Archief - Battlefield: Bad Company 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toine79

Legacy Member
zitten de servers nog vol?
denk dat ik deze nog is aanschaf dan want er werd hier meer teamgericht gespeeld dan op bf3.
van miserie terug MOH beginnen spelen en is nog wel de moeite

Zwief

Legacy Member
Toine23 zei:
zitten de servers nog vol?
denk dat ik deze nog is aanschaf dan want er werd hier meer teamgericht gespeeld dan op bf3.
van miserie terug MOH beginnen spelen en is nog wel de moeite

De servers zitten nog altijd goed vol!!!
Ik had gezien dat je terug MOH aan het spelen was....krijg er ook terug goesting in.
T-o-o-b speelt ook nog veel BC2

BC2 heb ik vorige week zien liggen voor 16€ in de Mediamarkt !!

t-o-o-b

Legacy Member
Zwief zei:
Ik heb dat headsetje van playstation en ik ben er zeer tevreden mee :

Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset - DeBesteDeal.com


Gisteren nog een paar leuke spelletjes gespeeld met de Wazipi en Rcsa-boy:niceone:

hoi zwief.

wellicht niet duidelijk daarnet via psn.

ik bedoelde. tot nu dacht ik aan een headset met zo soort 3d surround enzo waar je zowel geluid van spel als van gesprek door hoort.
maar de headset die jij toonde, lijkt enkel om te babbelen. en niet voor het geluid van het spel (aangezien mono), dat je dus daarnaast nog via de gewone luidsprekers (van tv) moet horen.

maar misschien wel interessante optie.
lichter => geen pijn aan oren na tijdje.
vermoed ook cheaper.
vraagje : zag dat er zo'n sokkel bij zit om op te laden. is dat opladen via usb aansluiting? of moet die sokkel apart in stopcontact? stomme vraag wellicht, maar je weet nooit.
vraag 2 : las dat je de headset ook naast je neer kan zetten en verder gebruiken als "desk. dus niet op je oor. kan je dan instellen dat geluid (van gesprek) via de speakers van de tv komt.


vraag aan iedereen : heeft iemand anders aanrader voor goede headset?

svp46

Legacy Member
Wat is je budget?
Ik heb een tijdje een turtle beach p11 gekocht (basic) en nog steeds tevreden.

djemz

Legacy Member
ik heb er 1 van sharkoon met surround, dus met in totaal 5 speakers in de schelpen ingebouwd. Ben daar wel supercontent van eigenlijk.. Sharkoon x-tatic heet ie

Zwief

Legacy Member
t-o-o-b zei:
hoi zwief.

wellicht niet duidelijk daarnet via psn.

ik bedoelde. tot nu dacht ik aan een headset met zo soort 3d surround enzo waar je zowel geluid van spel als van gesprek door hoort.
maar de headset die jij toonde, lijkt enkel om te babbelen. en niet voor het geluid van het spel (aangezien mono), dat je dus daarnaast nog via de gewone luidsprekers (van tv) moet horen.

maar misschien wel interessante optie.
lichter => geen pijn aan oren na tijdje.
vermoed ook cheaper.
vraagje : zag dat er zo'n sokkel bij zit om op te laden. is dat opladen via usb aansluiting? of moet die sokkel apart in stopcontact? stomme vraag wellicht, maar je weet nooit.
vraag 2 : las dat je de headset ook naast je neer kan zetten en verder gebruiken als "desk. dus niet op je oor. kan je dan instellen dat geluid (van gesprek) via de speakers van de tv komt.


vraag aan iedereen : heeft iemand anders aanrader voor goede headset?

-De Hs die ik gebruik is inderdaad niet zo duur (rond e 35€ denk ik ) maar ik gebruik 'm alleen maar voor Battlefield dus ja..voor mij voldoet hij
-Je kan er alleen maar de chat mee "horen" en praten , het geluid van de game zelf hoor je via tv of surround...
-Het sokkeltje dat erbij zit is rechtstreeks verbonden via usb met de PS3 zodat hij kan opladen als je andere games speelt.
-Uw laatste vraag kan ik niet beantwoorden omdat ik dat nog nooit geprobeerd heb maar volgens de gebruiksaanwijzing zou dat moeten werken ja.

Al bij al ben ik er zeer tevreden mee... zeker voor die prijs.

...alléé dan ga ik u binnenkort "live" horen on the battlefield :niceone:

Zwief

Legacy Member
Toine23 zei:
Jij en ik op MOH was mega vloeken!!!!

Oh ja dat herinner ik mij nog goed.....toch goe gelachen toen !!!!!:lol:

Als ik zie dat je bezig bent steek ik MOH zeker nog eens in .

Vanavond rond 23u30 kom ik online....wie zin heeft kom maar af....

Toine79

Legacy Member
Ok, ik zie dat ik bc2 hier op de kop kan tikken en dan kom ik nog is knallen met een goed team.

t-o-o-b

Legacy Member
heb de ps3 headset gekocht.
klein en cute. was direct overtuigd.
thx voor tips en feedback.

Zwief

Legacy Member
Deze week kan ik wat meer online komen , m'n madame is een weekje weg met het werk.Stuur maar een invite , ook als ik met een andere game bezig ben!!!Dan kom ik sowieso !!

Zwief

Legacy Member
Toine ; welcome back :niceone::niceone:......goe geamuseerd !!

@T-o-o-b ; binnenkort hebben we terug veel volk van 9ls....hopelijk

Toine79

Legacy Member
Thnx,
Was inderdaad dikke fun en goed geknald.
Blijft een topspel en dergelijke fun heb ik niet in BF3 gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan