Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toine23 zei:zitten de servers nog vol?
denk dat ik deze nog is aanschaf dan want er werd hier meer teamgericht gespeeld dan op bf3.
van miserie terug MOH beginnen spelen en is nog wel de moeite
Zwief zei:Ik heb dat headsetje van playstation en ik ben er zeer tevreden mee :
Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset - DeBesteDeal.com
Gisteren nog een paar leuke spelletjes gespeeld met de Wazipi en Rcsa-boy![]()
svp46 zei:Wat is je budget?
Ik heb een tijdje een turtle beach p11 gekocht (basic) en nog steeds tevreden.
t-o-o-b zei:hoi zwief.
wellicht niet duidelijk daarnet via psn.
ik bedoelde. tot nu dacht ik aan een headset met zo soort 3d surround enzo waar je zowel geluid van spel als van gesprek door hoort.
maar de headset die jij toonde, lijkt enkel om te babbelen. en niet voor het geluid van het spel (aangezien mono), dat je dus daarnaast nog via de gewone luidsprekers (van tv) moet horen.
maar misschien wel interessante optie.
lichter => geen pijn aan oren na tijdje.
vermoed ook cheaper.
vraagje : zag dat er zo'n sokkel bij zit om op te laden. is dat opladen via usb aansluiting? of moet die sokkel apart in stopcontact? stomme vraag wellicht, maar je weet nooit.
vraag 2 : las dat je de headset ook naast je neer kan zetten en verder gebruiken als "desk. dus niet op je oor. kan je dan instellen dat geluid (van gesprek) via de speakers van de tv komt.
vraag aan iedereen : heeft iemand anders aanrader voor goede headset?
t-o-o-b zei:dacht aan 50 max 75€.
da's idd zo'n mega ding waar ik eerst aan dacht.
heb je dit probleem niet?
Turtle Beach P11 headset voor PS3 - Belgiumdigital forum - Digitale fotografie
beschrijft dat aan één kant de chat en aan andere kant spelgeluid.
vreemd.
thx.

Toine23 zei:Jij en ik op MOH was mega vloeken!!!!

Toine23 zei:Ok, ik zie dat ik bc2 hier op de kop kan tikken en dan kom ik nog is knallen met een goed team.

t-o-o-b zei:heb de ps3 headset gekocht.
klein en cute. was direct overtuigd.
thx voor tips en feedback.
Toine23 zei:dergelijke fun heb ik niet in BF3 gehad.
Innocence zei:Pijnlijk herkenbaar
.....kom maar af hé