Innocence
Legacy Member
Zwief zei:Alléé, wie houdt u tegen??.....kom maar af hé
It's a deal :applause: Maar eerst de Ghost Recon beta platspelen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwief zei:Alléé, wie houdt u tegen??.....kom maar af hé
Toine23 zei:Was weer dik in orde! Kerels beten hun tanden stuk op onze verdediging.
Als ik achteruit rij met mijn tank, pak ik iedereen mee inclusief onze zwief

rscaboy zei:Iemand zin om vanavond nog wat te spelen?

rscaboy zei:Iemand zin om vanavond nog wat te spelen?
rscaboy zei:Ik was rond 18.30 komen kijken en je was offline en een beetje later castlevania aan het spelen.
.....dan was ik afgekomen!!Pariah zei:gisteren en vandaag ook nog eens gegamed en BC2 blijft toch een vet spelprecies ook meer volk online dan paar maand geleden. bc2>bf3
ad:
Innocence zei:Echt? Is er terug meer volk online? Das de enigste reden waarom ik BF3 speel... BC2 liep altijd leegad:
Back to BC2 it is![]()
Winton1978 zei:Hier ist al dik 2 maand geleden, na die klucht van BF3 had ik er even genoeg van, verbouwingen en shit.
als ik het hier zo zie, tbegint te jeuken.
kzal de controllers eens moeten opladen.
