent er nog....
dus vrees dat de offmap idiots nog steeds hun ding kunnen doen.

MegaMentor

Legacy Member
T-Blade zei:
Ik denk het niet tbh. Ons kamp en alle voertuigen zijn ook ontdekt de dag dat iemand van ons een chopper gehoord had. (wij hadden eerst die chopper maar die was enkele dagen geleden gecrashed + verdwenen door pilot D/C)
Hebben nu ook al zitten zoeken. Hadden 4 ATV's, Blue van, White car, yellow car, 2 pickups, 2 motorbikes, Ural, V3S en die rubberboot. ALLES is weg nu en nergens meer te vinden. Hebben eens offmap geprobeert toen we de pickups nog hadden . Na 30Km offmap en 45 bollen daarvoor zijn we maar terug gekeerd. Als je niet weet WAAR je moet zijn offmap kan je niks beginnen.
Heb voor te testen eens een tentje offmap geplaatst. zo een 3 meter offmap zonder iets in. Nu 4 dagen later staat die tent er nog....
dus vrees dat de offmap idiots nog steeds hun ding kunnen doen.

Waar heb je in hemelsnaam al die voertuigen voor nodig :sop:

Maar ja, de heli op 9cakes is ook al meer dan een week verdwenen(na die van ons gepikt is geweest). Verder is de URAL ook al weken spoorloos, samen met de offroad jeep.

Volgens mij respawnen vehicles gewoonweg niet momenteel. Of ze staan insane ver buiten de map.
Weer een rede om lingor island te spelen, daar kan je niet off map :unsure:

EDIT:
Jammer van de 9cakes chopper trouwens, toegegeven, wij hadden em ook een stukje buiten de map gezet. Maar wel met de bedoeling ermee te gaan rondvliegen. Buiten de map parkeren om em uit de handen van buiten de map parkeerders te houden... Blijkbaar dacht de dief daar anders over, hebben het ding nooit meer gezien of gehoord.

Levicious

Legacy Member
Kan iemand mij vertellen wat de beodeling is van dit spel?

Tentjes en wapens verzamelen wtf?
Als je dood gaat blijf je dood of ben je al u gear kwijt?
Versta er niets van, lees hier alleen geween van bepaalde personen. :)

Spel kost trouwens 25€ ? Iemand zei hier dat het 15€ was.

Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead

ARMA II: Combined Operations kopen

Bevat 2 items: ARMA II, ARMA II: Operation Arrowhead 24,99€

Levicious

Legacy Member
oh crap dan laat ik hem maar voor wat het is :) Leuke community blijkbaar :p

MegaMentor

Legacy Member
Kunt eens gaan horen bij de hackers. Die verkopen naar't schijnt packs van 10 CD keys voor 5$ :ironic:

Maar efkes serieus. Kunt ook DayZ spelen met Arma 2 free dacht ik. Dan moet ge enkel de OA expansion kopen, welke 15 euro kost. Zit dan wel met low-res textures.

Juve9le

Legacy Member
Levicious zei:
Kan iemand mij vertellen wat de beodeling is van dit spel?

Tentjes en wapens verzamelen wtf?
Als je dood gaat blijf je dood of ben je al u gear kwijt?
Versta er niets van, lees hier alleen geween van bepaalde personen. :)

Spel kost trouwens 25€ ? Iemand zei hier dat het 15€ was.

Je spawnt op een strand met zo goed als niks en je hebt gewoon volledige vrijheid. In gebouwen over de hele map ligt loot(wapens, voedsel, medicijnen etc) die je helpen overleven. Als beginner heb je dus je handen vol aan het trachten te overleven, en al meer geavanceerde speler kan je tegen andere clans gaan vechten, in vehicles rondcrossen, items traden met anderen etc. De map is 15x15km dus je gaat je niet snel vervelen.

kRa

Legacy Member
Kzoek wa man om af en toe is mee samen te spelen, zo altijd alleen steekt ook wel tegen na nen tijd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan